30 sierpnia 2017

Gra: RolePlay - aktualizacja regulaminu

Wiadomość krótka, ale musi zostać tutaj umieszczona.
Z dniem dzisiejszym 30 sierpnia 2017 roku zostaje wprowadzony całkowity zakaz używania broni na RP. 
W zakaz wlicza się
-broń palną
-broń miotającą
-broń białą
-broń przeciwpancerną
etc.
Tak więc kochani, zostawiamy pistolety, miny, kusze, bazooki, kołczany z łukami, karabiny, glocki i pozostałe w domu. Na terenie rp - obojętnie gdzie byłoby miejsce zabawy - nie ma nikt prawa korzystać z tego typu broni, zastraszać nią innych, używać w celach rozrywkowych, w celach pokazowych, w celach treningowych, nikt nie może od takiej broni zginąć, ani zabić. 
Amen.
Chętnych do wspólnej zabawy zapraszam
(link aktywny 24h)
Share:

27 komentarzy:

  1. Jesteś cudowna. Kocham cię Tu :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Cię kocham Tu i Tam i wszędzie!

      Usuń
    2. :3 zrobiło mi się tak miło :3 też tu i tam, wszędzie i nigdzie Yu :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też bym chciała wiedzieć XD najwidoczniej było ostro XD

      Usuń
  3. A jakbym kogoś chciał zatłuc na śmierć czajnikiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można zabić kogoś innego bez jego zgody xD nawet jakbyś wbił śmiercią, to musisz się grzecznie zapytać na generalu xD

      Usuń
    2. Śmierć: Przepraszam, że głowę zawracam, ale przybyłem aby pozbawić Cię twego życia, jednak najpiew wolałbym się spytać o twą zgodę, tak z nieludzkiej grzeczności

      Musiałam xDDDD

      Usuń
    3. O mój, tym tekstem wygrałaś moje życie xDD To bardzo grzeczna Śmierć xDD

      Usuń
    4. kurwa, zaklepuję postać XD Wbijam dzisiaj wieczorem śmiercią XDDDDDDDD wszystkich zapytam, a co! Może ktoś się skusi! Będę dawać lizaki i watę cukrową jeśli ktoś się zgodzi

      Usuń
    5. Co tu sie pod komem wyczyniło ;-;

      Usuń
  4. Dzięki Bogu! Dzięki Yumi <3 ! Mam jeszcze pytanie. Czy jest zaliczana do tego kręgu też typu Blaster itp? ~Lenda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope póki co zakaz dotyczy jedynie broni w rozumieniu broń stricte ludzką.

      Usuń
    2. Okej, dzięki za info <3 ^^

      Usuń
  5. ŻYJĘ, ŻYJĘ, JA ŻYJĘ, LUDZIE SŁYSZY IE JA ŻYJĘ I WRÓCIŁAM BY NADROBIĆ ZALEGŁOŚCI W OPOWIADANIACH I KOMIKSACH
    -CJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *SŁYSZYCIE
      ja pierdół taką autokorektę
      -CJ

      Usuń
    2. Aaa aaa
      *pierdole
      -CJ

      Usuń
    3. Phahah, miło znów widzieć. Taak, cuś wiem o wkurwiającej autokorekcie XD

      Usuń
  6. 1. A pazury, magia i zęby się liczą?
    2. Jak to działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę czytać ze zrozumieniem. Pazury, magia i zęby nie muszą być bronią i póki co nie są zakazane. LECZ jeżeli będziecie łamać regulamin - zostaną.

      Usuń
    2. Ok. Dzięki. A... pytanie 2?

      Usuń
  7. Według mojej opinii ten punkt regulaminu jest poprostu nerfem postaci,bo teraz postacie używające magii mogą zmiażdzyć przewagą,jestem za tym żeby nie zabijac bez zgody osoby,ale na litość boską,osoby których wizytówką jest broń teraz muszą być zmienione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co to znaczy "nerf" postaci. Uważam jednak, że w przypadku ataków magicznych - jeżeli w grę wchodzi człowiek - nie ma się co bać. Póki co, więcej było problemów kiedy gracze miotali na siebie rozmaitymi broniami w barze, od czasu wprowadzenia tego zakazu nie działo się nic złego.
      Poza tym czytanie ze zrozumieniem. Jest zakaz KORZYSTANIA, a nie POSIADANIA.

      Usuń
    2. Nerf - osłabianie postaci żeby była bardziej zbalansowana (przykład gry Ligi legend),Jeśli rozumiem dobrze to nie mozna z niej korzystać,ale moge miec przy sobie arsenał a do tego power armorr z Fallout 4 tylko dla wyglądu?

      Usuń

POPULARNE ILUZJE