28 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - Taki jeden...

1 Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?
Oddaję... do obsługi potrzeba kilku osób.

2 Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
Moim zdaniem perfekcyjne jest ludzkie ciało, jego kształty, symetrie (nie chodzi mi tylko o to że penis we wzwodzie jest równy długości 3 kciuków), jego zapach, dotyk... Kurde, zacząłem chyba odpływać.

3 Do czego czujesz się zmuszany/a?
Do obecności niektórych osób.

4 Czy boisz się ciemności?
"Hello darknes my old friend. I come to talk with you again..." Nie, ciemność to mój stary, dobry przyjaciel.

5 Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?
Zdecydowanie twarde. Tak jest zdrowiej dla pleców.

6 Czy obawiasz się przyszłości?
Boję się jeżeli nie mam planów na nią, ale staram się zawsze je mieć.

7 Czego chcesz się nauczyć?
Języka włoskiego, albo łacińskiego.

8 Co jest największym kłamstwem na świecie?
"Polskie obozy zagłady" -_-

9 Boisz się bólu?
Nie, wręcz przeciwnie. Lubię ból... taki nie przesadzony. Czasami mnie trochę jara... if you know what I mean...

10 Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak - to czego jest to świadectwem?
Oczywiście że można, ale jeżeli jest to robione dostatecznie dobrze to nic nie będzie świadectwem.

11 Jak wyobrażasz sobie Piekło? Wierzysz w jego istnienie?
Wierzę w nie i moim zdaniem nawet będąc w niebie można cierpieć, bo nie da się być szczęśliwym kiedy hipotetycznie jakaś bliska ci osoba może cierpieć katusze.

12 Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia?
Rozumieć kogoś- czuć bliskość tego kogoś nawet kiedy jest daleko

13 Dlaczego bycie miłym bardzo często odbierane jest jako flirt?
Bo ludźmi rządzi instynkt dobierania się w pary.

14 Jesteś oszczędny/a?
Czy jestem oszczędny? A po ile ten baton? Aż 2,50... *harde obliczenia czy nie zaburzy to mojej piramidy pieniążków* to jednak podziękuje.

15 Co sądzisz o Butterfly Project?
Inicjatywa jest moim zdaniem w trąbkę *przymiotnik czelendż nadal trwa*

16 Czy gdyby twój partner/ka dokonał(a)by zdrady wybaczył(a)byś mu/jej?
Nie wiem... jeżeli to byłoby jednorazowe to chyba tak.

17 Czym jest prawdziwa miłość?
Prawdziwa miłość- w niej nawet w ciszy słychać słowa "Kocham cię"

18 Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
Zwyczajna, chociaż ma swoje minusy (np. trwałość) to jednak ich zapach oraz faktura stron są niezwykłe.

19 Czy to prawda, że ludzie się zmieniają?
Tak, jeżeli ktoś się nie zmienia to umiera, albo staje się umysłowym stęchłym staruchem

20 Co sądzisz o kazirodztwie?
Jest to jedno z niewielu zboczeń, które przyprawia mnie o obrzydzenie, także może powstrzymam się od dalszej wypowiedzi.

21 Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za pięćdziesiąt lat.
Pewnie tak samo jak teraz, tylko będzie więcej technologii

22 Co najlepiej obrazuje nam ludzkie wnętrze?
Orgia w stylu Gore

23 Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimiś? Czy byłeś/aś kiedyś postrzegany/a stereotypowo?
Nie mam zdania

24 Jaki/jaka jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
Jaki jestem chyba większość wie (przynajmniej tutaj). Sam siebie widzę jako chłopaka, który czasami pisze fajne opowiadania, czasami rysuje i czasami nie powtarza "czasami"

25 Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
TAK! Mój pierwszy kontakt z bronią (chodź to była wtedy wiatrówka) był taki że przyłożyłem oko zbyt blisko lunety i kiedy strzeliłem to wracając podbiła mi oko. Teraz to raz na rok (albo rzadziej) chodzę na strzelnicę. (najczęściej posuwam z glocka)

26 Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
Mmm no część tak, ale na niektóre jeszcze pracuję.

27 Co jest kluczem do Twojego serca?
Przypadek

28 Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką usłyszałeś/usłyszałaś od innych o sobie?
"Kocham cię" usłyszałem to od dziewczyny z którą rozmawiałem bodajże raz czy dwa. (do najładniejszych nie należała, ani nie była w moim typie.

29 Z jaką postacią książkową utożsamiasz się i dlaczego?
Hmmm.... chyba z głównym bohaterem z książki "Biały Kieł" (nadal płaczę jak to czytam), bo też bywam lekkomyślny, dziki, a przyparty do muru morderczy

30 Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer: Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki (chociażby: spacerując w towarzystwie wolisz mieć rozmówcę po prawej stronie)?
 Zacznijmy od tego że ja nie idę, tylko biegnę. Każdy mój krok jest pewny, ale lekki. Jeżeli idę coś zwiedzić, pomyśleć to zwalniam, patrzę na około, oddycham głęboko, jeżeli jednak mam jakiś wyznaczony cel do którego mam dotrzeć to chodzę z wysoko podniesioną głową, lekkim uśmieszkiem i wzrokiem wytyczającym w tłumie trasę (serio, tłum się zawsze przede mną rozstępuje. Kiedy ktoś jest zemną to lekko się kiwam, nabieram większego luzu, jeżeli rozmawiamy to czasami lubię złapać kontakt wzrokowy, tak żeby sprawdzić czy mnie słucha czy gdzieś odpływa, nie mam nic przeciwko dostosowywaniu się do drugiej osoby, no chyba że jest nachalna, to wtedy staję okoniem.
Share:

4 komentarze:

  1. Hmm...Szlag.
    To uczucie kiedy chcesz coś napisać ale nie wiesz jak i co.
    (Tym bardziej że wiem jak to jest kiedy piszesz coś całą noc, a jedyny komentarz to twój własny)
    Jesteś...Naprawdę ciekawą osobą. Oby tak dalej;)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE