3 października 2017

Jesienne porządki

Ostatnio dużo notek ode mnie, co? Heh, spokojnie. To prawdopodobnie jedna  z ostatnich na jakiś czas. 

A więc tak, w Spisie Treści umieściłam to, co napisaliście mi w komentarzach. Znaczek ...?... oznacza, że nie wiem co się dalej będzie działo z serią, bo autor/tłumacz nie dał mi na ten temat znać. Bardzo proszę, aby osoby, które mają przy pracach takowy, zgłosiły się do mnie w miarę możliwości szybko i powiedziały, co z ich pracami.  

Naprawiłam kilka wyraźnych i widocznych błędów w rozmiarówce tekstu, lecz nie wszędzie mi się to udało. Nie wiem na czym polega problem, bo nawet jak w html notki wchodzę, to wszystko jest takie jakie być powinno. Pomaga jedynie ponowne przepisanie tekstu i umieszczenie linka. Co znowu powiem szczerze - wymaga wiele czasu, nerwów i sił. A na chwilę obecną mam deficyt wszystkich tych trzech rzeczy. 

Postanowiłam naprawić sprawy techniczne bloga. Czyli wrzucić linki tam gdzie ich miejsce, poprawić spisy treści w niektórych pracach. Daję sobie na to dwa tygodnie. Pracy jest naprawdę dużo, a moja praca i obecnie studia - też kosztują mnie wiele. No i będą kosztować, choć, plan znowu nie jest taki zły, jednak wiecie jak to jest. 

Będę też chciała zrobić porządek w tagach na dole strony. Skasować te, które się nie nadają. Dodać nowe. Między innymi tagi dla tłumaczy, którzy mi pomagają. Tak, aby wszystkie prace każdego były między innymi dostępne pod konkretnym linkiem. 

Będę też chciała jutro wrzucić kolejny rozdział Gry oraz skończyć ją najszybciej jak się da. 

Już na tumblr blogowym powstał tag Talent Handlarzy  w którym umieszczam nadesłane przed Was prace niekoniecznie związane z tematyką bloga. Jeżeli chcesz, aby Twoje prace się tam znalazły, podeślij mi link do strony, albo też bezpośrednio prace na maila yumimizuno@interia.pl albo na discorda. 

 Jeżeli masz jakiś swój komiks czy też opowiadanie i chcesz je tutaj umieścić, wal na maila. 

Jeżeli tłumaczysz coś, możesz opublikować tutaj swoje tłumaczenia.

Piszę to nie bez przyczyny. Jako, że mało czasu, a roboty dużo no i chciałabym się skupić nad naprawą technicznej strony bloga. Potrzebuję Waszej pomocy. Dlatego też, byłabym wdzięczna dozgonnie, gdybyście znaleźli chwilę w swoim zabieganym dniu i dodali trochę Iluzji od siebie na tego bloga. 

Liczę na Waszą pomoc - kochani! 
Share:

15 komentarzy:

  1. Sama przetłumaczę dzisiaj parę komiksów i postaram się wysłać ^^ W tym także z bnha, od którego dostałam ataku fangirlu, widząc go na blogu xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, zwłaszcza że jest tego mnóstwo ^^ Wysłałam już garstkę nowych tłumaczeń, a aktualnie siedzę nad czymś dłuższym, więc też na dniach się podzielę, jeśli czas pozwoli ;)
    Jeśli chodzi o szalejące fonty, to jaki konkretnie jest problem? HTML czasami bywa upierdliwy, ale może uda mi się coś zaradzić. Zboczenie zawodowe informatyka tak bardzo :D

    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia!
      Mmm tzn generalnie jak wejdziesz w spis treści, zobaczysz, że w niektórych miejscach wielkość czcionek jest różna. W jednej linijce dajmy na to, normalny tekst, zaraz potem link, bardzo mały. No po prostu wielkość czcionek się jebie i w ogóle. Jak sprawdzałam w html to wszystko wydaje się dobre, jak wchodzę w edycję notki, to mogę edytować, ale te konkretne edycje się nie zapisują. Błąd mogę usunąć tylko po przepisania od nowego wiersza całej linijki... To jest na swój sposób męczące.

      Usuń
    2. Z tego, co widzę u siebie, tytuły są większą czcionką, a informacje pod spodem mniejszą, co - jak zakładam - było zamierzane. Jedynie stan opowiadania szaleje, sporadycznie cała linijka z informacjami o autorach. Przynajmniej tak to wygląda u mnie, bo ile przeglądarek, tyle dziwnych rzeczy, jeśli chodzi o HTML. Zakładam, że o to chodzi? W ogóle dziwna sprawa z tym zapisywaniem. Blogspot wciąż mnie zaskakuje o.O

      Usuń
  3. Pytanie z kosmosu... czy sama rysujesz siebie jako kucyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kucyk to moje OC. Zaś zawsze jak rysuję to korzystam z base dostępnych w internecie.

      Usuń
  4. A czy do karty postaci można podesłać rysunek z kartki?Bo te gtaficzne mi nie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwila czyli jak bym poprosila ladnie to bym mogla raz miesiacu tutaj na tym blogu wyslac ciag dalszt wlasne Au???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Um, nie musisz prosić. Ślij na maila i się zobaczy. Więc spokojnie.

      Usuń
  6. Nosokomefobia i Wartale - wstrzymane, ale mam nadzieję że uda mi się to wznowić od połowy tego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Opowieść o smoczyca generale" - w trakcie pisania. Do następnego tygodnia powinnam podesłać nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłabym bardzo chętna do tłumaczenia ale mam straszny problem aby coś ciekawego i wartego uwagi znaleźć, a daję radę i z opowiadaniami i z komiksami (no chyba że chodzi o grafikę, w tym sensie to najczęściej po prostu wklejam na miejscu starego tekstu kwadrat w paint'ie xd).
    Także jakby ktoś ciekawego znalazł i nie czuł się na siłach aby to przetłumaczyć to polecam się :p
    Na mail można mi wysyłać śmiało:
    kjlnieodnaleziona@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE