6 września 2017

Zboczony Wrzesień - Dzień 6 - Czystość (Ink x Error) - Wichan

Autor obrazka: Kaweii

Ink z każdą chwilą coraz bardziej wkurzał się na Errora. Za każdym razem gdy robił nowe AU lub ulepszał stare ten niszczył całą jego pracę. Czuł się jak jakaś sprzątaczka, co tylko naprawia szkody wyrządzone przez jakiegoś buraka. Miał tego dość i postanowił pogadać z Errorem mając nadzieję, że nie zostanie zlekceważony. 

Poszedł do Anty-voidu i zastał go śpiącego na hamaku z niebieskich nici. 

-Hej! - krzyknął Ink.

-Kurwa!!! - zaklął Error spadając z hamaka - czego?

-Musimy pogadać.

-Znoooowu? 

-Proszę wysłuchaj mnie. 

-Nie mam zamiaru. - fuknął po czym otworzył portal do losowego AU. Trafił do Outertale z czego bardzo się ucieszył. Był to jego ulubiony alternatywny wszechświat do, którego często przychodził aby pomyśleć patrząc w gwiazdy.

Od razu poszedł na najwyższe wzgórze i usiadł na szczycie. Wiedział, że Ink prędzej czy później go znajdzie, więc starał się dobrze wykorzystać tę chwilę relaksu. 

Nie pomylił się. Po kilku minutach ten już za nim stał.

-Mam propozycję na układ. - powiedział Ink przerywając chwilę ciszy.

-Uuuuf, jak musisz... - warknął Error.

-Ja będę robił AU wolniej niż zwykle, a ty będziesz niszczył tylko te mało popularne. Co ty na to?

-Co będę z tego miał?

-Pokój między nami oczywiście! Koniec wojny!

-Ale mam jeden warunek. Oddasz mi się. - uśmiechnął się zawadiacko.

-S-słucham???

-Słyszałeś. Jak oddasz mi swoje ciało, ja zgodzę się na ten układ. Ink głośno przełknął ślinę.

-Stoi? - Error wyciągnął rękę w stronę Inka.

-Stoi!

-Czyli od teraz jesteś moją własnością i robisz to co Ci powiem. Jasne?

-T-tak.

-Świetnie. Więc chodźmy do domu się zabawić.

-[...]
Autor: Wichan
Share:

9 komentarzy:

  1. [*] Biedny Ink... Error jest dość brutalny... Ale będzie PJ i Gradient!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże czytając to prawie spadłam z łóżka. No no Error, ty to umiesz robić układy ( ͡° ͜ʖ ͡° )

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Da się załatwić ; ) A konkretnie to mogę ich wcisnąć na 20 września. I zrobię to dla Ciebie. Jeżeli masz jakieś propozycje shipów, to pisz śmiało pod najnowszym, to prawdopodobnie wykorzystam twój pomysł, bo mi zazwyczaj brakuje.

      Usuń
  4. Kiedy będzie wiecej? XD ( ͡° ͜ʖ ͡° )( ͡° ͜ʖ ͡° )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie piszę opowiadanie, jednak to, kiedy się pojawi na blogu zależy od Yumi. ;3

      Usuń
  5. Hmm o nie spadłam z dywanu

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE