25 sierpnia 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 15.0

Efekt naszej pracy z zeszłego tygodnia!
Jako, że w zeszłotygodniowym kółku brało udział wiele osób, teraz udział mogą brać wszyscy. Więc spokojnie. Base jest jednak zdecydowanie mniej

Gra wymyślona przez Andgora. 

1 - piszesz komentarz z numerkiem base jaki rezerwujesz. Upewnij się jednak, że ktoś nie zajął go przed Tobą, w tej grze - kto pierwszy ten lepszy 
2 - Zarezerwowałeś - zaczynasz rysować. Patrz jednak z którymi base Twoja postać sąsiaduje i dogadaj się z osobami, z którymi się styka! Jeżeli Twoja postać nie styka się z nimi, albo osoby nie rysują w danej chwili, albo już narysowały - nie pytaj się i nie patrz na nich
3 - Rysujesz dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
4 - Hostujesz (zapisuje na stronie) i przesyłasz bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
http://imgur.com/
http://tinypic.com/
http://photobucket.com/
Można też przesłać na mojego fanpage na facebooku
Albo na maila: yumimizuno@interia.pl
5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
6 - NIE zmieniamy wielkości obrazka
7 - Jeżeli osoba z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!

A W TYM TYGODNIU

2-Miranedka (jutro)
Share:

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Yumi, jednak rezygnuję z numerka i oddaje je Tajemniczemu Piekarnikowi
      Pomyślałam, że mi na razie starczy rysowania base, poczekam do następnego piątku x3

      Usuń
  2. Takie trochę byle-jakie, bo się pośpieszyłam. xd Nieważne...

    http://imgur.com/a/z9M0u

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dzisiaj jeszcze szansa na grę w kości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm postaram się, miałam tłumaczyć ale zmęczenie sprawiło, że usnęłam przed kompem ^^" Zostało mi 7 stron tłumaczenia i może jak zacisnę poślady to się tłumaczenie pojawi

      Usuń
  4. Ja mogę wysłać pracę wieczorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm tylko że ja pierwsza zajęłam ten numerek..
      Ale jak tak pomyślę, to ostatnio i tak rysowałam base, aż dwa
      więc dla ciebie zrezygnuję z 4, poczekam do następnego piątku x3

      Usuń
    2. Oh sory nie zauważyłam

      Usuń
  5. Już zrobiłam. ^^
    Link: https://majmacz.deviantart.com/art/Kolko-przyjazni-700859617?ga_submit_new=10%3A1503686262&ga_type=edit&ga_changes=1&ga_recent=1

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE