24 sierpnia 2017

Event: Urodziny Undertale


A więc tak kochani, 15 września gra Undertale będzie miała dwa lata na rynku. W związku z tym organizuję event. No, grzechem by było gdybym się za to nie zabrała, prawda? 

Phehehe, no to tak:
Event jest dla wszystkich.
Mogą być prace +18 
Można podawać swoją stronę internetową/bloga etc
Można słać: 
Opowiadania - Do 10 stron. W liczbie maksymalnie do 3. Mogą stanowić początek już rozpoczętej historii i np w linku dać adres do miejsca gdzie można poczytać o tym dalej
Komiksy - Krótkie i sytuacyjne w liczbie do 5. Mogą być też dłuższe stanowiące początek historii i w linku dodać np miejsce gdzie można to przeczytać dalej
Obrazki - Do 5
Zdjęcia - Do 5
Osoba która prześle opowiadanie, może słać też obrazki. Chodzi o to, że nadesłanie jednego nie blokuje wam słania drugiego. 

Mogą to być Wasze opowiadania, czy też zwyczajne przemyślenia na temat gry oraz wszystkiego co jest z nią związane. Mogą to być recenzje, teorie, pomysły, oneshooty, zdjęcia z undermeetów etc. Nie ma ograniczeń. 

Prace proszę słać na maila: yumimizuno@interia.pl

Termin: Do 13 września 2017 (wliczając w to ten dzień. Czyli do 13 września 2017 roku 23:59:59) 

W tytule wiadomości proszę napisać: Urodziny Undertale - nick


W razie pytań, proszę walić śmiało w komentarzach :D 

Po nadesłaniu prac, zostaną one wszystkie zebrane w jedną całość, uporządkowane i połączone, stworzą książkę tak jak w przypadku eventu walentynkowego, wielkanocnego czy z okazji urodzin Zwierzogrodu. 
Share:

20 komentarzy:

  1. O jaaa, wreszcie mogę napisać jakiegoś oneshota i nie pójdzie do szuflady :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, akurat wczoraj dowiedziałam się o rocznicy powstania UT i zaplanowałam z przyjaciółką świętowanie tego dnia <3 Taki event do tego będzie idealny *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy mogę podesłać link w komentarzu? Nie umiem obchodzić się z imailem, więc moge podesłać link tu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Kochanie, emile to nic wielkiego i żadna magiczna sztuka tajemna. Gdyby każdy podsyłał mi gdzie chciał, mogłoby mi coś umknąć. Dlatego proszę słać na emile. Dobrze? ^^

      Usuń
    2. Dobrze,gdy nauczę się kożystać z tego kożystać, od razu ci coś wyślę!

      Usuń
  4. Strasznie krotki termin. Nawet pozadnego prologu nie da sie napisac xD. Czy to moze byc wymyslone au undertale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy tygodnie to krótko na 10 stron? Uhu, to musisz pisać w tempie Flasha z Zootopii xD

      Yap, może xD

      Usuń
    2. Normalnie bym napisala 3 dni. Alw trzeba 50999 raz sprawdzoc litetowki,gramatyke itp. Ooo jak kocham swoja ułomnosc o nazwie dyzlekcja xD zwlaszcza komorkowa xD

      Usuń
  5. Hej ^-^
    Trafiłam na Twojego bloga jakoś na początku miesiąca i przyznam szczerze, że jestem zachwycona. Wielki ukłon dla wszystkich tłumaczy, bo prawdziwą sztuką jest nie tylko oddać treść, ale na dodatek zrobić to tak, by brzmiało dobrze. Czasami ręce opadają, kiedy ktoś próbuje wrzucać coś dosłownie, tym bardziej że w Undertale wielką rolę mają gry słowne, a po polsku... Cóż, wiadomo. Tak czy inaczej, bardzo doceniam, bo to całe godziny pracy - kto kiedyś coś tworzył lub tłumaczył, to wie :)
    Dopiero co wkręciłam się w Undertale, ale dawno nic nie ujęło mnie aż do tego stopnia. Ładnie się złożyło, bo niedawno zabrałam się za historię w klimacie Flowerfell, więc bardzo chętnie się podzielę - może akurat ktoś będzie zainteresowany :3
    Tak czy inaczej, blog powędrował do obserwowanych, a ja życzę chęci i czasu, bo tego nigdy dość :D
    Pozdrawiam!

    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww dziękuję kochanie <3 Bardzo miło mi się zrobiło i aż mordka się uśmiechnęła ^^

      Usuń
    2. Z mojej strony praca już poszła. Mam nadzieję, że wiadomość doszła jak trzeba :3

      Nessa.

      Usuń
  6. Czy wie ktoś kiedy będzie Undermeet w Polsce, jeżeli będzie? Chodzi o to, że przeszukałam internet wzdłuż i w szerz i jedyne co znalazłam to zdjęcia z jakiegoś Warszawskiego i propozycję na spotkanie jakiejś kobiety z Poznania, ale nie napisała roku, więc nie wiem czy aktualne. POMOCY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2go września w Warszawie, szukaj na grupie undertale polska na fb

      Usuń
    2. Dzięki za info. (Mieszkam na samej północy, woęc do Warszawy daleko i nie mam Fb) Jakoś sobię poradzę.

      Usuń
  7. Ooooo....Na pewno się zgłoszę! X3 Tylko będe musiała stworzyć sobie nowego e-maila bo starego zapomniałam XD Ehem...Takie pytanie:
    Aby się zgłośić to trzeba MIEĆ BLOGA? Jeśli tak,to gdzie bym mogła założyć takiego bloga za darmo? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak powiedziane Event jest dla wszystkich. Można ale nie trzeba podawać swoją stronę internetową. Można nie mieć bloga, nawet nie mieć konta na blogspocie, ani w innym miejscu. Wystarczy nick jakim chcesz się podpisać ^^
      A bloga za darmo zakładać możesz nawet na blogspocie.

      Usuń
    2. Oki!Dziękuje za odpowiedź!^^

      Usuń
  8. Ooooo! Aż mi się mordka na myśl o tym dniu cieszy ^^
    Jak już w końcu rok szkolny się zacznie i przestaną mnie gdzieś wywozić to od razu biorę się do pracy :3
    (Psst! Nie do końca na temat, ale czy jestem jedyna, która się z bliskiego rozpoczęcia roku cieszy? Hyhyh)

    ~Tomat

    OdpowiedzUsuń
  9. sup to ja zaczynam

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE