12 listopada 2016

Undertale: Myśl - 26 [The Thought - 26 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: Komiks The Thought należy do Tratster. Fabuła opowiada o tym, jak to Sans się zdenerwował i postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Zabił Friska, wziął jego duszę, potem ukradł serca pozostałych dzieci i wsadził je w siebie tworząc z siebie Boga Potworów, jaki miał przynieść szczęście i wolność całemu gatunkowi potworów. Jednak, czy podjął słuszną decyzję?
Spis treści:
1          |    11    |    21    |    31    |    41    |
2          |    12    |    22    |    32    |    42    |
3          |    13    |    23    |    33    |    43    |
4          |    14    |    24    |    34    |    44    |
5          |    15    |    25    |    35    |    45    |
6          |    16    |    26✔    |    36    |    46    |
7           |    17    |    27    |    37    |             |
8           |    18    |    28    |    38    |             |
9           |    19    |    29    |    39    |             |
10         |    20    |    30    |    40    |             |









Share:

14 komentarzy:

  1. Teraz jest mi jakoś smutno :/ Ale komiksy świetne i bardzo się wciągnęłam :)
    Mam pytanko do ciebie Yumi. Ostatnio szperając po youtubie znalazłam coś bardzo ciekawego https://www.youtube.com/watch?v=jn3YUxM8uKA
    Jest to komiks. Jest kilka części i wydaje mi się, że nie wszystkie jeszcze zostały wrzucone. Czy istnieje szansa abyś kiedyś to przetłumaczyła albo chociaż rozważyła taką opcję? :)
    (Kto pyta nie błądzi więc nie zaszkodzi się spytać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Unosi brew i zakopuje się w komiksach jakie już przetłumaczyła *
      http://handlarz-iluzji.blogspot.com/2016/08/undertale-prehistoria-prehistory.html#_=_
      To jeden z pierwszych za jakie się zabrałam. Przetłumaczyłam kilka z tego cyklu, Zarla jest jedną z pierwszych autorek do jakich się zwróciłam z pytaniem o jej tłumaczenia i pod jej pracami na DA jest link do moich tłumaczeń
      Co prawda nie dokończyłam tej serii bo przetłumaczyłam zaledwie trzy części (czwartą zaczęłam)no i jest ona cały czas tworzona. Może kiedyś ją skończę... Bo jest naprawdę świetna, jednak kiedy ją tłumaczę to zawsze łapię doła -_-

      Usuń
    2. O! Aż ja se przeczytam! (Ps. albo nie umiem w blogi, albo trudno dokopać się do tych starszych komiksów z danej frazy ??? Raczej nie umiem w blogi. >.>)

      Usuń
    3. Dlatego zrobiłam tagi, ale nie wiem jak bardziej usprawnić grzebanie po moim blogu, bo nie czarujmy się - często i dużo wrzucam. W każdym razie najlepiej chyba po archiwum jakie jest na dole strony. Undertale zaczęłam tłumaczyć od sierpnia i tam są starsze komiksy więęęęc.

      Usuń
    4. Wybacz Yumi, w takim razie tak jak Ayaa również nie umiem w blogi bo do tego bym się nie dokopała. Dzięki wielkie za linka. Lecę do czytania :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten komiks! Uda ci się dzisiaj coś jeszcze wstawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję

      Usuń
    2. Wstawiłam dzisiaj 13 rozdziałów tego komiksu, to było 111 stron, nie wspominając o komiksach innych i o wczorajszej pracy. Teraz tłumaczę opowiadanie.. Duuuh, na dzisiaj już koniec. Trzeba będzie poczekać do kolejnych dni z komiksami.

      Usuń
  3. Kiedy kolejny komiks z tej serii?
    Strasznie się wykręciłam w fabułę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh uh..... Gdzieś na tygodniu, dokładnie ciężko mi powiedzieć kiedy, ale będzie za kilka dni :3

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź =^.^=

      Usuń
  4. Co za pojebany dzień

    Ja też mam taki, ale ty mi go trochę poprawiłeś xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję każdemu kto w tym komiksie cierpi

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE