15 maja 2017

Undertale: AU - SoulTale

Nazwa: Soultale
Autor: uru1
Polskie tłumaczenie komiksu: klik


Charakterystyka AU.
Zacznę może od tego, że znalazłam kilka różnych AU o tej samej nazwie. To jest najbardziej rozwinięte i co więcej - nadal się tworzące. Dlatego postanowiłam akurat je opisać.
Co warto zaznaczyć, autorka pochodzi z Włoch, dlatego jak wrzuca komiks, to czytelnicy pomagają jej dobrze przetłumaczyć frazy na angielski. To miłe, prawda? 
A fabuła komiksu? Nieznana, dziwna istota trafia do Podziemia, bo ni to człowiek, ni to potwór. Jej dusza jest inna od pozostałych. Nie pamięta co było dawniej, nie zna swojego imienia, nie wie nic. Po tym jak Flowey chce zagarnąć jej dusze ze względu na "odmienność" stwora, Toriel ją ratuje i zaprowadza do siebie do Ruin. Gdzie stwór dostaje ubrania, Tori się nim zajmuje. Etc. 
Bardzo przyjemny i ciekawy komiks. 




Share:

10 komentarzy:

  1. Wow, to jest bardzo ciekawe AU *-* Ta Frisk (sądzę, że pewnie to jest odpowiednik Frisk w tym AU) jest piękna *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooope, jest to zupełnie inna postać, nazywa się Lionelle

      Usuń
    2. Teraz wiem, właśnie skończyłam czytać ostatnią jak na razie stronę z tego komiksu xD Bardzo ładne imię ^-^

      Usuń
  2. Mòj papytus już wysyła się do ciebie Yumi! >_<

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże to jest cudne! Chciałabym przeczytać ten komiks (co prawda aż tak dobrze nie znam angielskiego ale wiem ogólnie o co kaman ;)),

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wygląda jak lew: 3

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOOOO jakie faaaajneee *.*
    Yumi a jakbym ci podesłała przetłumaczony komiks z fnaf'a to...jaka by była twoja reakcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opublikowałam tego od atramentowej maszyny choć nie grałam w grę i mnie nie ciągnie, więc i komiksy z tymi potwornymi miśkami mogę publikować. Więc no problemo. Nie trzeba ograniczać się jedynie do tego czym ja się zajmuję, nikomu niczego nie narzucam :D

      Usuń
    2. YAAAAAYYYYY!!! Zaraz ci podeślę :3

      Usuń

POPULARNE ILUZJE