29 sierpnia 2017

WAKACJE 2017

A więc tak, serdecznie dziękuję tym, którzy znaleźli chwilę w wakacje i poświęcili ją tworząc pracę na nasz wakacyjny event. Jestem dogłębnie poruszona waszymi pracami i z uśmiechem je łączyłam. Co by nie było. Spis jest alfabetyczny - zgodnie z waszymi Nickami, posegregowany w kategorie - obrazki, zdjęcia i opowiadania. :3 

Lecz nim podam Wam linki, kilka zasad aby wszystko było jasne. 
1 - Niniejsze pozycje są naszą pracą zbiorową. Tak więc jako takie mogą być drukowane przez Was pod warunkiem, że będzie tylko na domowy użytek i na waszą półkę. Jeżeli postanowicie wydrukować - proszę o nadesłanie zdjęcia. Tak, aby można było się pochwalić. Zdjęcie albo samej wydrukowanej pracy, albo Was trzymających druk. Fajnie by to wyglądało :D No i zostanie pamiątka na zawsze. Hehe. 
2 - Pod każdą pracą jest podany pseudonim autora. Niektórzy podali mi swoje strony, inni nie. Lecz nie wolno zabierać cudzej pracy i umieszczać ją w innym miejscu bez wcześniejszej zgody autora. 
3 - Autorzy prac mają do nich pełnię praw i mogą je umieszczać gdzie chcą. Miło byłoby jakby dodali, że są to pozycje na event i link, ale nie jest to nic wymaganego. . 
4 - Jeżeli komuś nie otwiera się link proszę dać znać w komentarzu. 
5 - Jeżeli ktoś chce to na maila proszę do mnie napisać na yumimizuno@interia.pl
WAKACJE 2017
Share:

1 komentarz:

  1. Ja wstawiam z linkiem do bloga na mojego Wattpada ;3 https://www.wattpad.com/user/wiktorialisica

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE