7 września 2017

Zboczony Wrzesień - Dzień 7 - Świntuszenie (Palette x Goth) - Wichan

Autor obrazka: Kaweii
Palette zaprosił Gotha do siebie gdy jego rodzice pojechali na konferencję służbową. Znalazł kilka planszówek i postanowił, że sobie razem w coś pograją. 

Właśnie ustawiał miskę z chrupkami kukurydzianymi na stoliku, gdy usłyszał znajomy dzwonek do drzwi. Podbiegł o szybko je otworzył.

-Cześć Palette! - Goth rzucił się, aby wyściskać przyjaciela. - Jak leci?

-Wszystko w porządku. Rozbierz się. Usłuchał. Zdjął buty i rozwiązał szalik po czym powiesił go na wieszaku.

-To co robimy!? - Spytał Goth z podekscytowaniem.

-Może najpierw wbijemy na kompa? - zaproponował Palette.

-Dobry pomysł! 

Oboje weszli do pokoju na piętrze, w którym był komputer. Palette go włączył i spytał:

-Więęęc co chcesz robić?

-Hmmm... często mówisz, żebym spróbował rysowania. Mogę teraz?

-Oh! Jasne, tylko nie mam żadnego programu do tego... co najwyżej jest Paint.

-Więc włącz go! - Goth był bardzo podekscytowany.

-Dobrze, ale nie jest za dobry.

-Nie szkodzi!.. ale co właściwie mam narysować? 

-Zaszalej! - motywował go Palette.

-oki doki. - mówiąc to Goth chwycił za myszkę i zabrał się do rysowania. Z każdą chwilą Palette coraz bardziej się śmiał.

-Hej! Staram się! - powiedział Goth podniesionym głosem.

-Taaa oczywiście... . Po kilkunastu minutach praca dobiegła końca, a prezentowała się tak:


-Co to ma być??? Hahahahaha! - Palette nie mógł powstrzymać się od śmiechu.

-To ty kazałeś mi zaszaleć. - Goth teatralnie strzelił focha.

-Dobra, dobra. A patrz co tu jest! - wskazał palcem na prawy, górny róg ekranu - po jednej z aktualizacji dodali Painta 3D!!!

Wymienili się porozumiewawczy spojrzeniem po czym odpalili aplikację. Goth był gościem więc zaczął. A że miał dobrą passę i nie mógł się powstrzymać przed stworzeniem czegoś zboczonego. 

Po kilku minutach na ekranie widniał trójwymiarowy model realistycznego penisa, czego nawet Palette był pod wrażeniem.

-Całkiem nieźle heh... mogę teraz ja? 

-Ochywiście, ale mi nie psuj! -zaznaczył Goth.

-nie martw się, nie popsuję. Palette wstawił model wcześniej stworzonej, granatowe kobiety. Przemalował dzieło Gotha na powyższy kolor, aby przytwierdzić go do jej krocza.

-O mój boże! To jest jeszcze gorsze!

-Nie przesadzaj. - powiedział Palette po czym dodał figurę mężczyzny. Widział, że zyskał zainteresowanie przyjaciela, więc wyciągnął mężczyźnie nogi tak, aby był wyższy od tej kobiety.

Gdy jego gość patrzył na niego z zaciekawieniem on przyciągnął mężczyznę tak, aby kobieta go gwałciła.

-Jesteś bardziej porypany niż ja! - krzyknął Goth.

-ja bym to uznał za remis. - Palette puścił oczko.

-możemy~

Autor: Wichan
Share:

2 komentarze:

  1. Hhehehe, genialne, uwielbiam to. I Poth to mój ulubiony shhip! Yay, Poth na zawsze w naszych sercach xD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE