19 maja 2017

Gadu gadu do rozdania gier #9

Spam to co uwielbiacie najbardziej, tak? xD No więc spamujcie. A ja rzucę kilka ogłoszeń parafialnych. 

1 - Mój wewnętrzny leń wziął górę, więc na jutro przekładam całą pracę jaką muszę zrobić, tak więc dzisiaj z wami będę. Za to w weekend... cóż, albo będę wrzucać to co mi prześlecie, albo pojawi się jeden, góra dwa krótkie komiksy - bo mam sporo na głowie. Praca proseminaryjna niestety nie napisze się sama, a ja byłam taka głupia, że wybrałam pozornie fajny temat - Przedstawienie zwierząt w Kronice Jana Długosza. Phaaa, powinnam wcześniej poznać źródło historyczne... Dwanaście ksiąg, gdzie księgi od pierwszej do ósmej to ponad sześćset stron, a pozostałe cztery po trzysta każda. I weź tu szukaj zwierząt! Pewnym jest, że nie zrobię całości, dlatego postawiłam sobie zadanie bojowe przerobić chociaż te osiem ksiąg. Całe szczęście, że moja cudowna Samael mi pomoże <3 Luv Ya!

2 - Odpisze teraz na dziesięć - może więcej żądań z 9. Potem wrzucę to co mi już siedzi na mailu od Was - komiksy z Bendego i Freddiego. Można mi je przesyłać, oczywiście, zrobię nawet specjalny tag. ;) Więc to też możecie mi podsyłać. Sama nie mam zamiaru tłumaczyć komiksów z tego, aaaaale! 

3 - Jak skończę z żądaniami będę chciała przetłumaczyć jakieś opowiadanie, jeszcze nie wiem czy wziąć coś +18 z Kinka, czy Wpadki czy Czy to uczyni Cię szczęśliwą.. Ale coś z tego się pojawi. Może w komentarzach mi napiszcie na co najbardziej czekacie? 

Tak, to moje plany na dzisiaj :D 

A więc, spamujcie!


....


Tylko błagam, żadnych Bobów >.>
Share:

85 komentarzy:

  1. Ja tam cierpliwie czekam w kąciku na Wpadki ;w;
    I powodzenia przy pracy, bo z tego co wujcio Google mi powiedział - przyda ci się :'3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Bardzo się przyda!
      Ale nie, na licencjat nie będę już taka głupia, w tym tygodniu co teraz będzie spróbuję namówić inną profesorkę aby zgodziła się mnie poprowadzić w tym licencjacie, chcę zrobić coś mniej stricte historycznego, a bardziej socjologicznego. Waham się czy wziąć historia postrzegana w oczach współczesnych uczniów - od podstawówki po liceum. Badając podejście, powody i wiedzę historyczną jaką ma uczeń "na co dzień" czy opisać jak fantastyka bazuje na historii... Mmm

      Usuń
    2. Oba tematy bardzo ciekawe :v WIEM że ja tam dopiero w Liceum jestem, ale gdybym ja miała wybierać które... ahhhh, fantastyka tak bardzo kusi ;3;

      A z tymi zwierzętami, to niestety, muszę ci powiedzieć, że trochę sama siebie zaorałaś xD
      Ale wierzymy w ciebie! (no i w pomoc Samci)
      STAY DETERMINED!!

      Usuń
    3. Nie da się czarować, ale kiedy sam dyrektor instytutu chce Cię mieć u siebie, to trudno odmówić. Tak przynajmniej myślałam wtedy >.> Teraz się już jej postawię i uj, że ma wielka funkcję, nie będę pisać nic ze średniowiecza!
      No i nie jest tak najgorzej, znajoma na podstawie tej samej kroniki ma napisać referat o starości - gdzie póki co, w pierwszej księdze jedyne co dotyczy tego tematu to ... wspomnienie, że był sobie pewien biskup, którego wszyscy lubili i ... umarł. xDDD

      Usuń
  2. Yumi, twoje ogłoszenia parafialne akurat się miło czyta, powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytała początek posta, to w głowie już mi się załączył obraz Księdza, który mówi donośnym, pełnym wiary i talentu muzycznego głosem "OGŁOSZENIA PARAFIAAALNEEEEE!" =') Od dzisiaj jesteś księdzem =') (pffff sorry xD)
    Heh, widzę że w najbliższe dni trochę się narobisz. Z tego powodu tym oto komentarzem przesyłam ci dobrą energię zwaną również DETERMINACJĄ!
    ALE masz się nie przepracować, pamiętaj o odpoczynku, ok? ;-; A, i o herbatce,
    herbatka to dobry ziomek.
    A co do tłumaczenia opowiadania, to mi tam rybka, wszystkie są fajne :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takich maratonów to raczej kawa xD ale dzięki xD

      Usuń
  4. *Rozgląda się*
    Yumi dała własny spamroom.
    Od dego czasu minęła jakaś godzina.
    I nadal nie ma Bobów, nietypowych shipów, atomówek wybuchających tu i tam i nie możemy podziwiać Sailor Sansa w całej swojej księżycowej okazałością oślepiającego nas glorią i świętością swoich Różowych Papuciów Przeznaczenia.
    Kiedy była apokalipsa i czemu ją ominęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie można?
      https://www.youtube.com/watch?v=Dx-fx6wtiIU&t=3s
      Jego o każdej porze dnia i nocy można podziwiać =')

      Apokalipsa dopiero będzie =)

      Usuń
  5. Skoro mogę napisać byle co to napisze.


    WIECIE ZE PERIDOT ŚMIEJE SIE JAK PAPYRUS? 😂 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo brzmi groźnie ;____; Ale z pewnością sobie poradzisz, w końcu jesteś wypełniona DETERMINACJĄ xD Będziemy trzymać za ciebie kciuki ;**
    Co do ff, baaardzo mi brakuje 18+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, jak dla mnie wrzuć to na co najbardziej masz ochotę, i tak pewnie to polubimy xd. (chociaż z tych co wymieniłaś najbardziej czekam na Kinktober i Wpadki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Heeeej wszystkim, chciałabym z wami zrobić tak zwane ,,Kółko Przyjaźni" (nie miałam pomysłu na nazwę)

    http://imgur.com/a/Da8Gz < tu macie link do obrazka. Są to bases (nie umiem odmieniać), jest już na nim narysowana moja OC i chciałabym bardzo, żebyście narysowali też tam swoją OC lub siebie, jeśli OC nie posiadacie. Wystarczy, że napiszecie, które base zajmujecie (kto pierwszy ten lepszy) i kolejność idzie tak: jeśli ktoś wybrał base 2 to on rysuje pierwszy i, gdy skończy wstawia link w komentarzu z jego i moim basem, następna idzie 3, 4, 5 itd. Technika, program itp dowolne. Pod skończonym obrazkiem się podpisujecie i jeśli OC ma imię, to je również napiszcie ;) Byłoby mi miło, gdyby moje ,,Kółko Przyjaźni" się przyjęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O o o *odrywa się od żądań* to ja lecę rysować jako druga! Zaraz podeślę gotowe!

      Usuń
    2. Hehehehe xD to ja biere 3 xD
      Tyyyylko gdy będzie moja kolej, to mam wstawić to na tą samą stronę, czy mogę gdzie indziej?

      Usuń
    3. Jeśli będzie nowa notka, to pod tą nowszą. Chyba, że wygodniej ci tutaj, to tu tez możesz ;)

      Usuń
    4. A i strona też doowolna

      Usuń
    5. Bardziej mi chodziło o stronę, gdzie się wstawi obrazek z kółkiem przyjaźni, gdyż, ponieważ nie korzystam z Imgur xD
      ale skoro dowolne, to rybka xD

      Usuń
    6. http://imgur.com/n8obF0R O! Proszę!

      Usuń
    7. Yuumi, ale ci zajebiście wyszło!

      Usuń
    8. Oh, czyli tera ja! ^-^

      Usuń
    9. Jak bd niby moja kolej niech poleci dalej kolejka bo ja po 20 bd mogła usiąść oki? XD

      Usuń
    10. Okii~~ w takim razie ja :D

      Usuń
    11. Biere 10 xd

      Usuń
    12. Czekamy na Melindeee jeszcze

      Usuń
    13. no fiem, jestem w trakcie tworzenia xD
      i takie szybkie pytanko - mogę zmienić kolor skóry base, czy nie?

      Usuń
    14. Jasne xD ale tylko twojego

      Usuń
    15. No tak, oczywiście! xD

      Usuń
    16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    17. Uh, z wattpada nie da się kopiować obrazka, naprawdę na imgurze nie potrafisz?

      Usuń
    18. Mogę ci zrobić mały tutorial jak chcesz xD

      Usuń
    19. http://pl.tinypic.com/ łap Melinda. Tutaj bez problemu shostujesz i wrzucisz. A z WTT nie da się zapisywać >.>

      Usuń
    20. Heh, nigdy nie korzystałam z Imguru, ale 5 pięciu minutach rozkminy (tak... wiem, głupie) ogarnęłam to xD
      http://imgur.com/a/CbZGL
      Jak teraz widzę, to aż mi głupio że wcześniej nie rozkminiłam ;-;

      Usuń
    21. http://imgur.com/a/X3KN8 a tu masz mój tutorial jak chcesz

      Usuń
    22. O, no to dobra, Rydzia później, więc teraz... Może Sansy, bo nikt się nie zgłosił do 5

      Usuń
    23. To ja do niej wyślę smsa aby ogarnęła xD

      Usuń
    24. Chętnie weźme udział lecz..
      a) dzisiaj nie mam jak, bo idę do znajomej na noc
      b) trochę mi to zajmię
      także no.. jeśli będzie brakowało chętnych i po dłuższym czasie nie będzie kto miał robić weźme numerek

      Usuń
    25. Yumi tak sobie myślę.. Może zrobiłabyś krótką notkę o tym kółku? Wtedy byłaby szansa, że więcej osób to zobaczy. Nie chce się narzucać ani nic, ale zależy mi, aby to kółko było zapełnione :D Zostały numery 5,6,7,9.

      Usuń
    26. Myhym, zrobię to wieczorem, jak już wrzucę to co mam ze skrzynki. ^^ Jeszcze jedno żądanie i zabieram się za to ^^ Myślę, że jeden z numerków zajmie Samael, ale to się zobaczy jak będzie później :D

      Usuń
    27. Sansy na rowerach. To szybko machnę Samael, dobra? :D

      Usuń
    28. Jestem! Wybaczcie, zupełnie o tym zapomniałam XD Idęęę rooobić :D

      Usuń
    29. Ojej, ale Yumi robi Samael!

      Usuń
    30. Wiem, wiem, robię na warstwach, więc jak Yumi przysle Samael, to wtedy tylko ja nałożę siebie na wierzch i bd guud!

      Usuń
    31. http://imgur.com/kUwlwI0 Gotowe, to ja teraz wstawiam to co mam na skrzynce iii lecę z kółkiem :D A potem do tłumaczenia

      Usuń
    32. Done :D http://imgur.com/a/M4Yij

      Usuń
    33. Zabawa przeniesiona tutaj :D http://handlarz-iluzji.blogspot.com/2017/05/koko-przyjazni.html

      Usuń
  9. ,,Czy to uczyni Cię szczęśliwą?" PLOOOOSEEEEE!!!
    *Pokazuje oczy szczeniaczka*

    OdpowiedzUsuń
  10. Yumi, przesyłam Ci DUŻO DETERMINACJI, która przyda Ci się w pracy. Samael też przesyłam DETERMINACJĘ.
    Razem na pewno sobie z tym poradzicie.

    A co do tłumaczeń jak znajdziesz na to czas, to ja wolę Wpadki.
    Jeszcze raz POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadki :3 AAAA I Mnóstwo Determinacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. http://sketchtoy.com/68079733 znalazłam fajną stronkę... aż Blooky'ego narysowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałem się zapytać o ,,Truciznę" nie chce się narzucać(chyba) ale w jakim jest stanie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy spam room... Nowy powód do napisania fraszki opowiadającej moją rozpacz ;-;.
    No to ten.
    Byłam z przyjaciółmi-bo cała siła w kupie
    Na podwarszawskie,rozległe zadupie
    Pytałam się wszystkich o hasło do Wi-Fi
    Lecz nikt podać nie chciał go mi
    Nagle,cud!Hasło już znam
    Lecz innym nie podałam-taki ze mnie cham
    Siedziałam na łóżku,bolała mnie noga
    No ale chciałam obczaić Yumi bloga
    Połączenie słabe,ale coś się dzieje
    Szczęście,ekstaza-emocji wiele
    Patrzę i widzę! Nowe "żądanie"
    Zawód-miałam wszystko już w planie
    Chcę napisać komentarz-za słabe wi-fi
    chyba ze złości pierdolnę w drzwi
    Powiem krótko-to koniec mój
    Bo chciałam coś napisać... no i huj...
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeeeeeepraszam! xD Ale fraszka genialna!

      Usuń
    2. Nie chcę być nie miły, ale jako dumny posiadacz narządu, który został wspomniany pod koniec wiersza pragnę cię delikatnie poprawić, ponieważ pisze się "chuj". Dziękuje za wysłuchanie.

      Usuń
    3. Ołłłł... Przepraszam, jeśli uraziłam twój narząd,Fans xd. No ale pisałam pod wpływem weny i nawet nie sprawdzałam czy nie napisałam żadnych błędów.
      ~Shiro Inu

      Usuń
    4. Ok, ok, ale nadal mam focha.
      .
      .
      .
      .
      .
      Ou wait *Uświadamia sobie znaczenie skrótu "F.o.ch"*

      Usuń
    5. *klęka na kolana*
      Wyyyyybaaaaaczzzz >.< xd
      ~Shiro Inu

      Usuń
    6. WAAAAAAAAAAAAAT! PRZECIE JA PRZED OSIEMNASTKĄ! *przechodzą go ciarki* ych NOT YET!




      XD

      Usuń
    7. Ło w d... nie to miałam na myśli XDDDD
      ~Shiro Inu

      Usuń
    8. Niesamowite, pozwól że ją zachowam.

      Usuń
    9. 1. DXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDX

      2. Co zachowasz?

      Usuń
    10. Fraszkę, a co innego?

      Usuń
  15. Nie byłbym sobą gdybym nie znalazł czegoś do przeklikiwania!

    A OTO SCP- 232 PRZEKLIKAJMY JEGO PORTRET PAMĘCIOWY ABY GO WSKRZESIĆ

    ███████▀▀▀░░░░░░░▀▀▀███████
    ████▀░░░░░░░░░░░░░░░░░▀████
    ███│░░░░░░░░░░░░░░░░░░░│███
    ██▌│░░░░░░░░░░░░░░░░░░░│▐██
    ██░└┐░░░░░░░░░░░░░░░░░┌┘░██
    ██░░└┐░░░░░░░░░░░░░░░┌┘░░██
    ██░░┌┘▄▄▄▄▄░░░░░▄▄▄▄▄└┐░░██
    ██▌░│██████▌░░░▐██████│░▐██
    ███░│▐███▀▀░░▄░░▀▀███▌│░███
    ██▀─┘░░░░░░░▐█▌░░░░░░░└─▀██
    ██▄░░░▄▄▄▓░░▀█▀░░▓▄▄▄░░░▄██
    ████▄─┘██▌░░░░░░░▐██└─▄████
    █████░░▐█─┬┬┬┬┬┬┬─█▌░░█████
    ████▌░░░▀┬┼┼┼┼┼┼┼┬▀░░░▐████
    █████▄░░░└┴┴┴┴┴┴┴┘░░░▄█████
    ███████▄░░░░░░░░░░░▄███████
    ██████████▄▄▄▄▄▄▄██████████
    ███████████████████████████

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, byłby niezłym nowym Papytusem: Wirus bloga.

      Usuń
    2. ty,Blue... DOBRE!
      pomarańczowe xd
      ~Shiro Inu

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Zajebistość tego Wiruso-Papytusa mnie oślepiła =')
      Aż mam ochotę wstawić komentarz z nim, ale boję się, że to stanie się tym samym, co wcześniejszy BOB XD

      Usuń

    5. ███████▀▀▀░░░░░░░▀▀▀███████
      ████▀░░░░░░░░░░░░░░░░░▀████
      ███│░░░░░░░░░░░░░░░░░░░│███
      ██▌│░░░░░░░░░░░░░░░░░░░│▐██
      ██░└┐░░░░░░░░░░░░░░░░░┌┘░██
      ██░░└┐░░░░░░░░░░░░░░░┌┘░░██
      ██░░┌┘▄▄▄▄▄░░░░░▄▄▄▄▄└┐░░██
      ██▌░│██████▌░░░▐██████│░▐██
      ███░│▐███▀▀░░▄░░▀▀███▌│░███
      ██▀─┘░░░░░░░▐█▌░░░░░░░└─▀██
      ██▄░░░▄▄▄▓░░▀█▀░░▓▄▄▄░░░▄██
      ████▄─┘██▌░░░░░░░▐██└─▄████
      █████░░▐█─┬┬┬┬┬┬┬─█▌░░█████
      ████▌░░░▀┬┼┼┼┼┼┼┼┬▀░░░▐████
      █████▄░░░└┴┴┴┴┴┴┴┘░░░▄█████
      ███████▄░░░░░░░░░░░▄███████
      ██████████▄▄▄▄▄▄▄██████████
      ███████████████████████████

      Usuń
    6. O NIEEEEE! TYLKO NIE NASTĘPCA BOBA! *zakłada hełm, bierze broń i chowa się za wałem obronnym* NIE POZWOLĘ PRZEJĄĆ TEGO BLOGA! ZA HANDLARZA ILUZJI!!!

      Usuń
    7. Ej, ale w sumie ten odpowiednik boba jest fajny xD
      Tego bym stolerowała xD

      Usuń
    8. Nie ufaj mu Mel! To zdradziecki typ Boba. Zobaczysz, lada moment może się tu jeszcze pojawić brat bliźniak Boba, wtedy nie będzie już tak fajnie *podaje Melindzie kask i broń, zaciągając za wał ochronny* Trzeba się go pozbyć zanim złoży jaja! (...to chyba niemożliwe ale wiecie o co chodzi xD) Zanim zawoła kolegów!

      Usuń
    9. Tej! Ale reduty mi tu nie stawiaj/wykopuj.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE