31 maja 2017

Undertale: DetectiveTale by Statsy CoVeR - Prolog

Share:

7 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie ^w^
    *przygląda się dokľadnie* zara... Czy ty to... Ręcznie rysowałaś?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ^^ Mojego programu jeszcze nie do końca ogarniam... I... szcze trochę upłynie zanim to się stanie. Więc tak ręcznie to rysowalam

      Usuń
  2. Ciekawy komiks. Uwielbiam kiedy autor potrafi na jednym obrazku stworzyć postać poważną i dorosłą a w drugim-taką zajebistą ekspresję twarzy jak w obrazku 2 ^^
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  3. "ma krótkie włosy i nos" xD jak to dobrze wiedzieć, że ma nos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisane jest "nosi" Ale zorientowałam się, że jest to czytane jako "nos" jak Yumi dodała to na bloga Soooo... XD Mój błąd C,:

      Usuń
    2. Nie...Napisałaś "nosi". Przecież widać dobrze że pod "Ó" jest kropka.
      ~Shiro Inu

      Usuń
    3. Ja przeczytałam "nos" i zrozumiałam, że nos też ma krótki x'D

      Usuń

POPULARNE ILUZJE