25 lipca 2017

Komiks: Kiedy życie daje ci czekoladę by Sally Marvel


Share:

16 komentarzy:

  1. Ja też nienawidzę ludzKOŚCI XD (wiekszosci)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że uKOŚĆIŁAŚ u siebie ostatnio Sansa z UT.

      Usuń
  2. Ten uczuć kiedy czekolada jest o niebo lepsza od ludzi :')

    OdpowiedzUsuń
  3. i dlatego ją ukrywam w skrytce XD

    OdpowiedzUsuń
  4. to zy mojego zycia jest komiks

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha mam tak samo tylko że z chipsami. Najlepsze jest to że ja nigdy nic od nikogo nie pragnelam a jak ja bidna coś przytargam to już stonki przylatują i głupio nie dać. 😖

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój sposób jest taki










    Jem goszką czekoladę

    OdpowiedzUsuń
  7. To takie prawdziwe... :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. A ludzie się mnie pytają, czemu nie jem w miejscach publicznych xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam podobnie, ale mozna sie uchronic jak? spytajcie medrca nad medrcow Janusza. Pierwsze przykazanie Janusza: chron zdobyczy swojej

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ich nienawidzę. DLATEGO SIĘ SPONIFIKOWAŁEM!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE