21 grudnia 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 22.0

Efekt naszej ostatniej pracy!


Gra wymyślona przez Andgora. 

1 - piszesz komentarz z numerkiem base jaki rezerwujesz. Upewnij się jednak, że ktoś nie zajął go przed Tobą, w tej grze - kto pierwszy ten lepszy 
2 - Zarezerwowałeś - zaczynasz rysować. Nie pytaj i nie patrz na innych, ja połączę wszystko w całość.
3 - Rysujesz dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
4 - Hostujesz (zapisuje na stronie) i przesyłasz bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
http://imgur.com/
http://tinypic.com/
http://photobucket.com/
Albo na maila: yumimizuno@interia.pl
5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
6 - NIE zmieniamy wielkości obrazka
7 - Jeżeli osoba z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!
9 - Te osoby, jakie nie zgłosiły tego, że nie mogą zrobić base w terminie, mimo zarezerwowania numerka, nie mogą brać udziału w obecnym Kółku Przyjaźni. (Dlatego warto dawać znać jak coś wypadnie)

GRA DLA WSZYSTKICH

A w tym tygodniu


3-Hidden (sobota)
7-Tajemniczy Piekarnik (sobota)
9-LittleFell (sobota)
Share:

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A, i jutro narysuję, bo dzisiaj już nie dam rady :33

      Usuń
  2. 11 i zacznę rysować jutro jak będę pociągiem jechała

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym 3? Tylko albo na jutro albo dopiero na sobotę nie wiem czy się wyrobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Yumi ale się nie wyrobie T.T ~Hidden

      Usuń
  4. Jeśli mogę, to chciałabym poprosić o 5, spróbuję do soboty się wyrobić ^^"
    ~ Nagaria2o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam już na pocztę
      ~ Nagaria2o

      Usuń
  5. Ja poproszę 6 ^^ na piątek ewentualnie w sobotę powinno być :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę 7? Zacznę rysować jutro wieczorem c:
    ~Tajemniczy Piekarnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na śmierć zapomniałam o kółku przyjaźni mam teraz szybko narysować czy podasz dalej? :c

      Usuń
    2. Jak coś to teraz szybko to na jutro XD jestem za śpiąca
      Sory

      Usuń
    3. A czy ja nie powinnam rysować dopiero po 4? Pomieszało mi się >_< pomocy!?

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2sbx4l1&s=9#.Wj0RFZ_djqA zrobione

      Usuń
    6. Nie miałam pewności czy uda się odebrać link więc wysłam na pocztę

      Usuń
  8. Ja poproszę 8,ale oddam dopiero jutro wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  9. um, poprosze 9. i oddam w sobote ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam ci w piątek na E-mail D:

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE