30 maja 2017

Undertale: Przygody Papytusa Wspaniałego - Co chowasz pod maską? - Melinda

Share:

22 komentarze:

  1. Cholera, teraz zauważyłam... zapomniałam temu gościowi w okularach napisać na piersiach "ANON" ... ;____________;

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne XD mistrz spierdalania i mistrz łapania tych,którzy spierdalają XD
    ~Shiro inu

    OdpowiedzUsuń
  3. lepszy mistrz spierdalania niż mistrz wpierdolu, chociaż kto wie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Papytus preferuje jednak taktyczny odwrót xD

      Usuń
    2. No w sumie, mój to woli wpierdol z tego co mi wiadomo.
      A tak tajne przez poufne powiem że mam zamiar kogoś odwiedzić, kogoś który powie mi coś na temat 022

      Usuń
  4. To jest piękne XD (A tak w ogóle kto oglądał już nowy odc. Glitchtale'a....ŁĄCZMY SIĘ W BÓLU ;_;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W-wait... j-jest nowy odc. Glitchtale??????!!!!!!!!!!!!!
      *zapierdala go obejrzeć!*

      Usuń
    2. Ka nic nie sigeruje aleeee*wącha otoczenie* śmierdzi mi mocnym przyciskiem RESET. Nie wiem jak, nie wiem kiedy. Ale będzie

      Usuń
    3. Ach to pisanie na telefonie :)
      Uwielbiam <3

      Usuń
    4. Ja też nic nie sugeruję, aaaaaaaale
      od tej chwili nienawidzę Frisk .-.

      Usuń
    5. ZABIĆ ŻÓŁTKAAAAAAAAAAAAAAAA

      Usuń
    6. Nie, bo jeszcze zresetuje menda jedna ;-;

      Usuń
  5. TO JEST.... TAKIE PIĘKNE XD
    *Ociera łzy wzruszenia*
    Mistrz spierdalania - Wygryw xD

    OdpowiedzUsuń
  6. "Mistrz spierdalania"
    - Też umiem tak spierdalać xDD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE