19 maja 2017

Gra: Kółko przyjaźni!

Zabawa zaproponowana przez Andgorę!
Chodzi o dorysowanie siebie do kółka przyjaźni! Tak więc są jeszcze trzy wolne miejsca! Metoda i technika dowolna, można nawet w paincie to zrobić :D Chodzi o to, aby kółko zostało w całości zapełnione, no i obok siebie podpisujemy kto to!
Kto pierwszy ten lepszy!
Póki co kółko przyjaźni wygląda tak:

11 - zaklepała Człowiek (pozycja wygasła. Dogrywka tutaj)



Po dorysowaniu siebie hostujemy i dajemy linka, aby kolejna osoba mogła siebie dorysować. Tak więc proszę śmiał się bawić. 
Share:

119 komentarzy:

  1. Ktoś mi to ogarnie bo nie kumam ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi w tej zabawie o to, że każdy (kto chce) wybrał sobie numerek i po kolei dodawali siebie na miejsce tych ludzików (tych kolorowych, bez podpisów). Np. jak ktoś ma 2 to rysuje siebie lub swoją OC (jak kto woli), gdy skończy wstawia na stronkę (Imgur jest dobry na to) i w komentarzu daje link do obrazka z jego ludkiem (musi podpisać się obok niego, jeśli narysował OC i ta OC ma imię, to jej imię dać) i osoba z 3 może wziąć i dodać swoją postać itd aż do wypełnienia kółka.
      mam nadzieję, że dobrze wyjaśniłam xD

      Usuń
    2. Czyli... Mam ten obrazek przerobić tak, żeby swojego oc tam dodać? (sory, ze mnie taki nieogar)

      Usuń
    3. Tak, dokładnie. Oczywiście nie ruszając przy tym innych już dodanych postaci. Wstawiasz siebie (lub swoją OC, jeśli posiadasz) w miejsce ludka, który przypada na twój numerek. Gdy skończysz podpisujesz się przy swoim ludku, hostujesz i dodajesz link do obrazka, aby osoba po tobie mogła również dodać siebie

      Usuń
    4. Już wszystkie ludki zajęte, więc może następnym razem :D

      Usuń
    5. Czy ja zawszę muszę tak lamić *facepalm *

      Usuń
    6. Nie przejmuj się, będą jeszcze inne okazje ^-^

      Usuń
  2. A i pamiętajcie, żeby ustalić kto 1 rysuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ale nie umiem hostować ;-;
      nawet nie wiem co to znaczy.... Więc chyba odpadam...
      *Idzie znowu pod kocyk*

      Usuń
    2. ale ja byłam pierwsza do 6 ;^;

      Usuń
    3. 6 już zajęte z tego co widzę
      została jeszcze 9

      Usuń
    4. A co do hostowania, to nauczyłam się tego dopiero dzisiaj xD
      http://imgur.com/
      Imgur, wystarczy kliknąć ten zielony przycisk u góry i wstawić obrazek z dodaną postacią :v

      Usuń
    5. Aleee pewnie i tak już nie zdążyłam... Ehhh... DObra dam se spokój :) Będzie jeszcze wiele innych okazji :P

      Usuń
    6. Mówiłam ;-; Jestem za wolna :( Aleee... Zawsze szklanka jest do połowy pełna! :333 Na następny raz (Może) się zgłoszę ;P A tak przy okazji miłego weekendu (Chyba tak to się piszę) Ja niestety nie będą miała go miłego ponieważ mam trzy prace klasowe: z matmy, przyrody i historii ;-; Aż se w Undertale zagram... DETERMINACJI MOJA WHERE ARE YOU?

      Usuń
  4. Myślałem ze wszystko Bedzie zaklepane a tu urocze 9.Biorę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko co to jest OC?-_- Wiem, wielki wstyd ale jestem zacofany jeśli chodzi o te skruty

      Usuń
    2. To... Hmm, postać wymyślona tylko i wyłącznie przez ciebie. Dużo artystów ma OC i wykorzystuje je np: w animacjach.

      Usuń
    3. OC- Original Character to twoja postać do np. jakiegoś filmu którą wymyśliłeś ale nie występuje ona w nim ;P

      Usuń
    4. OC - Own Character, czyli po prostu postać wymyślona w całości przez ciebie

      Usuń
    5. Ahahah, ile odpowiedzi na raz xd

      Usuń
    6. Original Character więc postać wymyślona przez ciebie. Np taki kucyk wersji Yumi :)

      Usuń
    7. Tssk ale ja mam zapłon xD

      Usuń
    8. Tak, OC (Oryginal Character) to postać, którą wymyśliłeś sam, jest kompletnie twój.

      Usuń
    9. Lol, czy wszyscy odpowiadali na to pytanie w tym samym czasie? Kiedy odpowiadałam, to była tylko odpowiedź Andgory ;-;

      Usuń
    10. To miłe że tak wiele osób śpieszy mi z pomocą

      Usuń
  5. Okej ludki, skoro wszystko zajęte to osoba z 5 (bo rydzi jeszcze nie ma) rysuje pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde, uprzedziłaś mnie xD

      Usuń
    2. ...
      *wsłuchuje się w wrzaski dzieci dobiegające z pokoju*
      Mi może trochę czasu jeszcze zająć...

      Usuń
    3. My zaczekamy, jest jeszcze czas i do tego jutro sobota :D

      Usuń
  6. Dobra, jeśli już numerki pozajmowane, to ustalmy, że osoba z 5 zaczyna! (no chyba że Rydzia już ma wolny czas, to zaczynamy od niej) Kiedy skończy, hostuje i wstawia link i zaczyna kolejna osoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mogę ja? bo już skończyłam ._.

      Usuń
    2. albo dobra, pobawię się photoshopem jak zawsze XD

      Usuń
    3. oh, skoro tak, to linka wyślij

      Usuń
    4. Sosneł, linka daaaj

      Usuń
    5. https://drive.google.com/file/d/0B2h6bQwq7it0OHRVbHh6bXRmQ00/view?usp=sharing

      Usuń
  7. No nie, nie zdążyłam ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nadarzy się jeszcze okazja! Mam jeszcze wiele pomysłów na takie cosie :D

      Usuń
  8. Widzę, że Rydzia wróciła. W takim razie Rydzia rysuje pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Nope. Dzieciaki kolacje jedzą, więc mam czas zarknąć, ale zaraz bd je myć więc... jeszcze chwilę mi zajmie to niestety.-_-

    OdpowiedzUsuń
  10. Agh, boję się, ze wszystkie osoby zaczęły osoby i zepsujemy to

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem że to trochę nie związane z tematem postu jednak...czy można przesyłać np. jakiś komiks czy coś w tym stylu z już wcześniej opublikowanym Papytusem?
    Czy tak troszkę nie bardzo? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pytaj tylko ślij! mail znasz :D

      Usuń
    2. To idę kończyć i od razu wyślę! *-*
      Dziękuję za odpowiedź!

      Usuń
  12. Nah, nie ma to jak kochana rodzinka, która nagle do wszystkiego cię potrzebuje <3 Po prostu to kocham ... Nah, ja za prędko nie oddam swojej postaci ;-; Może jednak oddam miejsce komuś, kto prędzej odda ;3;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie problem. Jeśli teraz nie możesz, to może zacząć inna osoba, a ty najwyżej później dodasz

      Usuń
    2. Gdy się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy :d Załatw sprawy z rodzinką :D

      Usuń
  13. Jeżeli bardzo się nie spuźniłam to wezmę 9
    Ale pewnie za późno
    ~HrabinaPonpon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nah kochanie, faktycznie się spóźniłaś ^^""" Ale takie zabawy jeszcze się pojawią!

      Usuń
  14. Tak się tylko upewniam, jestem ostatni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ostatnia jest Człowiek, która ma 11 (przynajmniej według kolejności jest ostatnia)

      Usuń
    2. możesz narysować teraz, bo widzę, że Rydzia, Człowiek i Misz Masz coś nie mają czasu chyba, więc narysuj dziś jeśli chcesz

      Usuń
    3. ok, to jak Blue podeśle, to ja jestem następna!!!

      Usuń
    4. ok, jak wolisz :*
      https://drive.google.com/file/d/0B2TZj0p4P8vLUXQyRzE1b2ZXU0E/view?usp=sharing

      Usuń
    5. Jaaaaj już aktualizuje xD

      Usuń
    6. ok. gotowe.
      przepraszam za opuznienie ( i niedzialajacy alt), moj idiotyzm czasem przekracza granice.
      https://photos.google.com/photo/AF1QipNzcANU79dGf5OPriG3upt0in7UjBwi2srInTqW

      Usuń
    7. i jeszcze raz, zaraz to naprawie

      Usuń
    8. Może na tinypicu albo na img.. coś tam będzie lepiej to schostować? xD Nie masz co przepraszać, naprawdę ^^

      Usuń
    9. https://68.media.tumblr.com/c20347dc9fd67626b7923e2fba66b9ec/tumblr_oq7y0qtis71w1m06po1_500.png
      Taaaaak!

      Usuń
    10. Po prostu nie lubie nie wyrabiac sie w ustalonym terminie, bardzo nie lubie, wiem ze terminu nie bylo wiec sam go sobie ustalilem

      Usuń
  15. Jakby co to ja zabieram się powoli i nie ma dla mnie problemu jak ktoś wrzuci przede mną więc spokojnie rysujcie kto tam teraz ma kolej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze ostatnia xD może kiedyś się załapię. Szczerze, to nie znam nikogo tu tak dobrze...
    . . .
    Mweh, co tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się załapiesz xD Mwah, no i zawsze można poznać :D

      Usuń
  17. Yumiś, mogłabym organizować co piątek takie ,,Kółko Przyjaźni", bo widzę, że dużo osób jest chętnych :D Oczywiście, jeśli nie to nic, najwyżej kiedyś znów wstawię w komentarzu bases i no :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiesz gdzie takie baski znajdowac to czemu by nie :d Z przyjemnością. Możesz mi na maila podsyłać wcześniej jakieś ciekawe jakie znajdziesz. Wtedy w notce oficjalnie będę i tak mianowała Ciebie jako koordynatora całej zabawy no bo od Ciebie to wychodzi :D To naprawdę świetna zabawa! Ale trzeba będzie wykminić tylko jedną rzecz - np osoby które brały udział w jednym nie biorą w drugim, aby osoby się nie powtarzały i każdy miał prawo do wzięcia w tym udziału. co Ty na to?

      Usuń
    2. O, dobry pomysł, mogę zapisywać osoby na kartce, które już brały udział. W notce też się tam wspomni, że osoby, które brały już udział, będą musiały ustąpić innym. Znalazłam jeden obrazek, na którym jest sporo basesów (xD) i myślę, że dużo osób mogłoby się na nim znaleźć. Mogę ci teraz parę podesłać, tylko podaj mi jeszcze raz twojego maila, bo ja nieogarnięta XD

      Usuń
    3. Okej, wygrzebałam twój email

      Usuń
    4. Wybacz, właśnie tłumaczę no i ten tego... no xD PRZEPRASZAM, że taki późny ogar xD

      Usuń
    5. Nie szkodzi xD Wysłałam już jak coś, kolejność przypadkowa, jeśli ci będzie łatwiej to mogę wszystkie ponumerować, a i nie wiem czy rysować moją OC na wszystkich, czy zostawić dla innych osób

      Usuń
  18. JA PIERDOLE, KURWA JEGO W DUPE JEBANA MAĆ, DO KURWY NĘDZY I STU PIERDOLONYCH PIURUNÓW I CHUJ WSZYSTKIEMU NA LACHĘ! SPÓŹNIŁEM SIĘ!

    "Andrzeju nie denerwuj się."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha! W następnym piątek wyczekuj notki, bo znów się spóźnisz :D

      Usuń
    2. W następny piątek nawet nie będzie mnie w Polsce więc tak trochę kipsko.

      Usuń
    3. O, gdzie wyjeżdżasz?

      Usuń
    4. Do Czech! Myślę że uda mi się zrobić o tym notkę czy dwie.

      Usuń
    5. Phehehehe, czytając ten twój komentarz pełen emocji nie mogłam złapać oddechu ze śmiechu xD
      Ty to jakoś ostatnio masz pecha co do gier, wiesz? xD

      Usuń
    6. Noo, ale na eventy jakoś daję radę.

      Usuń
  19. Tak się zastanawiam co z Hitsukai, Misz Masz i Człowiekiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie wszyscy to takie nerdy jak my, że przez cały dzień siedzą przed kompem xD H ściągnęli rodzice, misz masz pewnie się pojawi, a człowiek jest ostatni więc mu się nie śpieszy. xD Spokojnie, kółko będzie zapełnione :D

      Usuń
    2. Okejj, ja spadam się myć i hop do łóżeczka. Dobranoc :D

      Usuń
  20. Gdy wracasz po całym dniu padnięta do domu, wchodzisz na bloga i widzisz grę! Myślisz sobie "OOOOOO postać tuląca Sansy! Bierę!" Patrzysz w komentarze jak ludzie biją się o numerki i myślisz "chyba się ciut spóźniłam" :/ Ale za to wysyłam ci Sansy przytulasa internetowego :'D *tuli mocno Sansy* ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się powstrzymać xDD Wejdź na pocztę Sansy bo wysłałam ci wersję ze mną abym chociaż na rysunku cię mogła przytulić :'DDD
      Taka tam wersja do dyspozycji naszej dwójki :3 Wersja vip xD

      Usuń
  21. Dobra wstawiam to jeszcze tu
    https://68.media.tumblr.com/c20347dc9fd67626b7923e2fba66b9ec/tumblr_oq7y0qtis71w1m06po1_500.png
    Taki ze mnie paranoik na noc, jak jakimś cudem nie działa poprawie jutro a teraz wyro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już już kochany, wstawiłam i jest git :D Świetnie Ci wyszło ^^

      Usuń
    2. Ha. Dzięki.
      Sam siebie oszukuje, nie zasne o tej godzinie.

      Usuń
  22. aaaaawwwww To jest uroocze ^^. Może następnym razem mi się uda coś zaklepać XD
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę, nie zdążyłam nic zaklepać ;-;

    OdpowiedzUsuń
  24. Chwila... >o> to teraz ja czy Hitsukai?

    OdpowiedzUsuń
  25. W końcu jestem i żyję ;T
    http://imgur.com/a/oVm81
    Bardzo plasiam za nie zrobienie tego wcześniej ale w domu rzadko jestem a jak już to zaraz milion spraw dla mnie ...
    Jak coś mam to zapisane tak, abym mogła jeszcze edytować w razie cu ~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yumi wzywam cię i proszę o zmienienie obrazka

      Usuń
    2. Khem, ale masz świadomość, że dzisiaj będę się pojawiać JEDYNIE w przerwach od pisania pracy proseminaryjnej? >.>

      Usuń
    3. Oh, to dobrze, nie przeszkadzam

      Usuń
    4. aw aw aw :3 takie małe szatańskie drzewko się do cb przytula :3

      Usuń
  26. http://imgur.com/a/g0MCJ
    jest i 10 :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, za późno wbiłam na bloga ;( a szkoda :<

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bym chciał się załapać, ale nie przeczytałem za szybko posta.
    Może następnym razem odrobinę więcej miejsc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yap, będzie. Andgora przesłała mi kilka obrazków w tym stylu :D Co piątek będę coś takiego wrzucać, zrobi się tylko zasady etc ^^

      Usuń
    2. W takim razie przez cały piątek jedyne co będę klikał to odświeżanie głównej strony bloga :D

      Usuń
  29. A co gdyby Człowiek! Nie zrobiła jeszcze swojej OC, to czy ktoś może ją wyprzedzić i zrobić swoją? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrzyknik nie jest potrzebny xD
      Jeżeli Człowiek nie dna znaku życia przez dzisiejszy dzień, wtedy jutro numerek się zwolni. Proste.

      Usuń
    2. acha XD a ja myślałam że jej nick ma wykrzyknik XDDD
      No dobra, to poczekam do jutra :v może mi się uda XDDD bo ja już nawet jestem gotowa B) xP

      Usuń
  30. Yumi, wyślę ci zasady na maila jak coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phehe no to teraz będziemy się targować. Odpisałam dorzucając swoje uwagi ^^

      Usuń
  31. Yooo powstałam z martwych. Ale tylko na chwile :P Coś ciekawego sie działo podczas mojego spoczynku? Kółka dalej sie kręcą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kółka się jeszcze nie kręcą, ale z czasem mamy nadzieję, że będą ;)

      Usuń

POPULARNE ILUZJE