2 października 2017

O matulu...

A więc tak, jak widzicie, od wczoraj na blogu jest nowe logo i nowe przyciski. Wszystko zrobiła Samael i pochwalić ją, bo się dziewczyna spisała.

Do tego powstała nowa zakładka pt "Spis Treści", nawet nie wiecie jak wiele komików i opowiadań pałętało się po moim blogu. Nie jestem pewna... inaczej. Jestem pewna, że nie umieściłam tam wszystkich i o czymś zapomniałam. Jeżeli macie sugestie co się tam jeszcze powinno znaleźć? Dawać znać w komentarzach pod tą notką. 

Spis treści ma za zadanie ułatwić Wam i mnie poruszanie się po blogu, oraz pozwolić na łatwiejsze znalezienie tego czego szukanie i być może zahaczenie o to, czego nie szukaliście. 

I tak wiem, wiem, rozmiarówka w niektórych miejscach mi padła, no i nie wszędzie są odstępy, znowu w innych miejscach są one za duże. Naprawię to, lecz nie dzisiaj... Nad tym co jest tam teraz siedziałam całą niedzielę. Od 9 rano do 23. Ponad 25000 notek do przejrzenia. Zauważyłam, że były takie, które nie miały w ogóle tagów i musiałam je dodać. No i odkryłam, że w wielu miejscach nie ma dobrze zrobionych linków. Zwłaszcza do mniejszych opowiadań, komiksów, czy prac jakichkolwiek. Będę musiała w wolnej chwili się tym zająć.

W dziale komiksy pojawi się też jeszcze opcja "stan" tak samo, jak w przypadku opowiadań. Stan to to w jakim stanie jest dane opowiadanie, czy tłumaczenie. 
ukończone/skończone
w trakcie
wstrzymane (czasowo, ale kiedyś zostanie dokończone)
porzucone
brak kontynuacji (odnosi się do tłumaczeń, gdzie wszystko co po angielsku zostało przetłumaczone, ale autor od bardzo dawna nie wrzucał nic nowego, więc tłumacz nie wie na czym stoi)

No i teraz moja prośba do osób, które kiedykolwiek wysłały mi cokolwiek swojego - czy to komiks, opowiadanie czy tłumaczenie. Proszę, abyście pod tą notką, najszybciej jak się da napisali w jakim stanie jest to co publikujecie tutaj u mnie. Wliczają się w to komiksy tłumaczone. Musicie sprawdzić, czy ukazało się coś więcej od czasu Waszego ostatniego tłumaczenia, a potem - napiszcie w komentarzu tytuł oraz stan. Czy brak kontynuacji, czy porzucacie tłumaczenie i będzie mógł się zająć ktoś inny, czy w trakcie - i dalej się tym zajmujecie. 

Nie będę ganić czy gryźć, jeżeli ktoś porzuci swoją pracę. Nie będę też ponaglać, jeżeli ktoś ustawi sobie informacje "w trakcje" a nie nadesłał mi nic od miesięcy. To ma być informacja dla czytelników głównie, na jakim etapie jako autorzy jesteście. To bardzo ułatwi sprawę. Możecie też, do swoich prac napisać krótkie zachęcające do czytania opisy, jakie pojawią się pod tytułami. 

Jeżeli sami nie wiecie, a sprawa jest skomplikowana i chcecie pogadać albo zaciągnąć rady - zapraszam na maila

Jeżeli o kimś zapomniałam w spisie treści, albo źle podlinkowałam - dajcie znać.

Dzisiaj mnie już nie będzie i nie pojawi się nic innego. Zaraz gnam na zajęcia na uczelni, a potem do 22:30 mam pracę w Biedrze. Tak więc ten tego. 
  
W razie czego mail: yumimizuno@interia.pl
Share:

25 komentarzy:

  1. Ostrzeżenie Rzeki - w trakcie
    Hellsibilings - w trakcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mojego Torchtale'a wracam jak tylko odzyskam swój telefon, bo jest w naprawie ;v

    ~Sally Marvel

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło kutwa.
    Dzięki, że mi przypomniałaś ;w;
    Przepraszam, że na pewien czas zawiesiłam tłumaczenie "Wind Wakera". Nie miałam najmniejszej weny na tłumaczenie, a akurat wtedy zaczęłam wszędzie wyjeżdżać... I jakoś tak wyszło ^^"
    Oczywiście, że Wind Waker Dreamtale będzie w trakcie. Ten komiks tak głupi, że aż śmieszny, muszę go dokończyć XD
    I koniecznie.
    Cholera.
    Pozdrów.
    Samael.
    Bo kobita wykonała kawał dobrej roboty.
    Sama zajęłam się własnym blogiem translatorskim (A urwanie z tym głowy, bo zamierzam pomóc rozwinąć się pewnemu, praktycznie nie istniejącemu polskiemu fandomowi ;w;) i chciałam podobne przyciski jakoś wprowadzić.
    Dupa.
    Te guziczki śnią mi się po nocach (/'-')/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeszłość Asriela - została mi ostatnia część do przetłumaczenia, i mam zamiar to zrobić w najbliższym czasie.

    A jeżeli chodzi o nowe logo, to zajebiaste :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Samael jak to czynisz? Czemu to czynisz? No i kiedy zaczynasz przyjmować uczniów :D
    Nowe grafiki są bardzo dobre :) Pytanko czego używasz? Corela czy czegoś innego?
    Zdrówka życzę wam obu, a ja się byczę (araczejidępisaćinżynierkę... DLACZEGO?!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Picie - w trakcie
    Historie magów - wstrzymane

    Aha, gdzie w spisie można znaleźć gry typu kółko przyjaźni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tam gier. Gry są w tagach po lewej stronie na dole bloga. Nie ma sensu zaśmiecać wszystkim spisu treści

      Usuń
  7. ,,Jeżeli macie sugestie co się tam jeszcze powinno znaleźć? Dawać znać w komentarzach pod tą notką." - czyli jeśli znajdę coś czego nie zamieściłaś to mam wpisać to tutaj?

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooow, Samael wykonała zajebistą robotę <3 Zajebiście to wygląda <3
    a co do komiksów, nwm czy te komiksy mojego autorstwa się liczą xD Ale dla pewności podam że i "Co chowasz pod maską?" i "Hug Time" (tak, chciałam jeszcze cos do tego wysłać) są jak na razie wstrzymane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobrze wiedzieć, początkowo myślałam, że to jednorazowe historie i nie będziesz ich już kontynuować ^^

      Usuń
  9. Opiekun Ruin- w trakcie
    Co do Cybertale sprawa bardziej skomplikowana. Podobno autor dalsze części będzie publikował na Patreonie, o ile w ogóle będą dalsze części, więc chyba można tę serię komiksów uznać za wstrzymaną.
    Logo i przyciski Samael są cudne (/'o')/ Wielki podziw!
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  10. NextTale - w trakcie
    Oraz mam luźną propozycję... Skoro spis treści jest już podzielony na te wszystkie kategorię, czemu na przykład nie podzielić tego również na tłumaczy...
    W sensie na przykład jest zakładka "Ojro" i w niej są wszystkie tłumaczenia jakie zostały przez niego/mnie wykonane. Rzecz jasna wiem że dużo z tym roboty, bo Yumiś pewnie będzie musiała pd nowa wszystkie wpisy przeglądać, ale miała być propozycja, to jest ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propozycja odrzucona. Byłoby z tym naprawdę wpizdę roboty. Ponad to, przy każdym najmniejszym komiksie jaki byście mi podsyłali musiałabym się bawić z edytowaniem, dawaniem linków etc. Strata czasu i nerwów. Już jesteście wymienieni we Współpracy, jako autorzy, którzy ze mną współpracują.

      Usuń
    2. Tiaaa~ spodziewałem się xD
      Za dużo roboty... Ale efekt byłby ciekawy :3

      Usuń
    3. Chyba, że.... czekaj! Zrodził mi się genialny plan!

      Usuń
    4. Nie, odpada. Technicznie jest to trudne do zrobienia i namotałoby cholernie w wyglądzie bloga. Zaś drugie prostsze rozwiązanie byłoby niewidoczne dla nowych ludzi z bloga... Myślałam, że tak jak autorzy komiksów mają swój tag na dole, tak tłumacze też by mieli. Tłumaczenia Ojro. Tłumaczenia Melindy i takie tam... Przy czym we współpracy dać link do tagu i już. Mmm To jedyne rozwiązanie jakie mi się maluje w głowie.

      Usuń
    5. Eemm... Przepraszam? Nie wiem czy to dobrze że tak Ci w głowie pomieszałem tym pomysłem ^^""

      Usuń
  11. Jeżeli chodzi o moje tłumaczenia to wstrzymane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Em, mój komiks "Witaj" raczej nie będzie już przeze mnie kontynuowany, ponieważ mam mało czasu na rysowanie (no bo szkoła itp. itd.), oraz po prostu jakoś straciłam ochotę na dalsze rysowanie go :/ Jeśli sprawiło to jakiś kłopot, to przepraszam Yumi.
    Hm, może kiedyś prześlę jakieś opowiadanie lub coś w tym stylu, ale na pewno nie związane z tym komiksem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałam jeszcze tylko powiedzieć, że na poprzedniego emaila chyba ktoś mi się włamał, ponieważ nie mogłam się zalogować na moje hasło, po zmienieniu go za parę minut znowu było inne, dlatego go usunęłam.

      Usuń
  13. "Do ostatniej kropli krwi" - w trakcie
    Jak tylko studia mi się unormują i wszystko będzie cacy, wrócę do pisania ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowzy, dawno mnie tu nie było. Oprawa graficzna jest prześliczna! Sam powinna wykonywać takie splashe na zamówienie, jeżeli jeszcze tego nie robi. Świetna robota!

    "Pod nóż, gadzino!" - w trakcie przygotowań, jak mi studia oraz praca pozwolą ;3

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE