1 lutego 2018

Jest pierwsza w nocy i powinnam spać - Plany na luty


A no, taka prawda, ale chcę to napisać bo nie usnę spokojnie xD

Więc styczeń minął, nawet nie wiem kiedy. Serio. i mamy już luty. Jak widać, na blogu zaczęło pojawiać się naprawdę dużo opowiadań. Nie wiem czy to dobrze, czy źle, mnie się podoba. Komiksy będą się pojawiać, a jakże! Po prostu póki co nie mam dość czasu na robienie czegokolwiek, ani na siedzenie w netach i poszukiwania pozycji jakie są godne do tłumaczenia.

Pamiętajcie, zawsze możecie nadsyłać swoje prace na maila ;3

Co wygasa:
-Zostaje zawieszony Anonimowy Wielbiciel
-Zostaje zawieszony Bestseller. 
Zawieszenie oznacza, że póki nie pojawi się ktoś na kontynuowanie zabawy, póty nic się nie pojawi. No może za jakiś czas spróbuję znowu ruszyć to drugie xD

Co nowego?
Jak widzicie pojawiła się nowa zakładka 10 błędów, choć nadal zastanawiam się, czy po prostu nie zostawić 10. W każdym razie pisać do tego możecie też wy. Top 10. :3

A no i zrobiłam dwa live

Jakie plany?
Jeszcze nie wiem czy warto, napiszcie proszę w komentarzach, czy chcecie coś takiego czy nie. Myślałam o zrobieniu kolejnej gry. Każdy lubi mówić o sobie, to wiadomo. Gra polegałaby na tym, że raz na miesiąc tworzyłabym listę z pytaniami. A to 20 pytań, a to 50, a to może nawet więcej. Waszym zadaniem będzie odpowiedzenie na te pytania. Będą dotyczyć nie tylko tego co lubicie, ale też jacy jesteście. Pytania zagadki oraz takie na myślenie też się pojawią. Będziecie mogli odpowiedzieć na nie, wysłać mi w mailu wasze odpowiedzi, a te pojawią się na blogu. Przez to będziecie mogli pochwalić się swoim tokiem rozumowania, a kto wie, może wywiążą się nam ciekawe rozmowy? 

Realizacja planu ze stycznia? - nooo prawie. Został jeszcze jeden rozdział Jesteśmy tylko przyjaciółmi i przysięgam, że w lutym przetłumaczę ostatnie prawie czterdzieści stron tego opowiadania. xD 

A no i w końcu udało mi się zrobić Patronite, problem jednak pojawił się podczas zaznaczania progów. Nie wiem totalnie jak sobie z tym poradzić. Ale może w chwili wolnego sobie z tym poradzę i to ogarnę. 

A w tym miesiącu?

Tłumaczenia: 
-dwa rozdziały AfterTale (done)
-ostatni rozdział Jesteśmy tylko przyjaciółmi (DONE!)
-dziesięć rozdziałów Czy to uczyni Cię szczęśliwą
-jeżeli pojawią się nowe notki Cichych, Wpadek, Gry - systematycznie tłumaczyć (done)

 Własne prace
- systematycznie publikować kolejne rozdziały Diabelskiej karuzeli (done)
- napisać przynajmniej rozdział Trucizny (pod warunkiem że odzyskam komputer, bo mój się zepsuł znowu, a na nim miałam plan opowiadania, soł...)

Zabawy
-Pamiętacie grę żądania? A no, gryzie mnie to. Więc skończyć w końcu żądania 14! W razie czego, wszystkie będą wrzucane nie tylko w komentarzach, ale i na wattpadzie. (done)
-Kółko przyjaźni (in progress)

Sprawy techniczne
- ogarnąć progi z patronite
-uzupełnić spis treści (done)
-uzupełnić eventy (done)
-zgłosić złamania praw autorskich na YT




Tak więc, czekam na wasze zdanie, jakie nie tylko możecie, ale powinniście napisać na temat proponowanej nowej gry, czy jest sens się w to bawić?
Share:

13 komentarzy:

  1. widzę że też po nocach pilnujesz internetu yumi xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię luty ;3 bo mam wtedy urodziny! *Kirishe patrzy na mnie zażenowanym wzrokiem* a więc czy zrobisz to co chcesz czy nie to i tak fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, też mam w lutym urodzinki! Cyber piąteczka ヽ(´▽`)/

      Usuń
  3. Ja bym z chęcią pograła w taką grę :3
    Byłoby i ciekawie i zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chętnie wezmę udział w tej zabawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro mowa o wysyłaniu własnych prac, wysłałam coś i nie byłam do końca pewna czy pisać i powiadamiać Cię o tym tutaj na blogu, bo wiem, że takich wiadomości dostajesz pewnie dziesiątki, i z czasem pewnie staje się to być już trochę natrętne i męczące. Więc przepraszam z góry jeśli niepotrzebnie wysłałam taką wiadomość, a co do zabawy, chętnie bym wzięła udział ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym była bardzo chętna w braniu udziału z ankiecie. Pomysł mi się wydaje dobry. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe , ciekawe Yumi. Z przyjemnością wezmę udział :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Luty fajny miesiąc ̶a̶ ̶s̶z̶c̶z̶e̶g̶ó̶l̶n̶i̶e̶ ̶p̶i̶e̶r̶w̶s̶z̶y̶. Ta zabawa zapowiada się bardzo fajnie. Chętnie wezmę w niej udział^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowa zabawa? Dla mnie super, tylko jedna rzecz :Jak się wysyła meile??
    (Serio nie wiem)

    OdpowiedzUsuń
  10. Yumi a kiedy bedzie życie prywatne? Bo masz tyle planów, chyba zostaniesz "no livem". CX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO jest właśnie moje życie prywatne. Serio. Po dniu w robocie, albo na uczelni, mój wskaźnik socjalizacji aż piszczy, dymi i się przegrzewa, że zatopienie się w tym co kocham robić jest dla mnie najprzyjemniejszym relaksem ^^

      Usuń
  11. O rany, nie rozumiem, jak ja mogłam ten blog opuścić. Mam tyle do czytania... ^^

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE