24 października 2017

Komiks: TomsWorld





Autor: Filip Domin
Share:

24 komentarze:

  1. Miło coś widzieć z Eddsworld na Handlarzu. :) I dodatkowo z Tomsworld, jedno z moich bardziej lubianych AU. <3 BTW - też mam własne EW AU, gdzie za postacie są podstawione moje przyjaciółki i ja. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chcesz dołączyć do mojego AU?
      Bo jakby nie patrzeć brakuje jeszcze jednej osoby.
      PS.
      TomsWorld to też jedno z moich ulubionych.
      ;D

      Usuń
    2. A mogłabym? O_O Jeżeli tak, to bardzo poproszę. Mogę brać posadę Komunisty. XD

      Usuń
    3. Ok
      XD
      Tak planowałem Cię umieścić cię na miejscu Tord'a.
      XDD

      Usuń
    4. No i fajnie, mi totalnie pasuje. XD

      Usuń
    5. Jesteśmy wrogami.
      :/
      Jestem Tom'em

      Usuń
    6. Jak mi zniszczysz harpunem robota, to obiecuję ci, że przyjdę z całą moją armią i osobiście ci wpier*olę. (XD)

      Usuń
    7. Hrapuny to część tej ,,rodziny"

      Usuń
    8. Mogę ci za to podesłać mojego e - mail'a.

      Usuń
  2. plz nie łącz Undertale z FNAFem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu chyba chodzi o to, że fandom FNaF jest uważany za bardzo rakotwórczy i żeby nie pojawiał się tutaj, na Handlarzu, na którym przeważa UT. Osobiście uważam, że nie powinno się oceniać osoby lubiącej coś przez pryzmat całego fandomu.

      Usuń
    2. Ahaaa
      Czyli co nie mogę wrzucać FNaF ponieważ ktoś nie lubi?
      No halo halo!!!
      Pamiętam jeszcze że były jakieś komiksy z jakiegoś Anime, jest Bendy.
      Ale FNaF nie pasuje?
      Każdy lubi co lubi.
      Zauważcie że na Handlarzu nie tylko jest UT.
      Jakby tak nie było to byśmy nie mieli przetłumaczonych komiksów z Bendy'ego od Melindy.
      To powiem jedno.
      Nie lubisz czegoś?
      Nie interesuje Cię to?
      Nie czytaj.
      Jest dużo innych rzeczy.
      I owszem druga niespodzianka jest powiązana z FNaF'em i myślę że znajdą się ludzie lubiący tą grę i z chęcią czytający z niej komiksy.
      Po prostu powiem i pewnie się powtórzę.
      Nie lubisz jakiegoś Fandomu nie musisz czytać z niego komiksów.


      Z poważaniem Filip

      Usuń
    3. Już, dzieci, nie bijcie się błagam.
      Wiktoria - To komiks Filipa i ma prawo w nim łączyć to co mu się podoba. Jeżeli uważasz, że to połączenie do siebie nie pasuje - wytłumacz DLACZEGO. I to nie na zasadzie "bo tak". Podaj konkretne argumenty jakie mają obronić Twoja pozycję.
      Evil - niebezpiecznie jest tłumaczyć za kogoś jego komentarz/zdanie czy cokolwiek. Możesz zostać wplątana w kłótnie, albo przez Twoją złą interpretacje coś może zostać źle odebrane. Tak na przyszłość ;)
      Filip - Zluzuj majtki.

      Na Handlarzu przeważa UT bo mam na to bakcyla. Ten z czasem minie, prędzej czy później. Nie blokuje drogi nikomu do niczego tak długo, jak robi to co robi z przyjemnością. Dlatego Freddy, Bendy i inni mogą się pojawiać choć ja nie mam nic wspólnego z tymi fandomami i grami i ich nie rozumiem.
      So. Spokojnie.

      Usuń
    4. Oczywiście, rozumiem. Chciałam tylko napisać, jak ja to zrozumiałam i czułabym się źle, gdybym niechcący wywołała spór.

      Usuń
    5. Wszystko rozumiem OK.
      Masz rację Yumi.
      Tylko jedna rzecz.
      Chcę się dowiedzieć o co chodzi Wiktori.
      Jeśli ,,teoria" Evil Angel jest prawidłowa to spoczko.
      Ale jeśli chodzi o coś innego to chcę się dowiedzieć.
      Dziękuję i pszepraszam.
      Życzę miłego dnia.
      :D

      Usuń
    6. Równie dobrze możesz się tego nigdy nie dowiedzieć. Swoją drogą Wiktoria też ma swoje prawo - bo MOŻE się jej to nie podobać. W przypadku kwestii takich, nie musi podawać konkretnego przykładu. Może tutaj nie zaglądać już nigdy i nie wiedzieć, że doszło do takiej rozmowy. Dlatego słuchaj - jeżeli masz zamiar prześladować ją pod każdym komentarzem w przyszłości - musisz wiedzieć, że ten pomysł mi się BARDZO nie podoba. I będę BARDZO niezadowolona jeżeli do tego dojdzie.
      Uspokój się.

      Usuń
    7. A skąd pomysł na prześladowanie.

      Usuń
    8. Po prostu nie rozumiem o co jej chodziło.
      Tyle.
      Nic więcej

      Usuń
    9. Nie dostanę odpowiedzi od Wiktorii.
      Ok
      Zakończmy tę dyskusję.
      Dajmy spokój.
      Przepraszam jak kogoś uraziłem, zakończmy tą dyskusję.
      MIŁEGO DNIA ŻYCZĘ

      Usuń

POPULARNE ILUZJE