14 maja 2017

Undertale: AU - Sciencetale / Science!Sans

Nazwa: Sciencetale / Science!Sans
Autor: talkingsoup
Opowiadanie o Science!Sansie w wersji angielskiej: klik
Autor obrazka na miniaturce: reauki


Charakterystyka AU
Mam tę świadomość, że Sciencetale jest jak grzybów po deszczu. Niektóre opierają się na wyglądzie, gdzie wszystkie postacie są przedstawiane jako naukowcy - wliczając to np MTT czy Friska. Są takie w których to potwory są naukowcami i eksperymentują na Frisk. Uniwersa ta jednak czerpią i bazują na tym co tutaj przedstawiam. 
Od razu mówię, że autora Science Sansa szukałam ugh i jeszcze dłużej. Ale udało mi się znaleźć. Natrafiłam nawet na wzmiankę, że to po prostu wymysł tumblera bez konkretnego twórcy. W zaistniałych okolicznościach podziwiam autora Science Sansa, że nie skasowała swojej pracy, skoro ludzie zazwyczaj ją z jej pracą nie kojarzą. W każdym razie mamy Science Sansa! 
Opowiadania nie czytałam (póki co) więc nie wiem o czym jest ani czego dotyczy, lecz podejrzewam, że musi mieć w sobie to coś, skoro S!Sans stał się taki popularny. 
Generalnie chodzi o przedstawianie Sansa jako naukowca. W niektórych odsłonach Gaster żyje, zaś Sans jest młodym asystentem tak samo jak Alphys. W innych odsłonach Sans jest dorosły i albo na równi z Alphys bez Gastera, albo sam zajmuje pierwsze miejsce w kwestii badań. 
To co jest wspólne. To wstydliwość, spokój, naukowe poczucie humoru, pozorny chłód. Czyli takim jakim mógł być klasyk kiedy jeszcze pracował. 
Share:

2 komentarze:

  1. Oooo jedna z moich ulubionych wersji Sansa ( ͡° ͜ʖ ͡° )♥

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE