25 listopada 2016

Undertale: Bliżej mnie [Closer to Me - tłumaczenie PL] [+18]

Notka od tłumacza: Jest to one-shoot autorstwa PockyCat15 i dla odmiany Ty x Gaster. Odmiana przyda się. Krótka notka dostosowana do kobiecego pełnoletniego czytelnika.
Oryginał: klik
Nienawidził tego jak często myślał o Tobie.
Zanim poznał Ciebie, nie miał tak brudnych fantazji. Lecz, oh słodka Delto, sposób w jaki brzmiał Twój melodyjny głos gdy wymawiałaś jego imię.... pragnął wtedy poznać Twoje ciało cal po calu.
Rozpaczliwie jego libido nakazywało mu zbadać strukturę Twojej skóry, dowiedzieć się jak ciepłe potrafią być Twoje wargi, poznać reakcję gdyby uniósł kosmyk Twoich włosów tylko po to by je powąchać.

-Oh, Gaster...

Kiedy zobaczył jak siedzisz na podłodze jego laboratorium i słuchasz nagrań z Waterfall, sprawiało że chciał...

Dlatego natychmiast je wyłączył

Choć potem musiał przepraszać czterdzieści pięć minut za swoje zachowanie.
Byłaś taka niewinna, rozkosznie rozczulająca, pewnie uciekłabyś ze strachem gdybyś wiedziała jak często i na ile sposobów pragnął Cię zbezcześcić.

Nie był pewien, czy to miłość czy tylko pożądanie, ale czy to było ważne?

Ty byłaś człowiekiem.

Nie ma nawet najmniejszej szansy, aby po tylu latach życia na Powierzchni mogłabyś...
...choć odrobinę...
... jakimś cudem, obcować z kreaturą wprost z ludzkich koszmarów.

Mimo to fantazjom nie było końca.

Otworzył drzwi i znalazł Ciebie rozłożoną na jego łóżku
B͔̙̭̘̙͇̲̣͔̩̯̟͉͖̫̣͔i̩̥͉̰͚̗̪̜͔̺̣̦̙̹̲̭̮̖͙e͔̟̝̼̻̳̺̰̰̫r͓̟̪͎͓͚̞̣͕͓͚̠z̦̠̙̻̝̞͕̦̤͙̗̰̝͇͓̭͔̝̖ ̗̬͖̣̹̯͚̻̳͈̭̝̞͇ͅj̟̥̝͉̣̰̰̮͙̘̤̺̻̫̱ą̪̣̰̼̭̞̰͇.͓̙̞̤̻̟̫̣͉̞̻




-N...naga – tylko tyle mógł wyjąkać kiedy na jego policzkach pojawił się jasno fioletowy rumieniec
N͚̹̻͖͈̭̱̰̮̤͎̬̩̺͍͕i̱̱̣̱̝̺͎̗̯̙e͚̼͓̝̳̤͖̗͈̦̹͈̲͔̺̺͍ͅͅ ̰̜̭̬̗̖̼͖̝͉̥p̖̹̮̬̠͍͚͍̤ͅͅy̦͕̩͉̱̞̺̖͚͍̞͇͍ͅt͔̩̪̮̝̣̪͓̙͇ͅa̘̙̳̱͇̘̗̼j̖̻̼͔̹̤̫̤͓̦͖̦̤̫̖̘̲̠ ̻͕̦͈o͎̠̳̻̤̱͇̜̤̖̫͉̩̖ ̬̥̖̟̯̠͎̖͍ͅn̫͍͔̼͓̪̲̯̟̯͕̣̞̞i̜̳̳̳̥͍̣͔̪c̙͔͙̮̘̪̣̻̠,̳̱̪̘̭̲̝̦̥͓̪̬̜͔̠ ̪͈͔̭͙̥̳̫̬̦̰̮̰̗͔̳̮̞̰t̳̳̝̦̞͎̬̹͙͚̘̳̜̙y̱̟̬̤͍͖l͔̩̰̺̰̩̪̗̣̰ͅk̻̙͙̖͙̹̥̣̼̤̮̭͍̞͙o̘͕͎̲͍̩̟͇̙̪ͅ.͕̣̝̤͍̱̲͈̺͚̣̣̼̼̪.͎̞̞̹̟̟͉ͅ.͓̮͖̹̭͇̖̙̣̟̭̼




-Co ty tu....?
Z̳̥͖͕̯͕̦̼͔͚E͔̱̣͓̪͕̠̙̣̳̪̮͚͔̲ͅR̖̖̟̰Ż̩̱͈͙͉̼̮N̙̫̺̬̳̖̱ͅI̤̣̣̹͚͙͈̺̩͔̝͓̲̬̝͍J̙͈̮̣̭̙̬͈̪̹̬̜̹͎ ͚̳̲̩̪͖̣̰̳̫̲̣̻J̱̯͍̯͈̯ͅĄ̟̘͙̤̱̟̣͈̤̗̙͇͕ ͈͍̺͚̜̫̲̝̯͈̮D̫̟̬͓̝̜̥̯̺͙O̟̩̯̤͙̺͍̦̱͈̲̝ ͔̮͍͚̗̖̱̮̠̜̖̞̺͙̬͓͉̜̖C̗̱̟̜H͎͚̳̱̮̟O̗͎̺̦̦̼͚̯̻͉̼̮L̙̝̱̗̭͔̗̲͍̪͎E͚̻͉̺͓̪̭̰̮̘͎͖̺̗R͉̪̟͉͈̙͖͚̪̠̖̞͓͎͓̲ͅY͉̥͔͈̱̣̗̣̟!̱͕̜̙͉̭͕̳̫̠̫͓




Twoje ciało miało wiele odcieni różowego i pomarańczowego, otworzyłaś szerzej oczy w oczekiwaniu czy wygoni Cię z sypialni.
Poczuł jak grzeszne myśli zaczynają wypełniać jego umysł, w mgnieniu oka znalazł się na Tobie, jego usta żarliwie wbiły się w Twoje. Cicho stęknęłaś między następnymi pocałunkami, potem sama zaczęłaś pieścić wargami jego szczękę. Zadrżał. Zaczął warczeć, kiedy musiał usiąść by zrzucić z siebie płaszcz i koszulę.
Odsłonił przed Tobą każde zakrzywienie, bliznę, niedoskonałość swojego ciała, drżał z pożądania. Oddychał coraz ciężej kiedy przybliżał się ponownie do Ciebie.
Nigdy nie był dobry w grze wstępnej, położył jedną z Twoich dłoni na swoich spodniach, byś mogła poczuć wyraźne wybrzuszenie na jego kroczu, niewielka fioletowa poświata prześwitywała przez materiał jego ubrania. Twoje rozkoszne mruknięcie aprobaty tylko go podjudziło, w mgnieniu oka rozsunął rozporek i jego świecąca męskość znalazła się między Twoimi nogami. Niech Bóg mu pomoże jeżeli teraz nakażesz mu się powstrzymać, byłaś taka ciepła w zetknięciu z jego zimnymi kośćmi.

Pchnął raz.




Potem drugi.



Lecz nie poczuł nic... poza powietrzem, wyobrażenie Twojego ciała zniknęło, miast tego pod sobą poczuł znajomy, zimny materiał poduszki.
To był sen.
Jego twarz była cała fioletowa od rumieńca, na czole pojawiły się niewielkie krople potu. Gaster odwrócił twarz i przystawił ją do poduszki by stłumiła krzyk frustracji. Nie było Cię nawet w Hotladzie, odeszłaś postanawiając spędzić kilka nocy z Toriel. Nie miałaś pojęcia jak rozpustne dźwięki wydawał z Ciebie w trakcie tego krótkiego snu.
Chrząknął lekko i poprawił jedną z poduszek pod sobą, opuścił spodnie swojej piżamy by zetknąć gotową i sterczącą w pełnej okazałości męskość z zimną tkaniną.

To kurewsko oczywiste, że to nie byłaś ty...

... lecz nie mógł już nic poradzić.
Share:

40 komentarzy:

  1. To. Jest. Złe. Czemu Gaster? Nie psujcie mi tej postaci, tylko ją uważam za normalną. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. </3
      Ja nie psuję, spełniam tylko swoje seksualne fantazje xD
      I on ma być normalny? Kooooooochana xD Fandomu UT nie znasz? Tutaj każda postać jest wypaczona, nawet drugo,trzecio, czwarto-planowa

      Usuń
    2. Oj wiem, ale tylko u niego nie widziałam tej ''seksualnej'' wersji, więc nie chce XDD

      Usuń
    3. Ale dziękuję za rodział! <3

      Usuń
    4. A ja tworzę tulpę gastera hahaha i może jak mi sie uda to mu to dam poczytać xDDD raczej nie bendzie zaskoczony z uwagi jakie ja mam myśli o niekturych postaciach z undertale xD (lenny)

      Usuń
    5. Tulpa.... Gastera? To ktoś jeszcze wierzy w to hodowanie choroby psychicznej w głowie? Łooooł, to bylo modne jakieś mmm 10 lat temu!

      Usuń
  2. Wracam w Twoje ramiona, Yumi. Nie odzywałam się paręnaście twoich wpisów wstecz, ale zawsze tutaj byłam.
    Pozbierałam się i już jestem. Już jestem.
    Kurwa. Te opowiadanie było w chuj głębokie. Nawet jeżeli to Gaster, cholernie mi się to spodobało. Te jednostronne porządnie do drugiej osoby. Potrafi doprowadzić do szaleństwa. Ja cię rozumie Gaster. Aż poczułam tą frustrację.
    Piję drugie wino i czytam to po raz któryś. Epickość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zdrowie kochana. Juz zaczynałam się martwić czy wszystko dobrze bo przyzwyczaiłam się do tego, że walisz komentarzami jeden po drugim :x
      Jakoś strasznie podniecają mnie opowiadania w których facet się masturbuje .... :x

      Usuń
    2. Zdróweczko, Kochanie.
      Minęło raptem parę dni, a już tęskniłam.
      Już jestem. Dziękuję Ci za troskę.
      Też mnie to podnieca... Nie wiem czemu. Dlatego tak bardzo poruszył mnie masturbujący się Sans z Mrocznych, że wracam do tego opowiadania raz za razem wciąż i ciągle :>

      Usuń
    3. Uh uh toooo spodoba Ci się kolejny oneshot :3

      Usuń
  3. Pamiętam mój 1 fanart dla Ciebie,też był z Gasterem..ale połączonym z sansem >:D,Epicko one-shoot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. epicki* ahh chyba takie one-shooty kocham najbardziej *^*

      Usuń
    2. Cieszę się mogąc to przeczytać xD

      Usuń
  4. Łaaa, to jest naprawdę zajebiste! Czytałam parę one-shotów z Gasterem i są w pewien sposób bardzo ciekawe i tajemnicze. Wybacz jeżeli czasami nie nędę się odzywała pod rozdziałami, ale mam problemy z dostawami internetu ;-; Wiedz, że cię kocham, miłuję i wogóletakiesłodkościkckckckc XD Co ja bym zrobiła bez ciebie? Zapewne nudziła się i dalej marnowała swój czas na czytanie nieskładnych one-shotów z Undertale na Wattpad...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, hmmm co mogę powiedzieć? Szkoda mi Gastera.
    Ahhh trafiłaś w dziesiątkę z Gasterem. Ostatnio mam chrapkę na niego i Sansa xd
    Ciekawie napisane. Spodobała mi się ta wizja Gastera :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie niekiedy przeczytać coś innego i szczerze mówiąc, poczytałabym więcej shotów z Gasterem :3 Super tłumaczenie Yumi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huuum ciężko mi znaleźć jakieś dobre z nim, ale jak coś znajdę to z pewnością prędzej czy później sie tutaj pojawi :3

      Usuń
  7. A więc Yumi... co moge napisać....
    Jak zawsze świetnie ^.*

    Bardzo ciekawe...

    Szkoda mi Gastera

    OdpowiedzUsuń
  8. Z czystej ciekawości czy kest kakiś komiks/opowiadanie gdzie ink jest w naszym świecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daję sobie ręki odciąć, bo nie znam całego fandomu UT, a ten jest rozległy... W każdym razie jak się z tym nie spotkałam.

      Usuń
    2. Umm... Ink Sans... na pewno jest... ale są tocopowiadania InkSans x Reader ... i czytałam takie ... gdzie byl "u ciebie" w domu na powierzchni ale tytułu sobie nie przypomne

      Usuń
    3. A opowie mi ktoś skąd się wziął ink i error? Byłoby mi miło usłyszeć to od którejś z was :>

      Usuń
    4. Onk wziął się od jakiej osóbki która na DA wrzuciła Sanso coś... jej OC oparte na Sansie... podpasiwało to i zaczęły sie opowiadania.... A error to chyba z error tale....

      Ale nie dam sobie ręki uciąć

      Usuń
    5. Ink i Error to dwa zupełnie różne Sansy stworzone przez dwie zupełnie różne osoby. Za inka ta http://comyet.tumblr.com/ a za Errora http://loverofpiggies.tumblr.com/
      Nie wiem który był pierwszy.
      Ink tworzy AU, Error je niszczy.

      Usuń
    6. Dziękuję wam za odzew :)

      Usuń
  9. Yumi rozdzial swietny ale jedno pytanie z ciekawosci ile jeszcze zostalo ci do przetłumaczenia z cichych? Pozdrawiam buziaki i tlumacz dalej bo robisz to swietnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 stron ^^ Jak się uprę to jutro wrzucę, a jak nie to w niedzielę

      Usuń
    2. W niedziele mam urodzinki wiec bedr miala swietny prezent urodzinowy ^^

      Usuń
  10. Kurwa mać gdzie moja łopata?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE