18 kwietnia 2017

Undertale: AU - Abysstale

Nazwa: Abysstale
Autor: metakazkz


Charakterystyka AU
Jest to komiks, który poza stworzeniem nowego Uniwersum oddziałuje też na inne. Dlatego można tutaj spotkać takie postacie jak Error, Blue, Orange, bracia Fell i inni. Narratorem histori jest Sans Gaia, strażnik uniwersum Gaia. Pilnuje, aby na świecie istniała równowaga między dobrem, a złem - w komiksie Ciemna Gaia i Jasna Gaia. Wie, że ma swoich patronów i choć nigdy ich nie wdział czuje ich obecność i wie, że bacznie śledzą każdy jego ruch. Mieszka on w Próżni (the abyss) poza czasem i przestrzenią gdzie nikt nie chce przebywać, albowiem próżnia to bardzo zimne, ciemne i samotne miejsce. W nim to może czekać nawet setkami lat na okoliczności, które będą wymagać jego interwencji. Pewnego dnia budzi się w uniwersum UnderTale, gdzie jest zdziwiony, że od razu nie przybrał postaci człowieka. Oh, bo warto zaznaczyć, że nasz Gaia Sans to nie jest hm... Sans. W sensie, nie wygląda jak on. Może naśladować głos każdego Sansa (jego ulubionym jest głos Fell!Sansa), lecz wygląda nieco inaczej. Dopiero w toku fabuły nabiera własnego unikatowego wyglądu. Jego starszym bratem jest Abyss!Papyrus, mamy też Abyss!Undyne czy Abyss!Toriel. Aaaale aby dowiedzieć się więcej uważam, ze warto sięgnąć po komiks ;) 





Share:

5 komentarzy:

  1. Postwnowiłam, że przeczytam wszystkie Twoje opisy AU. Życzcie mi powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale jak A.U mi nie przypada do gustu to nie czytam, dalej i idę do innego A.U

      Usuń
    2. Ja postanowiłam narysować siebie w każdym AU. Wiem, jestem szaaalona

      Usuń
  2. Ten sans i paps na ostatnim obrazku, takie urocze

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE