28 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - KitsuneMinLis 3


 61 Dlaczego alkoholik pije?
Bo jest uzależniony. Ma problemy z którymi nie potrafi sobie poradzić, myśli, że jedno piwo to nic, że pomoże mu na chwilę odpocząć od problemów i tak od jednego piwka czy wódki do następnej, aż ani się obejrzy a nie wyobraża sobie życia bez alkoholu. A potem niszczy swoje zdrowie i życie najbliższych, chlejąc i nie pozwalając sobie powiedzieć nic do słuchu. Wiem bo miałam alkoholika na co dzień i widziałam co się z nim dzieje.

62 Dylemat moralny: W przypadku zagrożenia ciąży i ryzyka śmierci matki i/lub dziecka lekarz pierwszorzędnie powinien ratować życie matki, czy nienarodzonego jeszcze człowieka?
Ratować matkę. Dziecko można sobie jeszcze zrobić albo zaadoptować więc sądzę, że jest większa korzyść.

63 Świętujesz Wielkanoc? Jeśli tak to robisz to dla siebie, czy tylko ze względu na rodzinę?
Owszem świętuję, ale nie czuję jakiejś magii Wielkanocy obecnie, gdy byłam dzieckiem to jakoś bardziej lubiłam to święto, może to przez to, że byłam naiwnym dzieckiem i wierzyłam w zajączka wielkanocnego. Teraz to wygląda zwykle tak, że rano szykuję z mamą koszyczek, farbuję jajka, wychodzimy razem do kościoła jak poświęci to wracamy jemy i wracamy do codzienności. Żadnej magii, żadnego specjalnego dnia. Po prostu rano odbieg od normy, a potem codzienność.

64 Kiedy jest dobry czas, żeby "pójść na swoje"?
Kiedy czuje się, że jest się gotowym do życia samemu przez pewien czas.

65 Czy jest jakaś cecha oczu, którą uważasz za niezwykle fascynującą? (np. kolor tęczówki, kształt, heterochronia)
Jeśli chodzi o oczy to fascynuje mnie motyw z fioletową tęczówką. Występuje to bardzo rzadko, bo u osób dotkniętych albinizmem, ale słyszałam też o chorobie tzw. Alexandria Genesis która powoduje m.in. występowania filetowych oczu, podobno tą chorobę miała Elizabeth Taylor, jednak naukowcy temu zaprzeczają.

66 Opowiedz jakąś zabawną historię z czasów twego dzieciństwa.
Niewiele ze swojego dzieciństwa pamiętam. Choć najbardziej śmieszy mnie jedno co pamiętam;  w lecie razem z koleżanką bawiłyśmy się na łące, która była przed naszymi domami. Wspinałyśmy się na drzewa wymyślając jakieś zabawy. W pewnym momencie podeszła do nas właścicielka aka moja sąsiadka, u której wynajmowaliśmy mieszkanie z córką na rękach. Ja miałam z jakieś 8 lat, koleżanka 7 a córka sąsiadki z 4-5. Postawiła ją na ziemi, chcąc by pobawiła się z nami ale smarkula zaczęła wyć jakby ją ze skóry obdzierali i ryczeć, że ją trawa gryzie. Normalnie do tej pory bawi mnie ta sytuacja xD

67 Przypomnij sobie sytuację (bądź sytuacje) kiedy najbardziej się bałeś/aś. Czym było to spowodowane?
Albo spowodowane moją arachnofobią…. Albo przez ojca. Najbardziej się bałam, kiedy miałam 8 lat i wróciliśmy późno do domu ja, mama i nasi sąsiedzi, bo byliśmy na dniach miasta. Gdy mieliśmy się z nimi żegnać przyszedł ojciec i zaczął się wydzierać na mamę, że jest popierdolona, bo mnie porwała. Że ją wyjebie z domu, zadzwoni na policje, a mnie zabierze od niej, bo jest porywaczką. Kazał mi do siebie podejść, ale mama i sąsiedzi go powstrzymali od zabrania mnie. W życiu nie byłam tak przerażona jak wtedy. 

68 Czego NIE zabrałbyś/zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Ciężko powiedzieć. Pewnie nie zabrałabym ciuchów zimowych. Na wyspie przecież nie ma śniegu i jest wiecznie ciepło.

69 Wierzysz w karmę?
Nie

70 Jaki wynalazek XXI wieku (podkreślam XXI wieku) jest dla Ciebie znaczący i budzi Twój podziw?
YouTube. Dla mnie to najlepszy wynalazek XXI wieku. Zaczęło się od słodkich kotków, a teraz można na nim oglądać wszystko co się chce; od muzyki, przez youtuberów, po seriale czy filmy. Mieli pomysł, który okazał się hitem i to bardzo trafnym ;)

71 Stwórz własną listę cudów świata.Co na niej się znajdzie?
1. Harry Potter
2. Ciasto bananowe z bitą śmietaną mojej mamy
3. Undertale
4. Malowanie sprayem
5. Konwent miłośników fantastyki
6. Wiedźmin

72 Twoim zdaniem, dlaczego młodzież podchodzi lekceważąco do lekcji religii oraz do nauczycieli religii? Gdzie leży błąd wychowawczy - w środowisku uczniów, czy ze strony nauczycieli?
Bo rozumieją, że kościół robi im pranie mózgu wpajając im, jak „poprawnie” żyć. Bardziej myślę, że to nauczyciele i środowisko wpływają na stosunek młodzieży do religii. Ja kiedyś prosiłam Boga o jedną ważną dla mnie rzecz, prosiłam go odkąd zaczęłam chodzić do kościoła, mimo to nic się nie stało. Straciłam wiarę w niby ”mężczyznę który poświęcił się dla nas na krzyżu” itd. , że w ogóle istnieje i że trzeba  być potulnym, by po śmierci trafić do nieba. Zaczęłam coraz bardziej utwierdzać się w tym że nie istnieje, skoro na świecie doświadcza się tyle złego, uważać, że nauczyciele piorą nam mózgi wpajając „wielką miłość do Boga”. Dla mnie to stek bzdur dlatego ksiądz chciał mnie nawrócić, kiedy mówiłam co myślę.

73 Wyobraź sobie najgorszą, najboleśniejszą i najhaniebniejszą torturę na świecie. Nie musi kończyć się śmiercią, choć może. Jak będzie wyglądał jej przebieg i na czym będzie polegała? Za jakie przewinienia skazywałoby się na nią?
Złamanie paznokci, obcięcie języka na początek przywiązanym do pala. Potem biczowanie z przodu iż tyłu, posypując co jakiś czas solą, gdy ręce sa przywiązane do dwóch pali. Na pewno obcięcie jąder i wepchnięcie do ust skazańca, ruszając jego szczęką by dobrze to rozgryzł, wepchnięcie grubego dildosa do odbytu nasączonego kwasem. Ostatecznie Żelazna dziewica, która ma oblane kolce kwasem czy innym płynem, na tyle nieszkodliwym by od razu nie umarł ale na tyle mocnym by skazany cierpiał 100 razy bardziej lub Krwawy Orzeł.Na pewno byłaby to kara dla zboczeńców, gwałcicieli, morderców, zwyroli, psychopatów.

74 Wyobraź sobie, że budzisz się jutro i nagle okazuje się, że najważniejsza/najbliższa/ukochana Ci osoba w nocy w jakiś niewytłumaczalny sposób zmieniła płeć. Jak reagujesz, co myślisz, co czujesz, co robisz, jak się zachowujesz, co postanawiasz?
Jestem zaskoczona i nie wiem co powiedzieć, na pewno myślę, że to jakiś głupi żart. Czuję zmieszanie, szok, niedowierzanie. Na pewno chcę by ta osoba mi opisała swoją sytuację, jak się czuje, dlaczego tak się stało. Muszę przyzwyczaić się do sytuacji ale najlepiej to znaleźć sposób by ta osoba wróciła do swojej płci.

75 Jak wyglądałoby Twoje wymarzone miejsce odpoczynku?
Wielka wygodna pufa, w której można się utopić, z mnóstwem poduszek na górze, miejsce na ciepłą herbatę, książkę i to wszystko przy kominku, w dużej willi gdzieś w górach, gdzie za oknem sypałby gruby śnieg.

76 Która z bajek Disneya najbardziej Ci się podoba i dlaczego?
Nie potrafię wybrać jednej bajki, bo tych bajek jest mnóstwo. Najbardziej lubię m.in. Iniemamocnych, Lilo i Stich, Mój brat Niedźwiedź, Potwory i Spółka, Toy Story 2 czy Ratunku jestem Rybką. Są to bajki z mojego dzieciństwa, lubię je jakoś szczególnie, gdyż mają w sobie dużo humoru, fantastyki, czegoś o czym  jakoś zawsze marzyłam będąc dzieckiem. Mieć gadające zabawki, posiadać jakieś super moce czy posiadać przyjaciela który mógł by być nawet kosmitą jak Stich ale żeby był prawdziwy. Zawsze bardzo chętnie do nich wracam zamieniając się znowu w małą dziewczynkę i przeżywając na nowo ich przygody.

77 Jakie wartości, spostrzeżenia i nauki pojęłaś/pojąłeś dzięki bajkom/baśniom jakie były Ci czytane w dzieciństwie? Innymi słowy - czego się nauczyłeś/aś?
Nikt mi nigdy nie czytał bajek czy baśni, w przedszkolu na pewno ale nie pamiętam z tego nic. Brat czytał mi komiks o Smerfach ale nie wyniosłam z tego żadnej nauki.

78 Powiedzmy, że masz szansę, pieniądze i wszystkie potrzebne czynniki, by móc zrobić COŚ. Duże coś przez duże c. Naprawdę fajna sprawa; możesz wybrać czym to jest. Kompletnie dowolnie. Wszystkie chwyty dozwolone. Czym stałoby się "coś" w Twoich rękach?
Maszyną pozwalającą na urzeczywistnienie marzeń i fantazji, przeżywanie rzeczy o wiele mocniej i intensywniej niż w przypadku świadomego śnienia. Wyglądowo przypominałoby robota sprzątającego, ale miałby to każdy w domu, mógłby ustawić na ile godzin chce spędzić w dowolnie wymarzonym przez siebie świecie, on stworzyłby projekcję przejścia do swoich marzeń i fantazji my tylko byśmy musieli przez nie przejść pozwalając naszej wyobraźni działać.

79 Co sądzisz o ludziach, którzy pomagają chorym zwierzętom, ale nie chcą pomagać chorym ludziom?
Zwierzę też potrzebuje pomocy. Skoro wolą okazywać pomoc i miłosierdzie zwierzętom to jestem szczęśliwa bo uważam, że są bardziej wdzięczne za pomoc i okazując więcej miłości czy przyjaźni od człowieka, któremu jeśli zaoferujesz pomoc to cię wyrucha w dupe.

80 Talizman chroniący nas przed złem - Jak go sobie wyobrażasz? Jest częścią biżuterii, garderoby, a może zwykłym przedmiotem? Z czego jest wykonany i na jakich zasadach działa? Odstrasza, wyłapuje? Stwórz swój "amulet", którego zadaniem będzie chronienie Ciebie. (Wyobraźnio, działaj. Bez ograniczeń.)
To bransoletka zrobiona z  ciemnobrązowych rzemyków, zapinany na mega mocny magnez, który może ściągnąć tylko właścicielka. Każdy rzemyk posiada po kilka diamentów im bliżej środka tym większe by na samym środku spotkać największy diament. Gdy nic się nie dzieje są naturalnie jasno niebieskie, lekko mieniące światłem. Gdyby pojawiła się osoba z nieszczerymi intencjami to klejnoty zmieniły by kolor na ciemno zielony i zaczęłaby lekko piec skórę nadgarstka. Fałszywa osoba będąc dla nas wrogo nastawiona spowoduje, że klejnoty zmienią kolor na czarny i zacznie pulsować, emanując morderczą ciemno fioletową aurą, która spowoduje, że taka osoba szybko da nam spokój wystraszona. Osoba do nas przyjaźnie nastawiona, którą można darzyć zaufaniem spowoduje, że będzie emanować jasnym pomarańczowym kolorem, mieniąc się lekkim brokatem i delikatnie ogrzewać skórę. Natomiast osoba darząca nas miłością sprawi, że bransoletka zabłyśnie krwistoczerwoną czerwienią, mieniąca się tęczową poświatą i zacznie mocno mrowić. W momencie, gdy trafi się nam okazja, z której warto będzie skorzystać będzie gorący, zmieniając kolor na ciepły szmaragd, promieniujący aurą szczęścia, lecz w sytuacji, gdy okazja nie będzie warta zachodu zamieni się na mrożący ciemny błękit. Także wytwarza różne aury ułatwiające nam przetrwanie w codziennym życiu, bądź pomagające, gdy przytrafi nam się coś bardzo przykrego albo nie będziemy wiedzieli co w danej sytuacji zrobić.

81 Jaka jest Twoja definicja przyjaźni?
To specyficzna więź emocjonalna między dwojgiem ludzi lub więcej, poprzez przyjaźń zdobywamy „rodzeństwo”, z którym możemy być sobą, nie przejmując się, że nas wyśmieje czy pomyśli, że jesteśmy dziwakami. Rozumiemy się bez słów, wiemy kiedy coś się dzieje z przyjacielem/ciółką i odwrotnie, dbamy o siebie, ufamy bezgranicznie i jesteśmy szczerzy i lojalni.

82 Gdybyś miał/a jednym obrazkiem przedstawić cały internet co by to było?

83 Czy są jakieś kwiaty/ rośliny, które darzysz szczególnym sentymentem?
Herbaciane róże, lubię ich nazwę i kolor :3 Kojarzą mi się z piękna jesienią, gdy miałam 6-9 lat.

84 Jaką jesteś barwą?

85 Czy Twoim zdaniem magia istnieje?
Tak. Zawsze wierzyłam i wierzę w to że magia istnieje. Żyjemy wokół niej ale nie zwracamy uwagi na jej istnienie.

86 Chciał(a)byś mieć egzotyczne zwierzę? Czy może wolisz nie ingerować w ich środowisko i pozostawić je w ich naturalnych miejscach występowania? Co sądzisz o trzymaniu zwierząt w zoo oraz w cyrku?
Jedyne zwierzę jakie bym chciała mieć to albo wilk albo lis a najlepiej razy trzy :p , ale to nie jest egzotyczny zwierzaczek, więc nie nie chciałabym mieć egzotycznego zwierzaka. Wolę je zostawić w spokoju żeby mnie nie wpierdoliły. Uważam, że trzymanie zwierząt w zoo i cyrku są w niewoli i powinny zostać w swoim naturalnym środowisku, bo tylko tam będzie im najlepiej. W zoo mimo że mają żarełko, ciepełko i w miarę odpowiednie warunki to sądzę, że dla nich to bardzo złe miejsce, bo gdyby wypuszczono je na wolność, to zostały by zjedzone przez inne zwierzęta, bo miały w zoo za wygodnie i ich instynkty w naturalnym środowisku zostały uśpione. Co do cyrku, nie cierpię go, dla mnie to bestialskie miejsce dla zwierząt, znęcają się nad nimi, traktują jak roboty, które trzeba brutalnie potraktować, tresować ponad ich siły, czasem bez jedzenia czy wody, by zakodować im w głowach, że jeśli popełnią błąd podczas występu czy będą nieposłuszne podczas tresury to pożałują. Dla mnie i jedno i drugie miejsce nie jest odpowiednie dla zwierząt.

87 Muzyka klasyczna. Lubisz? Słuchasz? Jacy kompozytorzy należą do Twoich ulubionych, kogo podziwiasz i szanujesz?
Nie lubię i nie słucham muzyki klasycznej. Wolę rocka, metal, dubstep to bardziej gra w mojej duszy

88 Jest jakaś grupa etniczna, która wzbudza w Tobie największe zainteresowanie? Jeśli tak, to jaka i co Cię w niej najbardziej interesuje?
Nie interesują mnie różnego rodzaju grupy etniczne.

89 Honor i odwaga to cechy które musimy nabyć? Dorosnąć do nich? Czy jak ktoś ich nie posiada to już nie nabędzie? Jak sądzisz?
Sądzę, że wszystko zależy od środowiska w jakim się obracamy będąc dziećmi, jakie nabywamy doświadczenia oraz jaka jest nasza natura. Każdy jest inny i każdy cechuje się czym innym, myślę, że Honor i odwaga to cechy, które można nabyć w dzieciństwie, jeśli mamy odpowiednie ku temu wzorce, nie sądzę, że można te cechy nabyć w dorosłym życiu.

90 Posiadasz jakieś znaki szczególne (jeśli mowa o wyglądzie czy zachowaniu)?
Jeśli chodzi o wygląd to tatuaż na prawym przedramieniu, blizny po operacji na brzuchu, trójkąt na prawym ramieniu stworzony z pieprzyków i biała plamka na lewej łydce, którą nie mogę opalić. Co do zachowania, ciągłe przeklinanie ( nie umiem się odchamić), odstępstwo od grup, częste chandry i wyglądanie przy tym jak zombie.
Share:

1 komentarz:

  1. Uhm... Hej? Chciałabym odpowiedzieć na punkt 90. A więc, biała plamka to ,,Bielactwo", to normalne że nie można tego opalić :/ Ja sama mam i to w serio dużej ilości, czyli:Na oczach i wokół, troche na palcach(u rąk i stóp), kolanach i łokciach i bóg wie gdzie jeszcze.Można to idziedziczyć, lub nabyć, oby dwa jednak zdobywa się po czasie, o dziwo bielactwo rozprzeszczenia się podczas stresu. Ale się nie martw, bielactwi nie przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE