27 lipca 2017

Undertale: Torchtale komiks by Sally Marvel cz 6







NASTĘPNA NOTKA
Share:

24 komentarze:

  1. *Nauczycieli xD

    Swój ciągnie do swego.
    Btw, miałam sen. Tzn przeczytałam Twoją wiadomość o tym, że mogła się kolejność pokićkać - ostatecznie się nie pokićkała. Ale o co chodzi - śniło mi się, że przeczytałam raz jeszcze Twojego maila, lecz w załącznikach zamiast komiksu było zdjęcie Gastera na popołudniowej herbatce ze Slendermanem no i jeszcze jakiś jeden rysunek dziewczynki w zielonej sukience. No i tak kmininię, jak to kurwa 4 i 5 zamienione miejscami, skoro nie ma tutaj tylu obrazków. No i przez sen kminiłam jak tu się z Tobą skontaktować aby powiedzieć Ci, aby dosłała mi obrazki. Planowałam wyjść na miasto i pytać się każdego, czy są Tobą a jeżeli nie, to niech Ci przekażą, że nie dosłałaś obrazków.
    Nie pytaj, sama nie wiem skąd mi się to uroiło xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Najsilniejszego potwora

    OdpowiedzUsuń
  3. *Najsilniejszego potwora.

    Ps. Zakochałam się w tej Muffetce, jest prześiczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. *najsilniejszego potwora
    UwU

    OdpowiedzUsuń
  5. *dziwny głos* Nauczycieli ! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nauczycieli :3

    OdpowiedzUsuń
  7. *Ciebie

    ~Tomat

    OdpowiedzUsuń
  8. Nauczycieli c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją szofee (spać mi się chce xd)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE