2 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - yandere_girl

1. Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?
-jadę z moim tatą w miejsca związane z jego przeszłością, posłucham opowieści z jego dzieciństwa
-pomaluje go na różowo  XD (gdy byłam mała myślałam że jest oddzielne wojsko dla dziewczyn i że tam wszystko mają różowe i czerwone)
-oddam już różowy czołg prezydentowi

2. Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
Co się za tym kryje? Myślę że zarozumiałość, brak empatii, samolubność. Osoba która stara się być perfekcyjna mydli sobie oczy. Nie widzi innych tylko dąży do perfekcji. Dobre jest dążenie do naszych ideałów, ale z czasem może to zamienić się w zarozumiałość.

3. Do czego czujesz się zmuszany/a?
Do...bycia kim się stałam. Nie mogę już się zmienić. Zmieniłam się to fakt, ale tylko ja widzę różnice. Ludzie w moim otoczeniu...zmartwili się dopiero gdy nie odzywałam się do nikogo. Chciałam tylko wszystko przemyśleć gdy oni biegali za mną i pytali się co mi się stało. Więc zrozumiałam że zmieniłam się dla siebie, ale dla nich się nie zmieniłam. Musze z tym żyć.

4. Czy boisz się ciemności?
Nie wiem jak można się tego bać. Ciemność to ktoś kto każdej nocy otacza nas swym ramieniem. Nie ważne czy płaczemy, czy śmiejemy się z mema, ona jest.

5. Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?

Wybiorę miękki materac, ponieważ codziennie śpię na twardym i czasem trzeba coś zmienić, przynajmniej na jeden dzień.

6. Czy obawiasz się przyszłości?
Nie boje się przyszłości, bo po co? Czemu teraz mam martwić się co będzie kiedyś? Wole myśleć gdzie byłabym teraz gdybym paru rzeczy nie zrobiła. Wiem że to głupie, ale no cóż, tak już mam.

7. Czego chcesz się nauczyć?
Chcę nauczyć się wiary w ludzkość. Przestałam w nią wierzyć gdy...to się stało. Jak mam wierzyć skoro gdy komuś zaufam to okazuje się że on kłamał?

8. Co jest największym kłamstwem na świecie?
,,On/a jest leszpszy/a, robi wszystko lepiej niż ja". Nienawidzę ludzi którzy tak mówią!  To że robisz coś inaczej to nie znaczy że robisz to źle! Robisz to po swojemu, i dobrze. Gdy robisz coś po swojemu pokazujesz siebie. To kłamstwo że ktoś jest lepszy, nie twierdze że jestem ideałem ale wole wychodzić po za system, i wszyscy powinni.

9. Boisz się bólu?
Może jakiś rok temu tak ale teraz... Nie możemy się bać czegoś co towarzyszy nam przez całe życie, tak?

10. Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak- to czego jest to świadectwem?
Oczywiście że da się dawać sobą manipulować! Oznacza to słabość. Osoba która wie że jest manipulowana jest słaba i nie potrafi podejmować własnych decyzji.

11. Jak wyobrażasz sobie piekło? Czy wierzysz w jego istnienie?
Piekło- miejsce w którym zostajemy ostatecznie osądzeni. Bierzemy odpowiedzialność za nasze grzechy. Cierpimy za to że mieliśmy szanse wszystko naprawić, nawrócić się ale tego nie zrobiliśmy. Wyśle że piekło dla każdego wygląda inaczej, dla każdej duszy która tam trafiła też.

12. Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia?
Zrozumienie to nic innego jak więź. Jeżeli twoja najlepsza przyjaciółka jest smutna, zła albo załamana ale to ukrywa zauważysz to. Lecz gdybym rozmawiała z kimś kogo znam jeden dzień to nie zauważyłabym tego prawda? Trzeba długiego czasu by odróżnić prawdziwe emocje od fałszywych.

13. Dlaczego bycie miłym bardzo często jest odbierane jako flirt?
To oznacza że ludzie nie potrafią się ze sobą komunikować i się rozumieć. Często ludzie nie mogą odróżnić emocji drugiego człowieka.

14. Jesteś oszczędny/a?

Nie, mam długą listę rzeczy do kupienia (głównie książki)

15. Co sądzisz o Butterfly Project?

Nie znam.

16. Czy gdyby twój partner/ka dokonał(a)by zdrady wybaczył(a)byś mu/jej?
Oczywiście dostanie szanse, ale musi bardzo tego żałować i pokazać mi że nadal mu na mnie zależy.

17. Czym jest prawdziwa miłość?
To gdy każdy dzień jest piękny bo wiesz że gdy wstaniesz masz kogoś z boku.

18. Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
Tradycyjna książka bo uwielbiam zapach nowych lub starych książek. Lubie dotykać tych liter i myśleć jak to się stało że teraz moge ją trzymać a kiedyś przepisywali je zakonnicy?

19. Czy to prawda że ludzie się zmieniają?
Oczywiście, ja już to zrobiłam, więc skoro ja mogę to wszyscy mogą.

20. Co sądzisz o kazirodztwie?
Każdy ma swoje poglądy, rozumiem, ale nie umiem zrozumieć TEGO. To mnie obrzydza.

21. Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za  pięćdziesiąt lat?
Nasz kochany prezydent korei przez PRZYPADEK naciśnie sobie guzik destrukcji świata...soł...

22. Co najlepiej obrazuje ludzkie wnętrze?
Kolory. Ja widzę kolory. Kolory oznaczają nas i nasze wybory, lęki i nasze szczęście. Nie myślcie że jestem dziwna, ale kiedy przechodzę ulicami i widzę ludzi to oni...są szarzy nie mają koloru, nie znam ich życiowych historii, nie znam ich marzeń ani snów. Jak mam określić kogoś kogo nie znam? Do każdego z mojego otoczenia potrafię dopasować kolory. Nie chodzi o to że on te kolory lubi, nosi ubrania w tym kolorze...ale ja tak to widzę. Jest miliony kombinacji kolorów, tak jak jest miliony charakterów.

23. Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimś? Czy byłeś/aś kiedyś postrzegany/a stereotypowo?
Stereotyp to coś czego nie lubię. To ocena kogoś kogo się nie zna, ale że jest tym kim jest to jest jak inni jak on. Nigdy nie kierowałam się stereotypami ani nie zamierzam. I mam nadzieje że nikt nie postrzegał mnie nigdy stereotypowo.

24. Jaki/jaka jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
Jestem straszną wariatką. XD Dosłownie nie ma osoby z którą bym się nie dogadała. Chyba że bardzo zajdzie mi za skórę, ale lepiej nie róbcie tego w domu XD 
Jestem wybuchowa i impulsywna. Strasznie się buntuje przeciw całemu wszechświatowi, nie potrafię słuchać rozkazów wole dominować w grupie. Jestem okropna z matematyki. Szybko wyrosłam z dziewczynki którą byłam jakiś rok temu więcej przeklinam, bo muszę. U nas w klasie musisz być albo silnym albo nikim. Gdybym tak szybko nie załapała tego jak musisz przetrwać w społeczeństwie otaczającym mnie, nadal byłabym straszną beksą. Widzę siebie całkiem inaczej...jestem inna od wszystkich, mam całkiem inny tok myślenia, jestem delikatna i wrażliwa. Kocham muzykę, zachody słońca, rysowanie i samotność. Wszyscy widzą mnie jak już to wcześniej czyli jako śmieszno-głupio-fajną-psychiczno-wesołą dziewczynę. (ale się rozpisałam ^ ^")

25. Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
Nie, ale bardzo bym chciała! (Niech mnie ktoś zabierze na strzelnice nikt nie chce, bo twierdzą że pozabijam wszystkich w mieście ;___;)

26. Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
Ehh...w tej chwili nie pamiętam, ale chyba nie.

27. Co jest kluczem do Twojego serca?
Prawda. Nie można udawać kogoś innego. (I ciepłą herbatką też można się wkraść do mojego serca :3)

28. Jaka jest najdziwniejsza rzecz, którą usłyszałeś/usłyszałaś od innych o sobie?
Że jestem pesymistką. -_-

29. Z jaką postacią książkową się utożsamiasz i dlaczego?
Znacie jakąś postać książkową która do mnie pasuje? Ja nie (najwyżej napisze książkę o sobie)

30. Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer:  Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki?

Samotny spacer- kroki powolne często jak u leniwca XD zamyślenie z którego nie mogę się wyrwać. Często (nie no zawsze) śpiewam ale ciii nie wiecie o tym >////<
Spacer w towarzystwie- chód skoczny i wesoły, dużo, bardzo dużo gadam i się uśmiecham.
   Najbardziej lubię spacerować jesienią lub przy pięknych zachodach słońca. Gdy jesienią chodzę na spacery zawsze przyglądam się odbiciom w tafli wody, potem delikatnie wchodzę w nią i obserwuje fale które niszczą obraz w wodzie.
Share:

2 komentarze:

  1. Co do kolorów, to akurat nic nienormalnego. Zgodnie z wierzeniami wschodnimi, każdy z nas posiada coś, co nazywamy aurą. Ta aura jest kolorowa, niewiele osób może ją dostrzec, zaś kolory zmieniają się wraz z człowiekiem. Znaczy się, możesz mieć fioletową aurę jednego dnia, a po tygodniu zieloną, bo coś wpłynęło na Twoje samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie chodzi o aury. To chodzi...o to jaka ta osoba jest. Czyli zachowanie, to co lubi, jak się dzisiaj czuje, jakie mam relacje z nią czyli coś troche innego. Wiem że na wschodzie występują te aury złotego smoka czy coś XD ale ja to widzę inaczej. Nie można tego zrozumieć jeżeli sam tego tak nie postrzegasz :3

      Usuń

POPULARNE ILUZJE