16 maja 2017

Undertale: Przygody Papytusa Wspaniałego - Wykryty Papytus 017 - Samael [+18]

Samael powoli zyskuje miano łowcy Papytusów, albowiem to już drugi tego samego dnia! Tym razem klękajcie narody albowiem oto na scenę wchodzi wasz nowy MASTER! A wy będziecie jego PET! Grey mu najwyżej buty czyścić i to za pomocą własnego języka!
Papytus przybył wprost z parady równości walcząc o zrównanie wszelkich nierówności, także tych na chodniku! Jest przeciwnikiem nudnej monogamii. Partnerów seksualnych ma na pęczki, w jego domu nie ma mebli, ma swoje pety - czyli czytelników którzy zabłądzili w odmętach internetu i przypadkowo dali się namówić na miskę spaghetti! Teraz ma podnóżki z czytelników, kanapę, a nawet łóżko!
Uwielbia seks, pojawia się w opowiadaniach +18 aby dać znać światu o tym, że nikt tak dobrze nie wyrucha Ci dziurek jak Wspaniały Papytus! Za pomocą swojej magii seksapilu chce podbić świat, a zacznie od pozbycia się matematyki z matury. Tak na dobry początek!
A teraz, na glebę i całować pana po stopach! 

Share:

12 komentarzy:

  1. "nikt ci tak dobrze nie wyrucha dziurek jak Wspaniały Papytus" Każdą dziurkę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *5 minut po przeczytaniu odpowiedzi* Dobra! już złapałam oddech =')... *ponowny napad śmiechu* Czemu to mnie tak rozjebało?! xD *śmieje się dalej* P-POWIETRZA XD

      Usuń
  2. Oh Yaaaaas Papy, tak mnie ruchaj xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdą dziurkę... Musze kupić sobie czopki... albo lepiej nie bo będzie bardziej boleć... lepiej kupię gumki, bo w gumce podobno nie boli... Fuck, co ja piszę... Aż mnie dupa zaczęła boleć

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziurka w mózgu też się liczy? Wymiarowo jest dość szeroka XD
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAA ❤️ Kuźwa ależ się gorąco zrobiło *wachluje się*

    OdpowiedzUsuń
  6. Papytus, ulala XD Samael jesteś genialna :3 ~Melody

    OdpowiedzUsuń
  7. Wait... A jeżeli skaleczyłam się w palec i mam dziurę?... XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE