5 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - KitsuneMinLis

1 Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?
-Prowadzę wojenną ekspedycję przez dżunglę i szukam schronienia w jaskini jak w moim śnie
-Pomagam na linii frontu by uratować niewinnych ludzi
-Zabijam cały rosyjski rząd i kraj niech poczują i zobaczą jak się czują ich ofiary

2 Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
Idealizm, coś co jest idealne pod każdym względem, moim zdaniem sami określamy co jest naszym zdaniem dobre by można to podpiąć pod „perfekcje”. Ale bardzo często wykorzystują to narcyzi czy idioci, którzy uważają, że sa najlepsi i pozjadali wszystkie rozumy.

3 Do czego czujesz się zmuszany/a?
Do nauki, życia, tolerowania ludzi, którzy mnie nie akceptują, do wytężania próżni co mam między uszami.

4 Czy boisz się ciemności?
Czasem. Mam momentami schizy, że ktoś jest ze mną w pokoju i parę razy doświadczyłam zjawisk paranormalnych więc…Czasami się boję.

5 Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?
Obojętne, bo dla mnie to bez znaczenia. W każdym łóżku będę spać jak po walce z Sansem xD

6 Czy obawiasz się przyszłości?
Bardzo, bo nie mam większych ambicji i planów na przyszłość. Mimo, że jestem dorosła to czuję, że nie dojrzałam do dorosłego życia. Boję się, że sobie nie poradzę.

7 Czego chcesz się nauczyć?
Chcę się bardzo dobrze nauczyć angielskiego, japońskiego, pisać ciekawe opowiadania, rysować ze swojej wyobraźni, która jest kaleka.

8 Co jest największym kłamstwem na świecie?
„Wszystko będzie dobrze”

9 Boisz się bólu?
Fizycznego tak. Psychicznego… już przywykłam.

10 Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak - to czego jest to świadectwem?
Jeśli ktoś nie radzi sobie z wyzwaniami, potrzebuje wtedy osoby, która będzie królem marionetek i będzie pociągała za sznurki w naszych sprawach. Myślę, że jest to świadectwem tego, że taki człowiek jest nie dojrzały do podejmowania własnych decyzji i brania odpowiedzialności za popełnione błędy.

11 Jak wyobrażasz sobie Piekło? Wierzysz w jego istnienie?
Nie potrafię sobie tego wyobrazić też ciężko mi powiedzieć czy w ogóle wierzę w takie rzeczy.

12 Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia?
Rozumiemy kogoś gdy przeżyliśmy podobne doświadczenia, wiemy wtedy, jak takiej osobie pomóc, co powiedzieć, co zrobić, jak stać się dla takiej osoby oparciem. Choć ludzie przeważnie nadużywają słowa „rozumiem cię” mimo że kompletnie nie przeżyli tego co my i nieudolnie próbują c i pomóc czasem pogarszając tylko sytuację.

13 Dlaczego bycie miłym bardzo często odbierane jest jako flirt?
Ludzie w tych czasach uprzejmość i bezinteresowność traktują jak mydlenie sobie oczu przed - w ich mniemaniu – chceniem czegoś. Czy bycie uprzejmym, miłym, pomocnym czy bezinteresownym jest traktowane jako próba podrywu? Flirtu? Nie sądzę. Bardziej jako „jest miłym więc coś chce ode mnie”

14 Jesteś oszczędny/a?
Jeśli chcę coś droższego to tak, potrafię mega mocno zacisnąć pasa, żeby zaoszczędzić na daną zachciankę, ale jeśli podoba mi się coś w tym momencie i jest to w miarę przystępnej cenie to potrafię być bardzo rozrzutna.

15 Co sądzisz o Butterfly Project?
Nigdy o czymś takim nie słyszałam.

16 Czy gdyby twój partner/ka dokonał(a)by zdrady wybaczył(a)byś mu/jej?
Nie była nigdy w takiej sytuacji, ale uważam że raczej bym to zlała. Nie potrafię kochać kogoś tak bardzo żeby być zazdrosna i żeby zabolała mnie zdrada.

17 Czym jest prawdziwa miłość?
Nie ma prawdziwej miłości. To tylko wymysł ludzkości, którym ludzie się kierują przy wyborze partnera.

18 Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
Zawsze i wszędzie książka. Kocham zapach świeżo kupionych książek, czucie kartki pod palcami, cieszą moje oczka, gdy widzę rozszerzającą kolekcję na półce, mimo że prawie wszystkie, które już przeczytałam nie będą ponownie czytane :p :D :3

19 Czy to prawda, że ludzie się zmieniają?
Nie. Ludzie się nie zmieniają. Zawsze są tacy sami, może tylko zmienią swoje nawyki, które przeszkadzają innym na mniej drażniące w oczy, ale nadal będą tacy sami.

20 Co sądzisz o kazirodztwie?
*szczerzy się* coż… w ogóle słowo „kazirodztwo” mnie bawi i to bardzo xD nie wiem dlaczego :D nie przeszkadza mi to o ile nie ma w tym dzieci, bo patrząc na tą biologiczną stronę jest to chore, jednak niektóre sytuacje mnie podniecają, wiem jestem popierdolona. W Simsach bardzo często robię kazirodczą rodzinę i wcale mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie micha mi się cieszy i bawi mnie to jak bardzo jestem pojebana xD

21 Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za pięćdziesiąt lat.
Wyglądałby jak w „Powrót do przyszłości 2” :D tylko bardziej dokokszony :D Nadaj czekam na latające deski, auta i na papu co wsadzam małe do mikrofalówki, ustawiam poziom nawodnienia i po dwóch sekundach wyciągam duże :D

22 Co najlepiej obrazuje nam ludzkie wnętrze?
Kolory, różne jego barwy.

23 Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimiś? Czy byłeś/aś kiedyś postrzegany/a stereotypowo?
Dla mnie stereotypy to zuo. Zwykle nie kieruję się stereotypami, bo wiem jak bardzo są krzywdzące. Sama to doświadczyłam, gdy zaczęły się kradzieże w mojej klasie. Że jestem outsiderką i trzymam się zwykle z boku to oskarżyli mnie o kradzież mimo braku dowodów. Tak że, stereotyp to najgorsze gówno jakie stworzył świat.

24 Jaki/jaka jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
Jestem cichą, szarą myszką, bez perspektyw i planów na życie. W środku dalej tkwi we mnie mała dziewczynka, psychicznie krzywdzona przez bliską osobę. Przez ów osobę mam problemy z akceptacją siebie, z samooceną, integracją z innymi ludźmi, z miłością i znalezieniem bliskiej osoby. Brakuje mi właśnie takich osób jak Undyne, Papyrus czy Sans. Kogoś kto będzie się o mnie troszczył, wspierał, kto będzie moim prawdziwym przyjacielem, którego nigdy nie miałam.
Co do tego jak mnie postrzegają inni? Coż…jako nudziarę, głupią laskę, którą można łatwo wykorzystać, bo się nie odezwie, nie zawalczy o swoje. Bawią się moimi uczuciami i śmieją się za plecami gdy nie patrzę.

25 Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
Tak, gdy byłam w szkole policyjnej.

26 Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
Wyprowadziłam się od tyrana i przestałam śnić conocne koszmary.

27 Co jest kluczem do Twojego serca?
…Nie znalazłam takowego klucza.

28 Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką usłyszałeś/usłyszałaś od innych o sobie?
„Masz takie wielkie czoło bo masz taki wielki mózg”

29 Z jaką postacią książkową utożsamiasz się i dlaczego?
Z Soneą z trylogii „Czarnego Maga”.

30 Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer: Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki (chociażby: spacerując w towarzystwie wolisz mieć rozmówcę po prawej stronie)?
Często włóczę nogami, patrzę pod nogi, ręce trzymam w kieszeniach, lubię mieć osobę po swojej prawej stronie. Zwykle chodzę tak zawsze nieważne że idę sama czy z kimś.

Share:

2 komentarze:

  1. O, widzę, że nie tylko ja czytałam trylogię "Czarnego Maga" Trudi Canavan.:D Polubiłam Soneę w książce, wydawała się ciekawą postacią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szczególnie zapadła w serduchu :) gdy czytam tą trylogię widzę w Sonei siebie aż momentami ryczę :p

      Usuń

POPULARNE ILUZJE