1 września 2017

Zboczony Wrzesień - Dzień 1 - Pierwszy raz (Blueberry x Honey) - Wichan

Autor obrazka: Kaweii

Wczoraj Sans miał urodziny, a Papyrus chciał skorzystać z okazji, że jego brat w końcu dojrzał do pewnych spraw i postanowił jak najszybciej z nim porozmawiać. Poszedł na górę do pokoju Blue i delikatnie zapukał.
-Sans, mogę wejść?
-Poczekaj chwilkę, zaraz otworzę – odpowiedział, po czym było słychać zamykanie drzwi szafy i otwieranie zamka. Strech trochę się zdziwił, bo jego brat nigdy nie zakluczał drzwi, no chyba, że zapraszał kolegów. Ale nie chciał się teraz nad tym zastanawiać, bo nie miał zbyt dużo czasu.
-Sans, chcę z tobą o czymś porozmawiać – powiedział wchodząc do pomieszczenia.
-Wysłucham Cię – odpowiedział Blue siadając na łóżku.
-A więc, pamiętasz jak mi co jakiś czas mówiłeś, że jest Ci strasznie gorąco i nic nie pomaga, a ja odpowiadałem, że powiem Ci jak będziesz nieco starszy?
-T-tak bracie, Sans wszystko pamięta. – zaczął mówić o sobie w trzeciej osobie.
-To jest ruja – Papyrus zaczął się niepokoić, bo nie wiedział jak to właściwie wytłumaczyć.
-Gdzieś już słyszałem to słowo… ale nie wiem co ono oznacza – powiedział z uśmiechem.
-Ruja to taki powtarzalny okres, który pojawia się po skończeniu danego wieku, ale ile to będzie lat to zależy od potwora i od indywidualnej osoby.
-A co ona robi? – spytał Sans wpatrując się w Papyrusa.
-To jest czas… w którym… - Papyrus zaczął nerwowo gestykulować – potwory mogą się rozmnażać.
-Aha… ale dlaczego ja się wtedy tak źle czuję? – Dopytywał się Blue.
-Ponieważ nic z tym nie robisz. – rzucił Strech bez pomyślunku.
-A co mogę zrobić, żeby się poczuć lepiej?
-Ty możesz… no wiesz… emmm… - Papyrus się zarumienił i zaczął się pocić.
-Ja mogę…? – Sans przekrzywił głowę zmierzając Strecha.
-Ten…. No… dokończymy innym razem, paaaaa. Mówiąc to wybiegł z pokoju brata trzaskając drzwiami. Blue siedział przez chwilę oniemiały, bo nie wiedział co takiego zrobił, że Papyrus uciekł, ale postanowił, że się jutro go zapyta.

Autor: Wichan
Share:

3 komentarze:

  1. Yumi, czy chciałabyś mieć okładkę w moich opowiadaniach (mam zrobioną). I czy mogłabyś dać linka do mojego wattpada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz okładkę to ślij. Poprawi się we wcześniejszych. Link do wtt już masz. Pod każdą Twoją notką jest autor z odniesieniem do WTT

      Usuń

POPULARNE ILUZJE