1 marca 2018

Nietypowy marzec - Dzień przytulania bibliotekarza - Voltron: Mała wpadka w bibliotece

Fandom: Voltron
Tytuł: Mała wpadka w bibliotece
Autor: zmienna3
Informacje o evencie - tutaj

Od zawsze wiedziałem, że Lance jest w stanie zrobić wszystko, jeśli tylko odpowiednio się go do tego podpuści. Tak też było i tym razem. Powiedziałem mu, że jeżeli uda mu się przytulić mnie, kiedy nie będę patrzył, będzie mógł używać mojego Bayarda na ośmiu treningach z rzędu. Myślałem, że nawet nie spróbuje tego zrobić. Myliłem się.
- Mam cię! – krzyknął, wyskakując zza regału z książkami, gdy pewnego razu obaj byliśmy w bibliotece i rzucił się z przytulasem na stojącą przed nim osobę. Co najlepsze, nie byłem to ja, a jakiś przypadkowy kosmita. Lance zamarł. Bibliotekarz. To się wpakował. – Um… Najlepszego z okazji dnia przytulania bibliotekarza? – powiedział, schodząc z pleców wkurzonego kolesia. Tamten tylko warknął pod nosem i wrócił do swojej pracy.
- Jest coś takiego jak dzień przytulania bibliotekarza? – zapytałem przyjaciela, gdy w końcu ochłonął po tym, co zaszło.
- Teraz już tak, Keith – odparł, po czym z kamiennym wyrazem poszedł w kierunku drzwi wyjściowych.
Share:

4 komentarze:

  1. Uwielniam voltrona xD blagam zeby to nie byl yaoi z lancem i keici.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku Voltron tutaj! Jak cudownie! Mam nadzieję na więcej tego w Nietypowym Marcu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach napisać kolejne takie drabble na przynajmniej 3 dni ;) Więc ode mnie na pewno będzie

      Teraz nie wiem czy podpisać się jako zmienna3, czy jak dała tu Yumi od e-maila "kitkaw", aby było wiadomo, że to ja :')

      Usuń
    2. Znaczy uh... Źle się wyraziłam, "kitkaw" to ja, zmienna3, ale Yumi podała tu nazwę mojego maila. O, i tyle

      Usuń

POPULARNE ILUZJE