5 listopada 2016

Undertale: Myśl - 8 [The Thought - 8 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: Komiks The Thought należy do Tratster. Fabuła opowiada o tym, jak to Sans się zdenerwował i postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Zabił Friska, wziął jego duszę, potem ukradł serca pozostałych dzieci i wsadził je w siebie tworząc z siebie Boga Potworów, jaki miał przynieść szczęście i wolność całemu gatunkowi potworów. Jednak, czy podjął słuszną decyzję?
Spis treści:
1          |    11    |    21    |    31    |    41    |
2          |    12    |    22    |    32    |    42    |
3          |    13    |    23    |    33    |    43    |
4          |    14    |    24    |    34    |    44    |
5          |    15    |    25    |    35    |    45    |
6          |    16    |    26    |    36    |    46    |
7           |    17    |    27    |    37    |             |
8✔           |    18    |    28    |    38    |             |
9           |    19    |    29    |    39    |             |
10         |    20    |    30    |    40    |             |






Share:

10 komentarzy:

  1. Zapowiada się coraz ciekawej :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie to wciągnęło. Nie mogę się doczekać co będzie dalej ^^
    Swoją drogą rozpieszczasz nas dziś Yumi z tymi komiksami, wielkie dzięki ^^ :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam? Wrzucę jeszcze z 4 z tego cyklu i na dzisiaj fajrant. Tzn z komiksami, bo wezmę się za tłumaczenie i nie wiem jeszcze czy Cichych czy Klatki czy Czy to uczyni Cię...

      Usuń
    2. Nie wiem jak to odebrałaś, ale ja napisałam serio. Chodziło mi, że cieszę się, że jest ktoś kto tak świetnie tłumaczy. I to, że mnie wciągnęło również jest pozytywem ;) Po prostu jestem szczęśliwa czytając twoje tłumaczenia :)

      Usuń
    3. xD Ok, no to powiedzmy sobie tak - jestem bardzo otwartą osobą i szczerą, więc jeżeli poczuję coś od Ciebie złego będziesz pierwszą osobą która się o tym dowie wprost. Żadnej Twojej wiadomości nie odebrałam nawet w najmniejszym stopniu negatywnie xD Po prostu nie zawsze stosuję emotki, stąd może wydźwięk emocjonalny mojej wypowiedzi nie wyglądał tak jak powinien. ^^ Spokojnie nic się nie dzieje.

      Usuń
    4. Ufff kamień spadł mi z serca xD Jeszcze analizowałam swoją wypowiedź patrząc co źle napisałam xd. Oczywiście rozumiem, że niektórzy stosują mało emotek. Mnie osobiście "zaraził" nimi pewien znajomy poznany w internecie i dlatego ich tyle używam. Po prostu uważam, że pomagają lepiej oddać emocje. Po moich osobistych przeżyciach jestem po prostu wrażliwa na to, jak ktoś mnie odbiera, dlatego czasami prostuję swoje wypowiedzi na wyrost. Mam nadzieję, że to rozumiesz oraz że się nie wygłupiłam xD

      Usuń
    5. Spoooooookojnie, naprawdę xD Rozumiem. ^^
      Zaręczam, że jeżeli coś mnie zaboli albo coś mi się nie spodoba to to powiem, a nie będę się fochać i "domyśl się" naaah ja taka nie jestem xD

      Usuń
    6. No to całe szczęście ^^ Bo "Mam focha, domyśl się czemu" nie chciałabym za żadne skarby xD

      Usuń
  3. No i się wciągnęłam ;// xD Najchętniej przeczytałabym wszystko na raz. Heh. ~Ayaa.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE