29 maja 2017

Undertale: Przygody Papytusa Wspaniałego: 005 - Problemy z Charakterem - Madzia

Skróty imion :
005 - Papytus 005
M - Madzia (Oc)
T - Twórczyni
-005... hmmm- Szkieleto-kotka właśnie obserwowała inne Papytusy . Ona sama była piątym stworzonym Papytusem . Twórczyni stworzyła ją nieśmiałą , ale obiecała jej że to zmieni ...
-005: Phi! Dobre sobie ! - Mówiła na głos

-005I tak tego NIE zrobi ... -
Była dość daleko od innych , wiec nie bała się mówić głośno tego co czuje , po za tym prawie wszyscy znali ją z widzenia jedynym Papytusem jakiego choć trochę znała i on ją znał był Papytus 001 .
-005: On jest strasznie słodki ... - uśmiechnęła się
-005: mały szkielecik podobny do Papyrusa... A za razem całkowicie inny ... -
Stała tak dłuższą chwilę co chwilę patrząc na inne Papytusy , po czym poszła do świata swojej twórczyni . Nie lubiła tego miejsca , była jedyną postacią przez Madzie wymyśloną która była nieśmiała . Gdy nie było twórczyni w świecie , dowodziła Fursona , jej imiennik . Była Fenkiem , lisem pustynnym . 005 bardzo ją lubiła...
-M: Aaa ! witaj 005 !
-005: Znowu nie ma twórczyni ?
-M: Właśnie sobie marzy ...
Wskazała palcem na jezioro .
-M: Wiesz jak uwielbia sobie wyobrażać że jest nad jeziorem kiedy rysuje ...
-005: Dzięki !
005 uśmiechnęła się i czym prędzej pobiegła nad jezioro . Rzeczywiście , po krótkiej chwili ujrzała Twórczynie ... Tak jakby . Wiedziała że rozmawia z nią tylko przez myśli .
-T: Aaa ! Mój Papytus !
-005: Witaj Pani Madziu ....
-T: mówiłam coś o tym mów mi Madzia ... wyglądasz na zmartwioną ... coś byś chciała ?
-005: Chodzi o mój Charakter ... Chcę się zaprzyjaźnić ale jak wiesz ... jestem nieśmiała ...
-T: oh... wiesz , właśnie nad tym myślałam ... ale powiem ci tak , jesteś odważniejsza niż myślisz ...
-005: Co masz na myśli ?
-T: Niedługo się przekonasz ... A teraz proszę Cię bardzo , idź do innych Papytusów . Dla Ciebie to przecież rodzina !
-005: Tak ... Ale prze...
T: Nie ma żadnych ale ! Musisz przemóc nieśmiałość ... A teraz powiem ci tyle . Twoje oczy są błękitne jak niebo...
-005: ?
005 podeszła do Tafli wody i nie mogła uwierzyć , jej oczy naprawdę są teraz niebieskie !
T: I jak?
005: Wow... super !
005 od razu pobiegła szczęśliwa i kierowała się do wyjścia z wymiaru twórczyni .
005: Czy ta mała drobnostka mi pomoże ?
Share:

5 komentarzy:

  1. Ooo jakie słodkie ^-^
    I jej~! Moje maleństwo też jest! ^-^ Aż nie dziwne, że zna Koto-papytusa lepiej niż inne papytusy, on z każdym chce się przyjaźnić! ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien poznać Papytusa Faraona. On lubi koty xD

      Usuń
    2. Tu chodzi o to że ten koto-papytus najbardziej mu ufa UwU

      Do Rydzia: Ciekawe UwU

      Usuń
  2. Aż trudno uwierzyć że zna 022 sloro nawet ja nie wiem jeszcze kim/czym on jest :D

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE