31 maja 2017

Undertale: Przygody Papytusa Wspaniałego - Wykryty Papytus 024 - Shiro Inu

Shiro Inu właśnie odkryła nowego Papytusa, a oto czego się o nim dowiedziała:

Papytus,a raczej P@P¥TU$ jest 19-letnią dziewczyną,która obrała sobie za cel zaistnienie w społeczności hakerskiej.Jej programy były naprawdę dobre,lecz istniał jeden problem.Choć każdy człowiek z zamiłowaniem do informatyki znał jej wirusy i oprogramowania,to nikt z nich nie znał jej nazwy. Poczuła się bardzo zirytowana tym,że nikt nie kojarzy jej z oprogramowaniami,które zostały okrzyknięte jednymi z najniebezpieczniejszych.Szukając w internecie natknęła się na blog Handlarza Iluzji,w którym imię Papyrus było łudząco podobne do jej pseudonimu.Postanowiła więc trochę "zmodyfikować" tekst i przerabiać od czasu do czasu słowo Papyrus w Papytus. Wiedziała że prędzej czy później całe społeczeństwo internetowe dowie się o Papytusie,a kiedy przyjdzie na to czas stanie się jednym z najbardziej rozpoznawalnych hakerów w Polsce,a może nawet i na świecie.


Share:

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję^^.Trochę się napracowałam żeby wyjść z mojego starego stylu "oko na pół twarzy a ręce od T-rexa". Chociaaaż nadal jeśli robię komiks rysuję tym stylem bo inaczej nie umiem ale cóż,trening czyni mistrza xd
      ~Shiro Inu

      Usuń
    2. A ja w ogóle nie mam proporcji-przeważnie chude patyczaki, a głowy giiiiigantyczne... Ale lubię rysować "kreskówkowo"więc kicham proporcje XD

      Usuń
    3. Piona!xd
      Nie bardzo odnajduję się w rysowaniu ludzi. Lepiej idą mi krajobrazy i wszelkiego rodzaju kwiaty. Co do proporcji to przez baaardzo długi czas rysowałam jedno oko bo drugiego podobnego najzwyczajniej w świecie nie umiałam,więc z każdej postaci robiłam emosa z grzywką opadającą na jedno oko xd
      ~Shiro Inu

      Usuń
    4. Wszystkie moje OC to emo XD
      Ale oczy mi idą... Nawet... Gorzej ze stopami. O ile w bucie narysuje, tak bez rysuję kacze platfusy XD

      Usuń
    5. Dlatego warto ucinać kartkę XD. To uczucie kiedy rysujesz nawet okej OC a nogi psują wszystko ;-;
      ~Shiro Inu

      Usuń
    6. Przynajmniej nie jesteśmy z tym same XD
      #laczmy_sie_w_bolu XD

      Usuń
    7. #łączmy_się_w_bólu ;')
      ~Shiro Inu

      Usuń

POPULARNE ILUZJE