8 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - YuuKisane

1 Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?
-Piję kawę, by myśleć w miarę trzeźwo.
-Myślę nad zastosowaniem tego czołgu.
-Snuję misterny plan okradnięcia sąsiada :3

2 Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
Perfekcja to złudzenie wprawiające nas w przekonanie, iż robimy coś najlepiej jak umiemy. Nic nie jest perfekcyjne.

3 Do czego czujesz się zmuszany/a?
Do rutynowego prowadzenia swojego dnia

4 Czy boisz się ciemności?
Cóż... Nie boję się ciemności, lecz zdecydowanie wolę, jak jest jasno.

5 Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?
Twardy. Nienawidzę tych ćwiczeń gimnastyczno-karkołomnych by się łaskawie ustawić w dobrej pozycji do spania.

6 Czy obawiasz się przyszłości?
Raczej nie. wolę żyć chwilą.

7 Czego chcesz się nauczyć?
Dostrzegać piękno świata

8 Co jest największym kłamstwem na świecie?
Fandom... zuoo

9 Boisz się bólu?
Tak, jak każdy

10 Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak - to czego jest to świadectwem?
Nie. Każdy posiada wolną wolę, i nie jest w 100% zależny od drugiej osoby

11 Jak wyobrażasz sobie Piekło? Wierzysz w jego istnienie?
Jako świat taki jak nasz, ale wymarły. Ale na ogół to jestem ateistą i w nie nie wierze

12 Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia?
Nie wiem jakby na to odpowiedzieć, dla mnie taka filozofia to pożar górnej części ciała.

13 Dlaczego bycie miłym bardzo często odbierane jest jako flirt?
Ponieważ na przestrzeni lat ludzie ukazywali swoje najgorsze cechy, tak więc utrwaliło się to w naszych głowach. Z tego powodu bycie miłym dla kogoś wydaje się być nienaturalne, lub próbą flirtu. Ja sądzę inaczej: Bycie miłym jest cechą dobrą, i w większości zalecaną

14 Jesteś oszczędny/a?
Tak w 70%, każdy ma sytuacje, w których nie może się czemuś oprzeć

15 Co sądzisz o Butterfly Project?
Sądzę, że to dobre rozwiązanie dla młodzieży i nie tylko. Może nie zawsze działa, ale przecież mózg osoby ( za przeproszeniem) psychicznie chorej działa inaczej.

16 Czy gdyby twój partner/ka dokonał(a)by zdrady wybaczył(a)byś mu/jej?
Raczej tak, ale nie miałbym do niej takiego zaufania jak przed zdradą.

17 Czym jest prawdziwa miłość?
To pojęcie względne. Ja wyjaśnię to sytuacją. Zamykasz oczy, i się pochylasz do przodu. Wiesz, że ta osoba przytrzyma cię nad tym klifem

18 Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
Wolę książki. Ebooki wydają mi się przekształcone przez wstawiającego. Pozatym uwielbiam stare czasy, tak więc wolę bardziej tradycyjne formy różnych przedmiotów.

19 Czy to prawda, że ludzie się zmieniają?
To tak jak porównać nasiono Jabłoni, i dorosłego drzewa. Czujemy się inni, lecz wiemy, że mała część z wcześniejszych lat wciąż w nas drzemie.

20 Co sądzisz o kazirodztwie?
Uważam, że miłość jest w każdym, ale to od niego zależy do kogo i w jaki sposób ją okazuje. Aczkolwiek nie popieram kazirodztwa

21 Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za pięćdziesiąt lat.
(W żadnym razie nie uchylam się od odpowiedzi) Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Jak już pisałem, wolę żyć teraźniejszością i "co będzie to będzie, co ma się stać - się stanie"

22 Co najlepiej obrazuje nam ludzkie wnętrze?
Zewnętrze. Nie poznamy człowieka od środka, jeśli nie znamy go od zewnątrz.

23 Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimiś? Czy byłeś/aś kiedyś postrzegany/a stereotypowo?
Nie wierzę w stereotypy i się żadnym nie kieruję. Byłem postrzegany jako "takiego, co się od dziecka nie różni"

24 Jaki/jaka jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
Jestem raczej cichą i miłą osobą, która ma trochę dziwny pogląd na świat. A inni widzą mnie jako normalnego, pesymistycznego outsidera

25 Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
Nie (jeśli do prawdziwiej broni zalicza się broń na kapiszony to Tak)

26 Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
Jeszcze żadne, ale jestem w trakcie spełniania go.

27 Co jest kluczem do Twojego serca?
Kawa.

28 Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką usłyszałeś/usłyszałaś od innych o sobie?
"Ty normalny jesteś?"

29 Z jaką postacią książkową utożsamiasz się i dlaczego?
Jako Lunę (DINGS!! Zła płeć) z HarregoPottera. Mam równie namieszane w głowie jak ona i też jestem zazwyczaj miły

30 Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer: Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki (chociażby: spacerując w towarzystwie wolisz mieć rozmówcę po prawej stronie)?
Chodzę wyprostowany, z głową spuszczoną lekko w dół (nie dlatego, że wstydzę się albo coś. Dlatego, że mam uraz stopy, więc muszę uważać jak stawiam nogi)
Mój chód zbytnio nie różni się w towarzystwie. Mój nawyk to po prostu chodzenie z tyłu, nie lubię chodzić obok rozmówcy, gdyż jest to lekko krępujące (nie wiem dlaczego)

Cóż... To tyle.
Meh, się rozpisałem :D
Share:

4 komentarze:

  1. Oooo, jesteśmy podobni(w obu odpowiedziach o największym kłamstwie wpisaliśmy fandom)
    Fajnie czasami "poznać" kogoś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE