17 maja 2017

Undertale: Przygody Papytusa Wspaniałego - Wykryty Papytus 018 - Melinda

Odkryłam dzisiaj nowego Papytusa! - Donosi Melinda - Kiedy go uwieczniłam, ten mnie zauważył i uciekł, najwidoczniej to płochliwy okaz. Jednak, kiedy wyciągnęłam paczkę żelków, ten wyjrzał lekko z ukrycia. Okazało się, że on UWIELBIA żelki!!! Dzięki żelkom udało mi się go oswoić.
To stworzonko nosi maskę, która przypomina twarz Papyrusa. Nie wiadome mi jest jednak, jak wygląda jego prawdziwa twarz. Dowiedziałam się też, że ołówek, który ze sobą nosi, służy mu do "korekty" słów które chce poprawić - stąd też nie tylko pojawia się w niektórych postach imię "Papytus" (choć to robi najczęściej) ale też inne słowa. Motywy tych działań jednak nie było mi dane poznać. Papytus dzięki swoim małym rozmiarom może schować się w każdy zakamarek (stąd też brudne stópki, czy płaszczyk). Jest małomówny, ale czasem powie dwa, czy trzy zdania - jeśli najpierw cię oczywiście polubi. A żeby to zrobić, trzeba go oswoić (polecam żelki).
 
Share:

2 komentarze:

POPULARNE ILUZJE