24 maja 2017

Undertale: AU - Applefell

Nazwa: Applefell
Autor: applefell-au


Charakterystyka AU
Jest to połączenie Śpiącej Królewny z Underfell. Tak więc mamy świat złych potworów, gdzie dobry jest tylko Flowey. Jest on zakładnikiem Toriel (Zła Królowa) i pełni tę samą rolę co Lustereczko w oryginalnej historii. Chara była pierwszą Śnieżką, lecz z braku księcia umarła. Teraz jest duchem i chce chronić Frisk (obie to dziewczynki i księżniczki). Póki co, powstała jedna strona komiksu, autorka tłumaczy się zanikiem weny. Lecz AU mimo braku historii, samą wzmianką i pomysłem, zyskało sobie mniejszą, czy większą sympatię otoczenia. 





Share:

8 komentarzy:

  1. *wrzuca kase w strone autorki*
    Take my money b*ch !
    I wont moreeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale toriel mi się zawsze wydaje tą, co można przytulić i pocieszy... Jakoś mi sie tak smutko zrobiło .-. Ale śliczne obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko mi się wydaje czy Sans jest *maindfuck face* księciem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko chciałem zgłosić, że pojawiły się rozdziały na tapas i jest tego conajmniej kilka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może jednak nie bo nie ogarniam tej strony xddd

      Usuń

POPULARNE ILUZJE