26 maja 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 2.0 - rysowanie

Wiecie, że lubię porządek, dlatego też w tej notce będziemy rysować. 

Oto efekt naszej zeszłotygodniowej zabawy


INSTRUKCJA
1 - Zaczyna osoba z 1 numerkiem
2 - Rysuje dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
3 - Hostuje (zapisuje na stronie) i przesyła bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
4 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
7 - Jak osoba z numerem 1 prześle link. to osoba z numerem 2 zapisuje obrazek i robi dokładnie to samo od punktu 3 do 5 i tak do końca 
8 - Jeżeli osoba z wcześniejszym numerkiem z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!


KOLEJKA




A więc obrazek na ten tydzień wybrany przez Andgorę

Share:

87 komentarzy:

  1. Ja mogę... I jako że Reitiri może dopiero po 15... To ja już skończyłam xD
    Prosz: http://imgur.com/gallery/aTBV3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oka to ja już uzupełniam :D i skreślam Cię z listy :D

      Usuń
    2. Człowiek! Twoje OC wygląda super.
      Masz konto na DC czy Tublr czy gdziekolwiek?

      Usuń
    3. Dziękuję <3
      Co do kąta mam na Tumblr, ale korzystam z niego bardziej do oglądania innych kąt, niż do umieszczania czegoś na nim.
      Ale zamierzam zacząć rysować pewien "komiks", więc może zrobię z niego użytek xd

      Usuń
    4. Zabezpiecze się na przyszłość i już zacznę cię obserwować

      Usuń
  2. A więc skończyłam http://imgur.com/gallery/D65eI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze kochanie, ale już połączyłam ^^

      Usuń
    2. Dziękuję :D Mnie wyszło to trochę (bardzo) nieudolnie

      Usuń
    3. Nie bredź, wyszło bardzo ładnie :3

      Usuń
  3. [IMG]http://i65.tinypic.com/2rzym15.png[/IMG] juz zrobilam ale zaczelam jak jeszcze bylo puste mam to jakos poprawic czy takie jakie jest mam zostawic?
    ~Reitiri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popraw kochanie ^^ Tak to jest jak się nie czeka na kolejkę ^^ I jeżeli można prosić to przesyłaj inny link bo ten co dałaś odsyła do strony standardowej ^^"

      Usuń
    2. no wlasnie widze i nie wiem co jest grane

      Usuń
    3. Jak przez tinypic robisz, to przesyłaj ostatni albo trzeci link jaki się pojawia ;)

      Usuń
    4. ok zaraz to ogarne

      Usuń
    5. cos sie zwalilo, teraz to wogole nie chce zhostowac niczego....nie wiem co robic

      Usuń
    6. ostatecznie możesz mi na maila przesłać yumimizuno@interia.pl
      Albo na imgurze spróbować

      Usuń
    7. ok wysle na maila, bedzie najprosciej

      Usuń
    8. wyslane, mam nadzieje ze tym razem nic sie nie popsulo...-_-

      Usuń
  4. Ah szkoda ;-;, teraz nie mogę się chyba zapisać ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niom, chyba że ktoś nawali. Ale nie martw się, w przyszłym tygodniu możesz zdążyć. Będę chciała wrzucić Base gdzie jest więcej osób

      Usuń
  5. Yumi, ja mój obrazek gdzieś tak o 19 zrobię, bo teraz jest u mnie moja kuzynka :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a raczej moją OC XDD

      Usuń
    2. O moja kuzynka właśnie pojechała XD jednak pojechała szybciej niż miała :V
      A mogę ci wysłać moją OC do ciebie na e-maila? Bo ja mam mały problem jak chodzi o jakieś stron :\

      Usuń
  6. Cześć to ja mam numer 11 możecie mnie nazywać majmacz. Czy mogę już wrzucić rysunek na mojego DA i podać link?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link:http://majmacz.deviantart.com/art/Kolko-przejazni-682751046?ga_submit_new=10%3A1495808884 i dziękuje za zabawę i życzę powodzenia w malowaniu innym :)

      Usuń
  7. Nooo dobra myślę że uda mi się to zrobić dzisiaj około 18/19 a przynajmniej się postaram
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli ktoś nie wie to 13 to ta osoba oparta o 12, a nie na odwrót! Więc 13 jest wolna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. . . . Andgora, proszę, przelicz postacie na obrazku, a nie patrz się na numerki -_- Jest 12 postaci, NIE 13. Pomyliłaś się w numerowaniu. Nie ma nic wolnego

      Usuń
    2. Ja mogę zająć postać widmo :D

      Usuń
    3. Neh, jesteśmy uczciwi, ja wiem, że bardzo chcesz znaleźć się na wszystkich, ale poczekaj. Niech zrobią się wszystkie postaci i wtedy mi pokażesz gdzie dokładnie widzisz ten nieszczęsny numer 13

      Usuń
    4. Jak się jakimś cudem znajdzie to ja biorę!

      Usuń
    5. Yumi popatrz się dobrze, to fioletowe coś pod 13 to 12, leży i nie wiać głowy (mało atrakcyjna pozycja) właściwie widać skrawek głowy między zgieciem ramienia 10.

      Usuń
    6. BUZIE WIDZE W TYM TENCZU!
      To teraz ja podam argument, że tam nic nie ma - albo było lecz komuś nie wyszło.
      Wszystkie base maja kontury w innym kolorze i skóry w nieco jaśniejszym. Owszem ciemniejsza linia jest ale ciała nie ma, bo to przestrzeń która ma taki sam odcień jak tło. Nie ma 13.

      Usuń
    7. Ok. I tak praktycznie go nie wiać, zaledwie te plecy więc nie da się zbyt dobrze zaprezentować OC więc więc więc można nie brać pod uwagę i dobrze by było gdyby ktoś to zmysł (chyba że ktoś panicznie chce pokazać swój tyłek) bo mimo że jest to niekorzystna poza sama postać istnieje, jest dobrze zarysowana ale w dużej części zasłonięte, może to wina twojego monitora ale kolory są różne.

      Usuń
    8. Nie ma co zmazywać, samo zniknie kiedy 10 i 12 będą robić. A potem wymaże się 13 i już.

      Usuń
  9. Kurczee...akurat dzisiaj musiałam oddać laptopa do komisu -.- Ale muszę przyznać, że efekty tych prac są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Yumi wysłałam ci na e-maila moją OC XDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta gra z kółkiem przyjaźni jest równie wspaniałym pomysłem co gra: żądanie *u*
    I mam pytanie, czy osoby, które brały udział tydzień temu w zabawia, będą mogły wziąć udział za tydzień? (tak, cholernie mi się spodobała ta gra xD)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy wszystko jest już zajęte? Jeśli nie to biorę obojętnie jaki numerek można mi przydzielić

    OdpowiedzUsuń
  13. Nikt teraz nie rysuje? Bo teraz moge ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Um... ja teraz rysuję,ale mogę poczekać,jeśli chcesz
      ~Shiro Inu

      Usuń
    2. Jeżeli Kurama jeszcze nie zaczęłaś to poczekaj na Shiru, wasze postacie są połączone i lepiej, aby zostały zrobione w kolejności. Shiro rysuj ^^

      Usuń
  14. O cholera...zaczęłam rysować jeszcze zanim 7 wysłała rysunek... Mam zacząć rysować od nowa? ;-;
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shiro.. po prostu wyślij to co masz. Ja połączę. To nic wielkiego, bo przecież wasze postacie się nie dotykają >.< Po prostu daj to co masz

      Usuń
    2. Oh,okej już kończę i wysyłam.
      ~Shiro Inu

      Usuń
    3. No,zrobiłam http://imgur.com/a/7OlvL Przepraszam że zajęło mi to tak dużo czasu.
      ~Shiro Inu

      Usuń
    4. Spoko spoko, już poprawiam i wrzucam :D

      Usuń
  15. Jestem w domu, za godzinkę lub dwie zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szlag! Znowu ta sama historia. Ehhh, ale przynajmniej latanie wszędzie gdzie się dało się opłaciło bo mama była ucieszona z prezentu :3
    Jak na złość na następny piątek też się nie załapię bo jutro wyjeżdzam :/ Ale jak dobrze pójdzie to zrobię na wyjeździe coś niecnego i wyślę efekty :333

    OdpowiedzUsuń
  17. Znowu nie zdążyłam ;-;




    Jak znowu będą takie posty z base, to na następny taki, to ja już chcę jedno zaklepane miejsce xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaszyj się w piątek na blogu, takie zabawy będą co piątek, a jak jedna z zasad mówi - KTO PIERWSZY TEN LEPSZY! :3

      Usuń
  18. Tu roxi od trujki! O 16 kończę pracę jak tylko doczolgam sie do domu to wrzucę to. Informuję żeby mi nie przepadło.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu znowu ja, niestety mam nadgodziny:( nie zdążę dzisiaj tego zrobić więc jak ktoś chętny na trójkę to śmiało zabierać.

      Usuń
  19. http://imgur.com/a/qGO1R
    W końcu jest :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz kiedy wszyscy już zrobili, widzę jak kiepska jest moja postać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeh? Dlaczego porównujesz się z innymi? O.o

      Usuń
    2. Fans,każdy ma inny styl rysowania. To że twoja postać jest kiepska to tylko twoje zdanie. Normalnym jest że najłatwiej jest krytykować swoją pracę,wierz mi ja moje prace sprzed roku mam czasem ochotę spalić w piekle,ale kiedy widzę jak duży postęp w rysowaniu może zrobić ktoś kto rysuje chociaż godzinę dziennie to nie mam serca ich wyrzucić bo są częścią mojego "rozwoju rysowniczego"xd Nie mówię oczywiście że krytyka swoich prac jest zła,wręcz przeciwnie. Jeśli coś ci się nie podoba w swoim rysunku to próbuj tak długo aż efekt cię zadowoli.Więc jedyne co mogę ci powiedzieć to:nie porównuj się do innych i ćwicz bo trening czyni mistrza ^^
      ~Shiro Inu

      Usuń
    3. ... Moja praca wygląda źle i tego nie da się podważyć np. Włosy Mango- widać włożoną pracę, a moje- robione pędzlem "Confetti"... w kilkadziesiąt sekund...
      Czuję się głupio kiedy moja praca stoi obok takiej człowieka... albo w ogóle kogokolwiek z tego kółka...
      To nie tak że jestem jakimś beztalenciem bo ołówkami idzie mi nawet dobrze (przynajmniej tak słyszę), ale kiedy widzę moją (robioną w Gimpie), a inne (robione najpewniej dokładniejszymi programami) czuje się jak piąte koło u wozu, jak gdybym był na doczepkę.

      Usuń
    4. Po pierwsze - sam wpędzasz siebie w kompleksy.
      Po drugie - nie jesteś żadnym kołem bo nie ma wozu
      Po trzecie - wiesz co to znaczy ZABAWA? Tutaj NIKT nie patrzy która postać jest lepsza, a ja jestem wielkim przeciwnikiem współzawodnictwa. To jest zabawa! Nie liczy się talent czy jego brak, ani też specjalny program czy nie - ja siebie i Samael robiłam w paincie. To nie wstyd i nie grzech. Jeżeli masz narzekać i wpadać w kompleksy z powodu obrazka robionego DLA ZABAWY to po prostu nie zgłaszaj się następnym razem. Wtedy nie będziesz czuć się źle.

      Usuń
    5. Zapewniam cię Fans,że jeśli potrafisz rysować ołówkiem to równie dobrze pójdzie ci rysowanie na komputerze. Co prawda znawcą jakimś wielkim nie jestem,ale proponuję ci zacząć rysowanie na komputerze od narysowania czegoś ołówkiem,zrobienie temu zdjęcia(lub zeskanowania w drukarce) i wykonanie linearta (jak się człowiek uprze to lineart można nawet w paincie zrobić przy pomocy odwrócenia kolorów i zmiany właściwości).A co do Gimpa to jest on naprawdę dobry. Jeśli ogarnie się rysowanie ścieżek i wybieranie odpowiednich narzędzi do rysowania to efekty są równie dopracowane jak w płatnych programach. Sama robię w gimpie i nie czuję się z tego powodu gorsza,chociaż wiem że mój rysunek mógłby być lepszy to i tak jestem z niego zadowolona,bo wiem że ciągle jeszcze się uczę. Tak jak powiedziała Yumi:To jest zabawa a nie rywalizacja.
      ~Shiro Inu

      Usuń
    6. Polecam przerabianie zdjęć rysunków, to naprawdę pomaga gdy nie masz tabletu graficznego tylko zadbaj o wyrazistą kreskę.
      Co do programów, wszystko i tak składa się z tych samych małych pikseli, moja siostra potrafiła zrobić niezłe prace na paincie (choć ona miała cierpliwość by stawiać piksel po pikselku)

      Usuń
    7. Łoł, łoł, łoł.
      Fans, słuchaj. Porównując się z innymi wpędzasz się w kompleksy. Wiem o czym mówię, bo sama kiedyś tak robiłam. To, że twoja postać jest "kiepska" to tylko i wyłącznie twoje zdanie. Nie czuj się jakbyś był "na doczepkę" bo to tylko gra. "Piękno" postaci się nie liczy ;)
      Powiedziałeś, że dobrze radzisz sobie z ołówkiem, nie? To już coś. Rysowanie w programie jest znacznie prostsze niż tradycyjnie. A jeśli chcesz ćwiczyć rysowanie w programach, BLUE i Shiro Inu mają bardzo dobre rady. Po prostu nie porównuj się do innych, bo bardzo często nie wychodzi z tego nic innego niż kompleksy.

      Usuń
  21. Bogu Sevenie, najukochańszy, Człowiek przypomina mi na tym obrazku Sock'a z Welcome to Hell XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE