19 sierpnia 2017

Gra: RolePlay - Stalking


Ta notka okazała się potrzebna, dla dobra wielu osób i dla jasności sytuacji. 

Ostatnio na naszym discordzie zaczyna dochodzić do czegoś co ... budzi mój wstręt i agresję. Nie ukrywam tego. 

Discord jest miejscem dla Was, abyście, jako czytelnicy tego kawałka internetu - mogli się poznać, zawiązać znajomości, przyjaźnie etc. Chciałam stworzyć miejsce, gdzie każdy będzie akceptowany bezwzględnie. Syf i gówno jakie zrobiło się w życiu prywatnym - nie ma znaczenia. 

Znasz kogoś w realu? Super! Ale nie wypytuj  o tę osobę innych użytkowników Discorda. Nie mów nic na temat tej osoby. 

Jeżeli chcesz ostrzec przed kimś kto może stworzyć później zagrożenie - pisz do administracji albo moderatorów, nie na generalu, nie prywatnie do innych użytkowników. 

Nie interesuje mnie, czy to głupi kawał, czy humor, czy jawne prześladowanie. Wszystko to uznaję za stalkowanie. Wszystkie takie incydenty będą karane automatycznym banem na cały serwer. 

Bez ostrzeżenia. 
Bez uwag. 
Bez próśb. 

Jeżeli osoba raz zbanowana, posunie się do zrobienia kolejnego konta i będzie dalej ciągnęła to samo - sprawa przejdzie ze sfery discorda, na prawne zależności. Siedziałam już w tych sprawach, wiem co i jak robić. Nie zawaham się zgłosić na policję zachowania cyberstalkingu na moich czytelnikach. Jestem po to, aby Was bronić. 

Discord Handlarza Iluzji to miejsce, gdzie każdy może czuć się bezpiecznie. Gdzie każdy może być tym kim chce być. Myślicie, że nie da się, bo to tylko głupi czat? Wszystko jest zapisywane, także numer IP. W sieci NIE JESTEŚ ANONIMOWY. Nigdy nie będziesz, nigdy nie byłeś, nigdy. Wystarczy jeden mail i można zdobyć namiary na Ciebie. Z tym, można iść na policję. 

Zaręczam, że brzydzi mnie takie zachowanie. Jak skończonym debilem trzeba być, aby prześladować kogoś innego? Jak skrajnym dewiantem, albo też jak żałosne życie trzeba mieć, aby chcieć zniszczyć komuś opinię w sieci, czy też w miejscu, gdzie ta osoba czuje się dobrze. Nie u mnie. Takie coś nie przejdzie. 

Dlatego też powtarzam. 

Nie interesuje mnie, czy to głupi kawał, czy to złośliwość, czy cokolwiek innego. Wywlekanie cudzych sekretów, informowanie innych o życiu "znajomego" bez jego wiedzy, zgody i obecności - uznaję za stalking. Stalking jest karany prawnie. Konsekwencje zostaną wyciągnięte. 

Znacie mnie i wiecie, że ja nie rzucam słów na wiatr. Jestem szczera, pewna i uczciwa na tyle, aby dotrzymać słowa. Obiecuję, na grób mojej mamusi, że każdy przejaw stalkingu zostanie bezzwłocznie i natychmiastowo rozpoznany, zgłoszony, zaś osoba będzie miała problemy w życiu realnym, skoro to tak bardzo go interesuje. 

Dlatego też informuję moich czytelników oraz osoby, które siedzą na discordzie.

Jeżeli napisze do Ciebie ktoś wypytując się o innego użytkownika, albo z informacjami dotyczącymi tej osoby. Jeżeli ktoś będzie pisał na generalu o "znajomym" z reala który jest na czacie, a tej osoby nie będzie. Jeżeli w waszych relacjach, to co się dzieje na discordzie, ma wpływ negatywny na Twoją relację ze "znajomym" masz informować natychmiast i niezwłocznie moderatorów i administrację. 

Anonimowość zgłoszenia jest gwarantowana. 
Reakcja szybka i sprawna. 

Dlatego też, proszę, szanujmy się. Bez względu na to jaki syf kto ma w życiu rodzinnym i prywatnym, bez względu na to ile piwa naważyłeś i kim jesteś, nikt bez Twojej zgody nie ma prawa na ten temat mówić. Tym bardziej, że discord to nie są osiedlowe plotki, ale miejsce publiczne, czat podlegający pod tego bloga, miejsce dla Was, miejsce do którego przychodzą różni ludzie szukając znajomości, przyjaźni, zabawy, wsparcia, towarzystwa czy zabicia nudy. Nie znęcania się nad nikim psychicznie. 

Rozumiemy się?
Share:

13 komentarzy:

  1. Dlatego nie używam Discorda, dla mnie to syf. Mam nadzieję, że uporacie się z tym problemem, bo co jak co, o takich sprawach trzeba mówić głośno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, na moim Discordzie nie ma syfu i nie pozwolę, aby się to pojawiało. Dlatego po pierwszych incydentach reaguję natychmiast mając świadomość, że jakby nie patrzeć z popularnością idą konsekwencje.

      Usuń
  2. Ja Discorda nie używam.
    I serio? Ludzie, po co sobie koło tyłka robić? Serio, jeden drugiemu? Stalking? Na prawdę, to jest straszne...
    Spotkałam kiedyś stalkera. Nie życzę tego nikomu i mam nadzieję, że wy sb też tego nie życzycie, bo to nie jest fajne w żadnym stopniu.
    Takie żeczy trzeba zgnieść w zarodku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaa... Rozumiem, po mnie nie ma co liczyć na Stalking booo jestem zbyt zamknięty żeby myśleć o innych *sad song*

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to discord? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Discord to taki serwer na którym można zakładać czaty.

      Usuń
  5. Ja lubię "naszego" Discorda. Bardzo dobrze się tam czuję, a szczególnie podoba mi się kącik artystyczny. Niestety nie mam możliwości zbyt częstego wchodzenia na niego, ale liczy się fakt, że wogóle wpadam i, że jest fajnie ; ). Już piszę z trzema osobami prywatne wiadomości, bo okazało się, że dzięki głównemu chatowi poznałam ktosiów o podobnych zainteresowaniach do moich. Chociał słowo Discord oznacza niezgodę, to cieszę się, że u nas jej brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jest możliwość otrzymać zaproszenie do twojego discorda? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://discord.gg/KeEB7u Proszę, link jest aktywny 24h

      Usuń
    2. Yumiś. . .mogę dostać też zaproszenia na discorda? Plisol (*^^*)

      Usuń
    3. https://discord.gg/BZtSc2

      Usuń
  7. 1-Dziękuje za zaproszenie na discorda
    2-Zgadzam sie z tobą o tym trzeba mówić głośno

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE