11 sierpnia 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 13.0

Efekt naszej pracy z zeszłego tygodnia!
Gra wymyślona przez Andgora. 

1 - piszesz komentarz z numerkiem base jaki rezerwujesz. Upewnij się jednak, że ktoś nie zajął go przed Tobą, w tej grze - kto pierwszy ten lepszy 
2 - Zarezerwowałeś - zaczynasz rysować. Patrz jednak z którymi base Twoja postać sąsiaduje i dogadaj się z osobami, z którymi się styka! Jeżeli Twoja postać nie styka się z nimi, albo osoby nie rysują w danej chwili, albo już narysowały - nie pytaj się i nie patrz na nich
3 - Rysujesz dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
4 - Hostujesz (zapisuje na stronie) i przesyłasz bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
http://imgur.com/
http://tinypic.com/
http://photobucket.com/
Można też przesłać na mojego fanpage na facebooku
Albo na maila: yumimizuno@interia.pl
5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
6 - NIE zmieniamy wielkości obrazka
7 - Jeżeli osoba z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!
9 - W grze nie mogą brać udziału osoby jakie brały udział w zeszłym tygodniu
10 - Jeżeli dojdzie do dogrywki, w grze mogą brać udział wszyscy
11 - Te osoby, jakie nie zgłosiły tego, że nie mogą zrobić base w terminie, mimo zarezerwowania numerka, nie mogą brać udziału w obecnym Kółku Przyjaźni. (Dlatego warto dawać znać jak coś wypadnie)

Dlaczego ja się nadal łudzę, że ktoś czyta ten regulamin. Khem. A więc tak. Dzisiaj mam pracę od 14 do 22, a więc nie będzie mnie aby aktualizować kółko i przydzielać osoby do numerków. Dlatego proszę, abyście wykazali się organizacją i pomocą mi. 
Ergo. Osoba która jako pierwsza zarezerwuje sobie numerek ma pisać kiedy będzie mogła narysować swoją postać. 
Jeżeli może to zrobić dzisiaj, pisze informacje z numerkiem i wrzuca potem gotowy obrazek. 

Nie czeka, aż jej nick pojawi się na liście! 

Jeżeli osoba zrobi base bez wcześniejszego zgłoszenia w komentarzu innym użytkownikom, że chce robić ten numerek - nie będzie brała udziału w zabawie

Dziś w nocy, albo jutro przed południem wezmę to wszystko pozbieram i połączę wasze prace.


1-Martwa (jutro)
8-Kiyoko
Share:

41 komentarzy:

  1. Moge 2? -Reitiri

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezmę 7, jeśli mogę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, to dzisiaj popołudniu dostarczę, a jeśli mi się uda - to wcześniej.

      Usuń
    2. Ugh przepraszam że dzisiaj się nie wyrobiłam, mogę jutro czy za późno by to zgłosić?

      Usuń
    3. http://imgur.com/a/kIld2

      Usuń
  3. Mogłabym 4? Tylko nie wiem czy się dzisiaj wyrobię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Po proszę 3 i tym razem nie zapomnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale czy można przełożyć to na jutro (W tym wypadku dzisiaj) Znów zapomniałam. Postaram zrobić to rano.

      Usuń
    2. http://ifotos.pl/z/qhhqqrn

      Usuń
  5. biere 6-lucyfome

    OdpowiedzUsuń
  6. chcem byc 8 ale nie umiem rysowacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzis nie moge narysować, dopiero jutro bede mogła :/- Reitiri

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli jeszcze nikogo nie ma na 6 to poproszę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra,patrzę i już jednak zajęte. #Tempo_żółwia

      Usuń
  9. 6 i możliwe że jutro lub pojutrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajełam-LucyFome

      Usuń
    2. WTF?! Jak? Mi nie piesze że jest zajęte

      Usuń
    3. Splasy_Pony Yumi nie zawsze może od razu zaktualizować tego spisu dlatego najlepiej zawsze patrz po komętażach sama po chwil się połapałam i musiałam usunąć kom 😉

      Usuń
  10. Udało mi się jednak wcześniej^^ imgur.com/a/F4ITc

    OdpowiedzUsuń
  11. pisze z innego kompa rosze o jestem bezyzyteczna

    OdpowiedzUsuń
  12. prosze o 6~bezyzyteczna2017

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czeka, aż jej nick pojawi się na liście! jest po regulamnie

    OdpowiedzUsuń
  14. już wysłałam yumi :3 - Reitiri

    OdpowiedzUsuń
  15. http://imgur.com/a/5LHwi Proszę bardzo ^^

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE