17 grudnia 2017

Hej jej!

Jeszcze tak dużo do zrobienia, a tak mało czasu. Ale nie, myślę, że wyrobię z tym co zamierzałam sobie na ten miesiąc postanowić. W każdym razie na bank jak chodzi o tłumaczenia. 

Przypominam kochani, że zostało już mniej niż tydzień do oddawania prac na event zimowy 
Więcej informacji na ten temat możecie przeczytać w tej notce: 
 Jednak nie tylko w tej sprawie piszę. Jak wiecie, jestem człowiekiem pomysłu, który pojawia się w środku nocy i dochodzę do wniosku, że jest genialny, a więc go realizuję.

Tak też było i tym razem.

Spokojnie spać nie mogłam, bo wszystko sobie wyobraziłam i w ogóle. 

Generalnie, event świąteczny, ooookej, będzie. Zapraszam chętnych do wzięcia udziału, tym bardziej, że z okazji tegoż też dnia (24 grudnia) szykujemy (tak, liczba mnoga nie jest tutaj błędem) dla Was coś wyjątkowego.
Taki prezent od ... kilkunastu osób.
W każdym razie! 
Nie o tym!

Sylwester.
Chciałabym zorganizować coś takiego, że 31 grudnia i 1 stycznia będą pojawiać się co pół godziny jakieś notki na bloga. 
 Po 48 na każdy dzień, a więc łącznie będzie to 96 notek. 
By jednak to zrealizować będę potrzebować Waszej pomocy. 
Tak więc, wszystkie osoby jakie chcą wziąć udział w tym .. nie wiem czy to nazwać eventem, ale można to tak nazwać - mogą.
Przyjmuję wszystko! (nie ma się więc co bać odrzucenia, bo wszystko to wszystko)
Tłumaczenia komiksów.
Opowiadania.
Rysunki (tak kilka, aby można było zapełnić notkę)
 Wasze podsumowania roku.
Notkę jaką chcecie się podzielić z czytelnikami.
31 grudnia i 1 stycznia to dzień dla Was na Handlarzu Iluzji! 

Można słać po kilka prac. Nie ma żadnych ograniczeń, żadnych wytycznych, żadnych zasad z mojej strony! 

Ślemy oczywiście na maila: yumimizuno@interia.pl
W temacie wpisując: SYLWESTER - nick
Jeżeli mamy stronę internetową, to proszę ją dodać do treści maila. W załączniku dajemy to co chcemy wrzucić. 
Materiały zbieram do 30 grudnia. 
W razie czego będzie można zaklepać sobie godzinę - póki będzie ku temu możliwość. A jeżeli nie chce się klepać żadnej, albo w sumie jest to obojętne - notki będą wstawiane jedna po drugiej. Jeżeli natomiast kilka osób będzie chętnych na taką samą godzinę, notki będą wstawiane w porządku chronologicznym od momentu zgłoszenia w pobliżach preferowanej godziny. 

Tutaj jest spis zarezerwowanych godzin. Aby każdy wiedział, za co może łapać.

Zachęcam do wzięcia udziału w zabawie!

31 grudnia

1 stycznia 2018
Share:

14 komentarzy:

  1. O Panie! Yumi, to jest świetny pomysł! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitny plan, który - mam nadzieję - uda się zrealizować :D Postaram się podrzucić coś z myślą o 1 stycznia, bo wtedy mam urodziny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajaj, sknociłam ostatnio z tym tłumaczeniem, czy zostanę bardzo mocno pobita, jakbym się zgłosiła z jakimś opowiadaniem? .w.

    OdpowiedzUsuń
  4. *zaciska poślady* no to wiem, co będę robić w przerwie świątecznej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też XD
      ( chodź chciałabym wysłać coś co od daaaaaaaawna chciałam wysłać no ale odwagi mi zabrakło )
      TEN UCZUĆ GDY.... a co tam! jak znajdę to wyślę

      Usuń
  5. Bardzo bym chciała coś wysłać ale.. nie mam nigdy pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostań ZDETERMINOWANA! Nie porzucaj marzeń ani fantazji po prostu twórz!

      Usuń
  6. O chłopie... Będę musiała się spiąć i dokończyć to, co zaczęłam... Jednakże plany mam zacne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Yumi a co do tego kółka przyjazni to ktoś podsyła wzór czy sama szukasz po internecie jak wody na pustyni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasadniczo opcja numer dwa - i nie jak wody na pustymi, bo łatwiej do tego dojść niż Ci się wydaje - ale jak znalazłaś coś fajnego to możesz podesłać na maila

      Usuń
  8. Cześć Yumi,
    Chciałam się zapytać, czy dotarł mój e-mail?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE