18 lipca 2017

Undertale: AU - Archerotale

Nazwa: Archerotale
Autor: ursik-l-in-junk-mind


Charakterystyka AU
Zacznę od tego, że fani związku Sans x Papyrus będą w niebie. Bo właśnie tego dotyczy to AU, skupia się zasadniczo na relacji tych dwóch szkieletów. Pominę kwestię tego, że to kościotrupy, dobra? Tutaj Sans i Papyrus nie są ze sobą spokrewnieni. Sans jest ehm, demonem z którym walczy dzielny rycerz Papyrus, lecz w trakcie walki mdleje ze zmęczenia i Sans zabiega go do domu jako swojego niewolnika/zabaweczkę etc. Komiks jest dostępny od lat 16. To generalnie jedna z tych gejowskich historyjek, gdzie mroczny, zły, potężny i potwornie niegodziwy bohater zakochuje się w poczciwym, naiwnym, dzielnym bohaterze. 
Ale grafika ładna.



Share:

7 komentarzy:

  1. Uuuh, nienawidzę SansXpapy, ale rzeczywiście grafika śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo wrescie ktos wyjasnil o co kaman z ta au. Mam autora w ulubionych w tumbli ale kolega/kolezanka nie daje nic nowego z tego au tylko fanarty z Yaoi. Lubie ten styl rysoeania. Papi fajnie oraz uroczo wyglada. Ale kuzwa to yaoiec .... mam na to czulenie kiedy shipuje dwie moje ulubione postacie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja trafiłam do niebios? Tak na serio, nie przyszło by mi do głowy że ktoś wymyśli takie AU :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko przeczytałam :
    "Zacznę od tego, że fani związku Sans x Papyrus będą w niebie"
    To zaczęłam krzyczeć! Lubię yaoi, foncest i geji :3
    Idę zagłębić się w to A.U (lenny)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE