13 września 2017

Ojej

Jak wiecie, nie jestem najlepsza w nadawaniu nazw notkom, jakie chcę kierować do was jako autor tego bloga. 
Przejdę więc do konkretów, dobrze?

A więc tak, dzisiaj upływa termin nadsyłania prac na event urodzinowy Undertale. Czekam na maile do 23:59:59. Zegarek na górze odlicza ile pozostało dokładnie. Jeżeli ktoś spóźni się o jakieś kilka minut do godziny... to jeszcze przyjmę. Powiem w ten sposób, ostatni dzwonek zadzwoni jutro koło 13.00 godziny z racji na to, że mniej więcej o tej siądę do składania naszych prac. 

Teraz widząc wyniki sondy i to, że walka prawie łeb w łeb, uznałam, że póki co wrócimy do baru. Tak więc bar Grillby's na naszym discordowym rp wróci w poniedziałek. 

Co do Kółka Przyjaźni. Póki co zostaje zawieszony z prostej przyczyny. Nie mam na nic czasu. Dzisiaj pierwszy raz od kilku dni mam wolne. Tak to praca, praktyka, sen, praktyka, praca, sen i tak w kółko. Więc zwyczajnie nie chcę brać na siebie coś, z czym nie dam rady. Póki nie skończę z praktykami i nie wrócę do trybu ze studiami, kółko będzie zawieszone. 

O czym to ... a tak!

Podjęłam postanowienie. Teraz będę tłumaczyć Grę w Kości. Tak długo, aż zrównam się z autorką. Kiedy to nastąpi, dotłumaczę Wpadki, by też zrównać się z autorem. Potem wezmę się za tłumaczenie opowiadania Czy to uczyni Cię szczęśliwą i je skończę. 
Rezygnuję z opowiadania Kink. Z racji na to, że po prostu straciłam zapał do tłumaczenia go, a jako, że jest to seria oneshootów, to nic się nie stało. Istnieje możliwość, że powrócę do niego, lecz nie wiem kiedy (i nie wiem czy w tym roku xD)

Co do mojego Zboczonego Września, to zapewne będę go uzupełniać później. Bo zwyczajnie nie dam rady.

Serdecznie dziękuję tym, co nadsyłają swoje prace na Event Urodzinowy. Dziękuję też tym, co przesyłają mi swoje tłumaczenia komiksów. Oraz strasznie dziękuję Wichan, za wierne pisanie swojego Zboczonego Września 

Jesteście wspaniali i dziękuję! 
Share:

19 komentarzy:

  1. chwila, chwila Yumi... chodzi ci o ,,Wpadka na imprezie i inne wstydliwe anegdoty "?! WHAT ?! ( jeżeli nie to przepraszam ;-; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yap, autorka od czasu, jak zrównaliśmy się z angielską wersją, dodała kilka rozdziałów.

      Usuń
    2. JEJ!!! JUŻ LECE PRZYPOMNIEĆ POPRZEDNIE ROZDZIAŁY !!! *biega po całym pokoju*

      Usuń
    3. Oh tylko nim do tego dojdzie to trochę wody w rzece się przeleje xD

      Usuń
    4. eee tam,z natury jestem cierpliwą osobą, a nawet jeśli przetłumaczysz pod koniec Września to i tak pewnie bym wszystkie rozdziały 5 pięć razy XD

      Usuń
  2. Jak ci idzie na praktyce?
    Dzieci bardzo dokuczają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli i do przodu, w poniedziałek będę miała swoje lekcje w czwartych klasach.
      Nie, dlaczego miałyby mi dokuczać? xD

      Usuń
  3. Oh, Yumi Nie za dużo na twojej głowie? Kobieto...Jak ty dajesz sobie z tym wszystkim radę?! Ale w każdym bądź razie powodzenia ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli i do przodu xD Też zadaję sobie to pytanie xD

      Usuń
  4. Przepraszam, że zawracam Ci głowę, Yumi, ale czy mój mail z pracą na event dotarł? Ostatnio mi sprzęt elektroniczny trochę szwnkuje i wolę sę upewnić...

    ~Tomat

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyrobie sie, nie wyrobie sie, nie wyrobie sieeeeee D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde sama dobre nowości aż mnie rozrywa moje szczęście zakochałam się w twoim blogu Yumi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem z ciebie dumna, Yumiś <3 Trzymaj się tam ^^ Uh, nareszcie mam z powrotem swego laptopa, postaram się cuś potłumaczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wraz kumpela jeszcze meczym i poprawiam nasze dziecko.. znacze nasze dzielo-nowe au. Czy znacie kogos kto daje gwarantoowane ubezpieczenie przed Error!Sansem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cię Yumiś!!! Jesteś najlepsza, bo się tak poświęcasz, żeby twoi czytelnicy mogli się na trochę oderwać od życia i coś ciekawego zobaczyć/poczytać. Cieszę się, że zajmiesz się opowiadaniami, bo według mnie są najlepszymi postami na blogu. Ja niestety ich nie komentuję z tego powodu, że czytam kilka dni po wstawieniu, a wtedy jakoś mi się nie klei napisanie moich refleksji, gdy już kilka osób napisało dokładnie to samo w dzień wstawienia... ale ogólnie to dziękuję Yumi za to, że w ogóle regularnie prowadzisz bloga i życzę sukcesów na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odeslam prace. Nie wiem ktora kopie :(
    Prosze o zrozumienie sprawie sprzetowych. Rano odesla jeszcze raz na wszelki wypadek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Yumi najlepsiejsza uwielbiam cie

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Yumi! Jak to jest na praktykach? Ja sama mam niedługo swoje praktyki i strasznie się boję, że zawale D:

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE