7 lipca 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 8.0 [zapisy zamknięte]

Efekt naszej pracy z zeszłego tygodnia!
Gra wymyślona przez Andgora. 

1 - piszesz komentarz z numerkiem base jaki rezerwujesz. Upewnij się jednak, że ktoś nie zajął go przed Tobą, w tej grze - kto pierwszy ten lepszy 
2 - Zarezerwowałeś - zaczynasz rysować. Patrz jednak z którymi base Twoja postać sąsiaduje i dogadaj się z osobami, z którymi się styka! Jeżeli Twoja postać nie styka się z nimi, albo osoby nie rysują w danej chwili, albo już narysowały - nie pytaj się i nie patrz na nich
3 - Rysujesz dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
4 - Hostujesz (zapisuje na stronie) i przesyłasz bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
http://imgur.com/
http://tinypic.com/
http://photobucket.com/
Można też przesłać na mojego fanpage na facebooku
Albo na maila: yumimizuno@interia.pl
5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
6 - NIE zmieniamy wielkości obrazka
7 - Jeżeli osoba z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!
9 - W grze nie mogą brać udziału osoby jakie brały udział w zeszłym tygodniu
10 - Jeżeli dojdzie do dogrywki, w grze mogą brać udział wszyscy
11 - Te osoby, jakie nie zgłosiły tego, że nie mogą zrobić base w terminie, mimo zarezerwowania numerka, nie mogą brać udziału w obecnym Kółku Przyjaźni. (Dlatego warto dawać znać jak coś wypadnie)

W tym tygodniu:


Share:

46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiesz, że jestem na Ciebie zła i złamałaś moje puchate serduszko swoją ignorancją? -_- Zasady to zasady, ale musisz wiedzieć, że NADAL mi przykro i twoje przeprosiny tego nie zmienią -_-

      Usuń
    2. a co mam zrobić żebyśmi przebaczyłą ? :<

      Usuń
    3. Nic. Samo musi minąć -_- To co zrobiłaś było naprawdę -_- Yhhh no i nadal mam wrażenie, że nie traktujesz mnie poważnie, co DODATKOWO mnie smuci. Po prostu nie rozmawiajmy, mam nadzieję, że następnym razem jak będziesz chciała coś takiego do KOGOKOLWIEK napisać, zastanowisz się pięć razy i pierdolniesz klawiaturą w łeb. Miło byłoby Tobie, gdybym ja napisała coś takiego dajmy na to pod twoim opowiadaniem, albo czymś innym co robisz?

      Usuń
    4. yumi a moge chociaż zrobić jutro obrazek ? :<<

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy się wyrobie... W razie czego zapisz mnie na jutro dobziu ^^'?

      Usuń
    2. Zrobiłam http://imgur.com/a/dK0hO :3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. http://i64.tinypic.com/5zr80g.jpg[/IMG]
      Gotowe!
      Nwm czy dobrze to zrobiłam ...
      Jeżeli jest coś źle to napisz ^^

      Usuń
    2. Zapomniałaś o tylnej ręce swojej postaci i ugh

      5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
      6 - NIE zmieniamy wielkości obrazka

      Usuń
    3. Ech...tak to jest jak się rysuje na telefonie.
      Sorry za kłopoty
      Spróbuje to zrobić na kompie

      Usuń
    4. Żadne kłopoty kochanie ^^

      Usuń
    5. Wstawię jutro ok? Bo ciągle zmienia mi się rozszerzenie pliku... Na kompie wiem jak to zrobić ale dopiero jutro do niego się dostanę
      (Okupacja komputera przez brata TT^TT)

      Usuń
  4. Ech... spóźniony... no cóż, może przynajmniej wejdę na Discorda..... a nie, 8==============> taki chuj, nie ładuje się, nawet przez zaproszenie.... ;_; idę popłakać do kąta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://discord.gg/jB7PJw ?

      Usuń
    2. nope, pewnie to z mojej strony coś nie tak bo ten laptop jest dość stary i może nie kontaktować, ale dzięki za dobre intencje... TYLKO NIE RÓBCIE ŻADNYCH IMPREZ CZY TYM BARDZIEJ BURD BEZE MNIE! XD

      Usuń
  5. Kurwa, ale zajebiste :p Szkoda, że za późno i i tak nie mogę XD

    OdpowiedzUsuń
  6. SKOŃCZYŁAM <D
    http://imgur.com/a/g2sry

    OdpowiedzUsuń
  7. http://imgur.com/DMjWsP9 plosze

    OdpowiedzUsuń
  8. Szlag by to! Takie zajebiste, a ja mogę wziąć udział dopiero za tydzień :( (smuteczequ bardzo mocny)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE