18 sierpnia 2017

Zboczony Wrzesień - INFORMACJA [+18]


Straszliwie podobają mi się wyzwania z opowiadaniami, dlatego wzorując się na tym poście (klik) postanowiłam stworzyć polski odpowiednik.

Dla osób które nie wiedzą o co chodzi. 

Każdego dnia piszesz krótkie opowiadanie - oneshoot - może być na stronę, może być na dziesięć. Zależy jak chcecie i jak wam wyjdzie. Każdy rozdział może dotyczyć różnych gier, filmów, książek, albo też waszych postaci. Co chcecie. Nie ma ograniczeń. 
Chodzi po prostu aby codziennie przez cały wrzesień coś wrzucać. 

Opowiadania mają mieć charakter erotyczny z podtekstami seksualnymi, albo też bardzo sugestywne. 
Każdy rozdział ma mieć tytuł taki jak podane, zaś oneshoot ma dotyczyć tego co jest w tytule. 

Te osoby, jakie dołączą w trakcie września, np 5 dnia zdecydują się na wzięcie udziału w zabawie - nie piszą od początku, tylko od piątej notki. Jeżeli z jakichś przyczyn danego dnia nie możesz opublikować opowiadania - pomijasz numerek i piszesz na kolejny. 

Prosiłabym, aby wszystkie osoby jakie będą brały w tym udział - podesłały w komentarzach linka do miejsca gdzie publikują swoje opowiadania. Spis treści z linkami znajdzie się w tej notce. Można oczywiście też słać do mnie (ale z dniowym wyprzedzeniem wtedy, abym miała czas na sprawdzenie i opublikowanie) 


https://handlarz-iluzji.blogspot.com/2017/09/zboczony-wrzesien-dzien-2-wsciekosc.html
Czystość
http://handlarz-iluzji.blogspot.com/2017/09/zboczony-wrzesien-dzien-8-impreza-18.html
Przebieranki


1 Września - Pierwszy raz
2 Września - Wściekłość
3 Września - Ślepota
4 Września - Tatuś
5 Września - Dym
6 Września - Czystość
7 Września - Świntuszenie
8 Września - Impreza
9 Września - Przebieranki
10 Września - Knebel
11 Września - Samotność

12 Września - Oddech
13 Września - Pokaz

14 Września - Pan
15 Września - Schadzka towarzyska
16 Września - Ruja
17 Września - Bałagan
18 Września - Zgoda 
19 Września - Zapłata 
20 Września - Dokuczanie 
21 Września - Kara 
22 Września - Graciarnia 
23 Września - Mały
24 Września - Własność  
25 Września - Zabawki 
26 Września - Eksperyment 
27 Września - Dzielenie się 
28 Września - Poranek 
29 Września - Rozbierz się
30 Września - Odgrywanie ról

Taki jeden
2 Września - Wściekłość
3 Września - Ślepota
5 Września - Dym
6 Września - Czystość
7 Września - Świntuszenie

Artzy
3 Września - Ślepota 

Silent Omen
12 Września - Oddech
Share:

20 komentarzy:

  1. Dość sporo tego... muszę to przemyśleć, ale może się zgłoszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł!
    Zgłosił bym się, ale takie +18 to nie moja bajka. Nie umiem pisać takich rzeczy ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam kochanie, nie muszą być erotyczne od razu, mogą być sugestywne - a sugestywne oznacza romantyczne z zabarwieniami erotycznymi

      Usuń
    2. Ohhhh....
      Więc raczej wezmę udział ^^

      Usuń
    3. Ma tylko pytanie...
      Napisałaś, że możemy to publikować u siebie... Więc okładkę mamy zrobić własną, czy dać tą umieszczoną w notce powyżej?

      Usuń
  3. Uuu już mi się podoba 11, 16 mamy z Susan napisany, na 28 mam pomysł a na 15/31 prawie napisałem.

    I małe pytanko. To ma być tak że zgłasza się na dany dzień jedna osoba? Czy wszyscy jak leci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest praca grupowa, to wyzwanie, można tak powiedzieć. Sam piszesz po rozdziale dziennie i publikujesz albo u siebie na blogu albo u mnie (tak jak napisałam) ^^

      Usuń
    2. Ok, teraz rozumiem. Napewno wezmę udział.

      Usuń
  4. ... może spróbuje. nie umiem być systematyczna więc nie wiem czy bym się wyrobiła ale chyba pomyśleć o tym można prawda..?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooh! Hm, mogę spróbować, może znów poćwiczyćę swą systematyczność, tak jak kiedys w przypadku tłumaczenia XD Tiaaa, zobaczymy jak to będzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się biorę do pracy! Wszystkie opowiadania tak mi się bardzo u Ciebie podobają, że aż jestem zachwycona możliwością spróbowania samej coś tu opublikować ^^ A no i tak jeszcze Yumi... czy przypadkiem nie za dużo dni dałaś wrześniowi? xD Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmmm muszę się zastanowić. Ale chyba wezmę udzuał. Się zobaczy. Przed wrześniem postaram się zdecydować^^

    OdpowiedzUsuń
  8. 25, 26 i 15 mi się podobają, wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  9. Huuuuh, kuusi strasznie a ja często mam takiego lenia x'D Walka z nim przez cały miesiąc, kiedy to jednego rozdziału do opka nie mam siły pisać xD Ale gdyby się postarać, hmmm.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę wstawiać One-shoty na Wattpada. LINK: https://www.wattpad.com/user/wiktorialisica

    OdpowiedzUsuń
  11. I pierwsze opko wysłane (już wczoraj zresztą). Mam nadzieję, że brak bloga nie stanowi jakiejś wielkiej przeszkody? ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Piszesz opowiadanie o podanym tytule (numer oznacza dzień września) i dzień przed wybranym musisz przesłać opowiadanie na maila Yumi.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE