14 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - KitsuneMinLis 2



31 Uważasz się za człowieka z którego można brać przykład?
Nie, raczej uważam się za osobę z której lepiej nie brać przykładu.

32 Z jaką postacią filmową utożsamiasz się i dlaczego?
Nie ma takiej postaci z którą bym się utożsamiałam jeśli chodzi o film.

33 Jakie masz zdanie na temat policji?
Uważam, że znajdują się tam osoby nieudolne. Nie robią tego co należy do ich obowiązków, albo się obijają albo bezpodstawnie zawracają dupę niewinnym ludziom patrząc na to jak telewizja ukazuje policjantów.

34 Jaka była najdziwniejsza rzecz, którą robiłeś/aś przed lustrem?
Obecnie to wygłupy przed lustrem xD zakładam słuchawki, włączam yt i tańczę oraz śpiewam wyobrażając sobie do tego różne sytuacje :P

35 Co uważasz na temat dyskontów z odzieżą używaną? Nabywasz ubrania w lumpeksach? Jeśli tak- pochwalisz się swoim ulubionym znaleziskiem? Czego byś nie kupił/a w takim miejscu? Czy i w Twoim mieście przez wzrost ich popularności widać wzrost cen w tego typu sklepach?
Uważam, że takie sklepy nie są złe. Czasem z nich korzystam. W lumpeksie też kiedyś często bywałam, gdy byłam biedna i nie było mnie stać na nic lepszego. Hmm moim ulubionym znaleziskiem to chyba koszulka z gry Savage :p Na pewno w takim miejscu nie kupiłabym niczego co by mi się nie podobało i byłoby za bardzo zniszczone. Raz trafiłam na fajną koszulkę z plamą po kawie na rękawie i to nie małą. Niektóre takie sklepy faktycznie stały się o wiele droższe niż kilka lat temu ale mimo dużych obniżek dalej mało kto tam chodzi.

36 Gdybyś na na kilka dni mógł/ła wcielić się w dowolną filmową lub książkową postać któż by to był? Dlaczego wybrałeś/łaś właśnie ją?
Uh… gdybym mogła i musiała wybierać to raczej zdecydowałabym się na Triss z Wiedźmina. Mimo że bardziej z charakteru, a mniej z wyglądu przypominam Yen to wolałabym Triss. Dlaczego? Bo jest piękną, mądrą czarodziejką no i leciała na Geralda na tyle że byli ze sobą przez jakiś czas :p w sumie która by na niego nie leciała…

37 Jaką znasz najciekawszą terapię mającą na celu poprawić zdrowie?
Hmm… nie znam raczej niczego takiego.

38 Co zrobiłeś/aś ostatnio pierwszy raz?
 Udało mi się w miarę logicznie przetłumaczyć tekst po angielsku z czego jestem bardzo dumna :3

39 Ktoś opowiedział Ci świetną historię, którą zamierza opublikować i zmarł. Fabuła jest bardzo dobra, że aż samemu masz ochotę to napisać, nawet, jeśli nie interesujesz się pisarstwem. To po prostu świetna historia i prawdopodobnie maszynka do robienia pieniędzy- co robisz?
Na pewno bym tą historię napisała i opublikowała ale z uwzględnieniem tego, że ta historia nie jest moja tylko ów zmarłej osoby.

40 Jak myślisz- czy śmierć osoby poznanej w Internecie może mieć jakiś realny wpływ na Twój nastrój? (oprócz ewentualnego chwilowego smutku czy zamyślenia)
Raczej nie.

41 Wyobraź sobie, że znajdujesz na leśnej dróżce średniej wielkości, gładki, wielobarwny kamień. Po jakimś czasie zaczyna robić się ciepły, pęka i... Wykluwa się z niego smok/smoczyca. Jak będzie wyglądał/a, co z nim/nią zrobisz i czy nadasz mu/jej imię i jeżeli tak, to jak będzie ona brzmiało?
Na pewno byłby to smok, wyglądałby dokładnie jak Nocna Furia tylko miałby ciemno fioletowe akcenty zamiast niebieskich. Dbałabym o niego, byłby moim jedynym najlepszym przyjacielem a nazywałby się Shadow :3

42 Jakie masz zdanie na temat zdjęć Post Mortem?
Nigdy o czymś takim nie słyszałam.

43 Co chcesz, aby zostało zdelegalizowane?
Marihuana. Ponieważ moim zdaniem pomogłaby wielu ludziom których męczy choroba i nie ma w większości odpowiednich dla nich leków.

44 Jeśli Twoje dziecko urodziłoby się niepełnosprawne/ciężko chore, oddał(a)byś je czy podjąłbyś/podjęłabyś się opieki nad nim? Imponuje Ci, że rodzice takich dzieci dają sobie z nimi radę czy uważasz, że utrudnili sobie życie, bo powinni je oddać?
Oddałabym. Bo wiem że nie poradziłabym sobie z taką odpowiedzialnością. Ale podziwiam ludzi ,którzy mają dzieci ciężko chore i mimo przeciwności starają się radzić sobie i pomóc swoim dzieciom najlepiej jak potrafią.

45 Co i jak zmienić w tym kraju żeby przestały się opłacać ucieczki na "zachód"?
Nie jestem politykiem czy prezesem firmy więc ciężko mi powiedzieć ale myślę, że powinni dawać ludziom wyższe stawki, zapewnić im godnych warunków pracy i powinni przestać pierdolić, że potrzebują osób z doświadczeniem, bo skąd taka osoba ma zdobyć doświadczenie skoro nikt nie chce jej zatrudnić.

46 Seanse spirytystyczne, kontakty z duchami, życie pozagrobowe - dla jednych te tematy będą czymś wyjętym z absurdalnej książki lub filmu, dla drugich zaś czymś bardziej lub mniej realnym. A dla Ciebie? Wierzysz w duchy i ich przypuszczalną ingerencję w świat żywych?
Wierzę w duchy i to bardzo. Na pewno jest w tym trochę prawdy bo są rzeczy, których nie da się wyjaśnić. Sama takich doświadczyłam np. : poczułam jak materac się unosi przy moich nogach jakby ktoś wstawał z łóżka. Myślałam że to mama i się tym nie przejęłam, dopiero po chwili przypomniałam sobie że mama jest w pracy. Wtedy się trochę wystraszyłam ale mimo to wierzę że istnieją duchy. Koleżanka wysłała mi kiedyś film w którym uchwyciła ducha albo nawet kilka bo nie jestem do końca pewna ile ich tam było,  co jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu że coś w tym musi być.  

47 Jaka byłaby Twoja reakcja gdyby nagle podszedł do Ciebie ktoś obcy i Cię pocałował?
Jeśli byłby przystojny to dałabym się ponieść i całowałabym jak nigdy :3 jeśli mniej urodziwy to darłabym się o molestowaniu.

48 Co sądzisz o Mangach i Anime?
To najlepsza rzecz jaką na świecie wymyślono :D I choć niektórzy tego nie rozumieją i traktują to jako coś co powinni wręcz zakazać–mam tu na myśli panią Zawadzką co z własnymi dziećmi sobie poradzić nie potrafi-po prostu dla mnie to ignoranci i nie powinni ruszać tego co uważają za złe czy głupie. Osobiście wręcz uwielbiam oba :3 Od Ecchi przez yaoi po jakieś horrory czy psychologicznie :p Najbardziej uwielbiam Fairy Tail i Junjou Romantica <3

49 Opisz mi siebie. Lecz nie tak, że "jestem.." Napisz to z punktu widzenia osoby trzeciej. Tak, jakbyś był/była postacią książkową, której należy zrobić charakterystykę. Uwzględnij wygląd i charakter.
Wygląd:20-letnia dziewczyna, niska, z nadwagą, szerokimi biodrami, bliznami na brzuchu po operacji wycięcia woreczka żółciowego, pierścionkami; na lewej ręce srebrny w kształcie serca z kilkoma cyrkoniami, na prawej złoty z błękitnym oczkiem i cyrkoniami dookoła niego, zegarkiem z czerwonym paskiem na lewym nadgarstku, tatuażem na prawym przedramieniu; czerwone serce z czarną obwódką i napis pod nim „U R FILLED WITH DETERMINATION” czcionką z Undertale. Duże usta, zaradny nosek z fioletowym kolczykiem w kształcie serca, zielone oczy z żółtymi wzorkami, ciemne brwi, włosy do ramion ciemnobrązowe z filetowymi końcówkami, kolczyki w kształcie delfinów z bursztynem na grzbiecie.
Charakter: miła, nieśmiała, gaduła, outsider, kreatywna, melomanka, ambitna gdy jej się chce, z wielkim sercem, wrażliwa, zamknięta w sobie, szczera, czuła, lojalna, wierna, pesymistka, mól książkowy, ciężko ją zmusić do niektórych rzeczy, ma problem z przyjęciem krytyki, śpioch, histeryczka, nie umi się odchamić-pacz tu częste przeklinanie.

50 Jakie masz zdanie na temat starości?
Jest to naturalna kolej rzeczy, człowiek się rodzi po to żeby się zestarzeć i umrzeć.

51 Co jest bronią ludzi słabych?
Silna wola, wsparcie bliskiej osoby bądź osób, wytrwałość

52 Gdyby Twoja dusza rzucała cień, jaki przybierałby on kształt? Z kim lub z czym się utożsamiasz? Kto lub co jest Ci na tyle bliskie, byś mógł/mogła rzec, że jest z Twą duszą na wieki wieków powiązane i nadaje jej obecną formę?
Lis. Zawsze i wszędzie lis. Wręcz kocham to zwierzę, jest piękne, zwinne, inteligentne, i bardzo bardzo słodkie <3 Jestem pewna że mam lisią duszę :3

53 Ile krzyku może być w milczeniu?
Nieograniczone pokłady krzyku. Lecz zwykle ludzie tego nie słyszą lub nie chcą słyszeć.

54 Jaki masz stosunek do osób niepełnosprawnych? Zwracasz uwagę na ich istnienie w społeczeństwie? Potrafisz złapać kontakt z takimi ludźmi i pomagać im w trudnościach życia codziennego? Czy może niepełnosprawność Cię odrzuca?
Nie potrafię rozmawiać z takimi osobami, onieśmielają mnie, nie czuję się przy nich swobodnie i nie wiem co mam zrobić.

55 Pytanie egzystencjalne - dokąd nocą tupta jeż?
Pewnie po żarełko :p :D zawsze o 22:00-23:30 popietrusza pod moim balkonem jeż :p będę musiała Sztefana zapytać dokąd nocą tupta jak go spotkam  :D :D :D

56 Jeśli podróżować to czym?
Autem albo pociągiem :3

57 Czy wszyscy ludzie mają jednakowe szanse na dobre życie?
Możliwe że tak tylko nasze życie nie zawsze tak się toczy by było dobre.

58 Podzielisz się ze mną jakąś przydatną radą? Może dotyczyć czegokolwiek.
Nie pracuj przy zgaszonym świetle bo zepsujesz sobie wzrok 

59 Kim była Twoja pierwsza miłość? (liczy się nie tylko ta realna, ale też i fikcyjna)
Realna to był mój kolega z klasy, a fikcyjna to Severus Snape :p

60 Wyobraź sobie wielki ołtarz. Polana, płonie ognisko. Ludzie dookoła mówią głośno, lecz nagle przerywają, miejsce przesłania cisza i szacunek. Na środku stoi człowiek. Szaman. Chce złożyć ofiarę. Z czego, komu? Jak on sam wygląda? Co trzyma w rękach? Jakiej jest płci, jakie ma ubrania?
Na pewno byłby to mężczyzna. Miałby brązową szatę, mnóstwo bransoletek na rękach i kostkach, wisiorki na szyi, czaszkę na głowie niedźwiedzia albo jelenia, mnóstwo tatuaży na ciele, bosy. Ciemnoskóry. Duże usta, zaradny nos, mocno błękitne oczy momentami wręcz jasne niczym lód, ciemne brwi, kwadratową szczękę, wysoki i umięśniony. W lewej ręce trzymałby magiczny proszek , w drugiej nóż rytualny. W ofierze złożyłby złe zwierzę ku duchom opiekuńczym bądź ku bóstwie, które jest dla nich święte

Share:

1 komentarz:

  1. zdelegalizować - uznać coś za nielegalne... Więc odpowiedź bez sensu.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE