15 maja 2017

Undertale: AU - Storyswap

Nazwa: StorySwap
Autor: chara-storyswap


Charakterystyka AU
. . . . Wiecie, czego najbardziej nie lubię w tych AU gdzie chodzi o zamianę zamiany? Właśnie zamiany! Heh. Dobra. A więc mamy AU StorySpin, no i po zamianie postaci miejscami mamy StorySwap.
Protagonistą jest Mettachrit (od Mettatona). Ruinami zajmuje się Sans, osądza Asriel. Kapitanem gwardii jest Asgore, naukowcem Toriel. Gwiazdą jest Alphys, zaś królem Papyrus, zaś pierwszym upadłym dzieckiem jest Frisk. Czyli mamy tutaj pobudliwą i optymistyczną Charę, oraz wyluzowanego Asriela. 





Share:

12 komentarzy:

  1. Rozwalił mnie napis na ostatnim obrazku:

    -Patrz Człowiek!

    -Jak Ty


    Nie no, to chyba wszystko przebije xD

    A tak nawiasem kto oglądał wiadomości przed chwilą? 😑😨😨😧

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi się coś w główce miesza D: Znając ludzkość niedługo natrafimy na jakąś zamianę zamiany zamiany polegającej na zamianie zamiany pewnego AU ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeez, ale mam mindfuck x.x
    Ale Chara jest słodka *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chara tu jest taka...AWWWWWWWW ^-^
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwwwwww! Urocze AU.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Chara jest taka przesłodka! Normalnie słodycz w czystej postaci :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany trochę już mnie nudzą ale to mimo wszystko ma naprawdę dobre grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Charaaaaa przez ciebie cukrzycy dostałam 😍😻 *po chwili rzyga tęczą*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Mettaton jest głównym bohaterem jej już nie czepiam Sansa że w wieku au jest the best nawet lubię sansa

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE