7 lutego 2018

Nietypowy marzec - Informacje

Był już Zboczony Wrzesień, prawda? Spodobał się wam! Dlatego przybywam do was z informacją o podobnym miesiącu, lecz innym!

Nietypowy marzec! 

O co chodzi? A no już mówię.
Posługując się kalendarzem świąt nietypowych na miesiąc marzec, ułożyłam listę. Dni będą tematem waszych opowiadań, albo komiksów, albo obrazków - nie ma ograniczeń co do treści. Dla przykładu.
27 marca to dzień teatru. A więc, można nadesłać opowiadanie, którego akcja dzieje się w teatrze, albo ma coś wspólnego z teatrem. Można wysłać obrazek, czy komiks czy co się tam chce. 

Wszystkie prace proszę słać na maila 
yumimizuno@interia.pl
W tytule wpisując: Marzec - tytuł - nick - dzień
Jeżeli masz jakąś stronę, którą chcesz polecić, podaj maila w treści wiadomości.  

Pracę na event należy przesłać minimum dwa dni przed ich planowaną publikacją.
Ergo, jeżeli chcesz zrobić coś na 9 marca, pracę muszę mieć na mailu najpóźniej 7 marca.  

Wasze prace znajdą się w tej notce jak w spisie treści.
 Można dać więcej niż jedną pracę na jeden dzień.
Nie trzeba opisywać wszystkich dni. 
Mogą pojawić się treści +18
Nie ma ustalonego uniwersum, opowiadania/komiksy/obrazki/zdjęcia/filmiki. Generalnie wasze prace mogą dotyczyć zarówno działalności fanowskiej - fanarty, fanficki, amv, gmv czy co tam chcecie - jak i prac własnych. 

W razie pytań, zapraszam na maila!

A to spis marcowych nietypowych dni!


Pytania można śmiało pisać w komentarzach!

Share:

20 komentarzy:

  1. Jej!
    Cieszę się że spodobał Ci ten pomysł ^^
    *Cieczy się jak głupia*
    Cóż w pisaniu opowiadań to ja mam 2 lewe ręce ale w graniu na pianinie i rysowaniu nie idzie mi źle soł...
    Może sama coś dodam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodawaj dodawaj.
      Oczywiście, że się spodobał xD

      Usuń
  2. jaka szkoda że nie każdy może świętować 18 marca :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Yumi nie ma 17 Marca!
    nie wiem, czy to dlatego że przeoczyłaś ten dzień czy nic tam nie ma w tym dniu *wolałam poinformować XD*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiał mi się zjeść kiedy kopiowałam tekst xD Dziękuję już poprawione xD

      Usuń
  4. Oho, będzie ciekawie :D Ale mam tylko jedno, mało pytanko, wolę się upewnić :V
    Jak chce się na któryś dzień coś zrobić (np. komiks) to nie trzeba robić opowiadań itp. na wcześniejsze dni? Mam nadzieje, że dobrze napisałam to pytanie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Kochanie. Tak jak napisałam w notce. Nie trzeba xD

      Usuń
    2. Dobrze, dziękuję za odpowiedź xD Nie zrozumiałam tego momentu w notce xD

      Usuń
  5. Wiecie co brakuje dzień glupawki xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG!!! Mam ferie i w końcu będzie co robić! Mój plan dnia podczas ferii:
    12:00-13:00 wstajem
    12:00-13:30 obiad
    13:30-ok. 15:00 drzemka poobiednia
    15:30-17:00 telewizja
    17:00-18:00 coś zwykle nic
    18:05-19:00 telewizja
    19:00-19:30 siedzenie samotnie w pokoju myśląc nad celem istnienia
    19:40-22:00 telewizja i kolacja
    22:00-03:00 telefon lub komputer
    i od nowa
    help me ;_____;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może o 17-18 zrobiła coś na marzec? :3

      Usuń
    2. ja robię o 22:00-03:00 po prostu jest tak nudno że...grrrhh

      Usuń
  8. Nie! Nie wierze! 8 marca to dzień rudych?! To... Zajebiszcieeeeee (//✧/3/✧/) huehueheh

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha w moje urodziny jest Dzień Muffinka :D

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE