31 lipca 2017

Undertale: Wierszyk [tłumaczenie PL]



Autor: fangirldsq
Tłumaczenie: Ojro
Share:

17 komentarzy:

  1. Takie wiersze to ja mogę czytać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na początku byłam oczarowana słodyczą a potem coś pomiędzy strachem a pęknięciem ze śmiechu

      Usuń
    2. U mnie bardziej "Za słodko. Będę rzygać tęczą.", a potem "Jaki zwrot akcji! Wspaniałe yandere, wręcz uciekałabym!"
      Coś w ten deseń ^^

      Usuń
  2. to wyglądało mniej więcej tak:
    Oooooo jak uroczoooooo... *czyta następną stronę/kratkę* o-o

    OdpowiedzUsuń
  3. *Rzuca w Blue taktycznym bekonem i robi taktyczny odwrót*

    OdpowiedzUsuń
  4. TYLKO NIE YANDERE!swaptaleSans

    OdpowiedzUsuń
  5. OCHUJ *robi w tył zwrot i spierdala jak najdalej to możliwe*

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh, Blue znowu chce pomalować kogoś na czerwono

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypominasz mi moją bff która chce każdego zabić...
    Kurde Gabrycha co zrobiłaś z uroczym Blue?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra. Wielbie tego małego psychopatę =)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest z angielskie bardziej "jeśli kiedyś mnie zostawisz NIKT NIE ZNAJDZIE TWOJEGO CIAŁA" ale się niw rymuje. Po za tym tlumaczysz same komiksy które ledwo co przeczytałam xd

    OdpowiedzUsuń
  10. yandere Blueberry. Ach te czasy az mi sie przypomniala yuno gasai.
    Yuno Gasai + Death Note
    odlatuje z ziemi mowiac: Nic tu po mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Emm, Blue możemy to jakoś rozegrać, hmm. O wiem! Co powiesz na rozbierany poker? XD

    OdpowiedzUsuń
  12. O.O **Kopie Blu w piszczele* (Bly) AAAAAAAAAAAAAAA.Dlaczego to zrobiłeś?! (Ja) Bo teraz miałem wreszcie powód. BTW, też mam pewien wiersz. MHM. ,,Na górze róże, na dole pierog. JAK admina i użytkowników skrzywdzić, to będzie wpie***l!" Kpsz?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE