7 lipca 2017

Undertale: AU - MettaTale

Nazwa: MettaTale
Autor: dandeere / toreodere


AU w wersji Dandeere
Właściwie to pomysł czysto graficzny. Mało wam Mettatona? Macie dość innych postaci? W tym AU wszystkie postacie z gry gra Mettaton. Wszak jest wspaniałym aktorem, prawda? Mettaton gra nawet Mettatona! Nie ma większej fabuły... po prostu... Mettaton





AU w wersji Toreodere
TO ma fabułę. Zaraz po uwięzieniu, praca nad Rdzeniem nie poszła tak, jak pierwotnie by się chciało. Góra Ebbot została zamieniona w wulkan, przez co potwory miały problem z życiem tam. Powoli, powoli stworzyły pancerze ochronne, które umożliwiły im egzystencje i powrót do pierwotnego stanu. Ostatecznie, wszyscy wyglądają jak Mettaton. Wraz z Asgorem, władcą, Mettaton - ten pierwotny - stworzył potworzą utopię w górze. 

Share:

9 komentarzy:

  1. O boże. Aż mi się przypomniał Sans oraz MK z nogami Mettatona ;_;
    Ale te grafiki są cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisałam w google "Mettatale Sans"
      Ten piękny Sans z nogami Mettaton'a xD

      Usuń
  2. Z jednej strony nie ogarniam a z drugiej te Mettatony całkiem fajnie wyglądają xD

    OdpowiedzUsuń
  3. HELP ME ! >,< ZA DUŻO METTATONÓW ! D:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey Yumi! Patrzę na twoje przetłumaczone komiksy od dawna i mam pytanie...Mogłabym użyć twojego tłumaczenia? Bo to są świetne komiksy ale jestem zbyt tępa aby znaleźć je po ang :P Oczywiście nie chcę zużywać TWOJEJ pracy całkowicie, chcę użyć tylko paru komiksów na sam początek przygody z dubbingowaniem,a mam zamiar używać komiksów z Pinterest :) Czekam na odpowiedź i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odradzam komiksy z Pinteresta - ta strona kradnie prace twórców, często i gęsto nie ma odwołań do oryginalnych prac i mogą się do Ciebie przyjebać twórcy o bezprawne używanie ich dzieł u siebie.
      A co do mnie - jasne. Tak długo jak w opisie będzie odnośnik do tłumaczenia - tak długo możesz używać moich komiksów :) Jak zrobisz coś, daj linka z rozkoszą zobaczę ;)

      Usuń
  5. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM AU!!! <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza wersja to coś absolutnie dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton Mettaton STOP!!! To AU jest jednocześnie piękne i wkur*mające!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE