19 maja 2017

Undertale: Flirt [tłumaczenie PL]



Autor: raintalker
Tłumaczenie: Człowiek
Share:

15 komentarzy:

  1. Kurwa, aż się wzruszyłam czytając tą poezję =')

    OdpowiedzUsuń
  2. Frisk, ty normalnie poetą zostaniesz XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Leże i nie wstaje bo szukam zapasowej butli z tlenem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *podaje zapasową butlę z tlenem* Masz tę! Ja opróżniam właśnie własną xDD

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. I teraz właśnie zrozumiałem że podany jest autor, którego szukałem od wieków

      Usuń
  5. *Idę do konta i turlam się ze śmiechu*
    Nie mogę, padłam na całej linii, pomocy! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Sansełku, rzeczywiście, nie ryzykuj. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Frisk połączyło Flirty i Poezje. Pinkne~

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie wiem czy płaczę ze śmiechu czy z żalu

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE