20 maja 2017

Undertale: AU - Axetale

Nazwa: Axetale
Autor: thebananafrappe (historia); azulandrojo (komiks); mercy-monster (grafika)


Charakterystyka AU
Jest to praca zbiorowa, która powstaje powoli i przyznam się szczerze, że znalazłam to AU dawno temu, zapomniałam o nim, przypomniałam sobie, a potem trułam dupsko Rydzi bo zapomniałam jak się nazywa i przypadkiem znalazłam nazwę wczoraj. Hah!
Ale o co w nim chodzi? Fabuła jest połączeniem poniekąd HorrorTale z Neutralnym zakończeniem. Frisk jest tutaj kobietą. ... Znaczy się była. Bo akcja dzieje się wiele lat później. Głównym bohaterem jest Sans oraz jego córka Aliza. Frisk dorosła i została w Podziemiu, wywiązał się między nią a Sansem romans czego efektem jest Ali. Ma ona 10HP oraz moce ojca - znacznie osłabione póki co, ale jednak ma. 
Potwory nigdy nie zostały uwolnione zaś zapasy żywności powoli się kończą. Sans... cóż, nie ma lewej części twarzoczaszki, natomiast wisiorek jaki nosi to ten sam który mała Frisk znalazła w swoim pokoju. Ofiarowała go później po latach Sansowi. 
Samotny ojciec w świecie w którym mało kto jest Twoim przyjacielem, gdzie potwory całkowicie straciły wolę walki musi wychować dorastającą córkę. 






Share:

11 komentarzy:

  1. Jakie to zajebiste! ^.^
    "Moje" nie powinno być "moce"? Jak to czytałam, to na początku nie wiedziałam o co chodzi

    a wracając, To jest zajebiste i przy tym smutne ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaaa, już staję się jednym z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  3. o kuuuurcze *,* *bierze długopis i listę ulubionych AU, dopisuje* gotowe! Jaaa nie mogę ale fajne *,* ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbiste *delikatnie się uśmiecha* (w środku siebie drze japę).

    OdpowiedzUsuń
  5. https://azulandrojo.tumblr.com/post/158165713896/mercy-monster-theyre-not-your-friends pokochałam to AU tak bardzo omg

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości *-* trafia na listę ulubionych au

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co wiem to Frisk nie żyje została ona zgwałcona zabita i prawdopodobnie zjedzona. Szkoda że Sans stracił swoją miłość ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie doszukałam się TAKICH informacji na temat Frisk - pokażesz źródło?

      Usuń
  8. A o co chodzi z tym wirusem o którym jest w komiksach? Czarna maź, agresja...

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE